Teleurstellende Tudor onthulling !!

Helaas geen Sub van Tudor, dus nu toch maar een Steinhart bestellen! :sunglasses:

4 likes

Nou ja, die cursus gaat natuurlijk ook niet door.

3 likes

Ik weet een veel simpeler oplossing, gewoon stoppen met Tudor te volgen en je te laten verrassen op het moment dat er daadwerkelijk iets gepresenteerd wordt. Dan krijg je een hoop tijd om aan echt belangrijke zaken te besteden :sunglasses:

3 likes

Ja zeker wel, stoer ding. Maar hele volksstammen willen een Rolex Submariner van 3k en dat deze altijd op voorraad ligt en de hoop is dat dit ooit nog eens in een Tudor gedaante gaat plaatsvinden.
ik denk; blijven hopen of een Rolex kopen :crazy_face:

Ik vraag me echt af hoe ze bij Tudor kijken naar de “fans” die naar een onthulling toe leven, velen met een beeld van een ideale Tudor, die gevormd is door hun fantasie en teruggrijpt naar de oude sub.

Is er paniek in de zin van “oei, dat is niet wat wij gaan maken, zelf niet in de buurt er van” of eerder “yes, dit hadden ze niet verwacht hĂ©. Volgend jaar smijten we er foto bij van Sean Connery bij, eens zien hoe ze dan uit hun dak gaan.”

2 likes

En hoe kijken wij naar Tudor? Een merk dat zelf de Submariner heeft uitgebracht maar nu als de dood zo bang is om dat opnieuw te doen.
Dat is pas zielig.

Hoe, de Pelagos vond ik anders wel goed hoor.

2 likes

Niet dat ik “zat te wachten op een Submariner” maar wel grappig te zien hoe Tudor probeert om aandacht te trekken :thinking:

Maak er even een topic voor aan! :wink::smirk:

1 like

Die Tudor fans zitten elkaar iedere keer weer op te geilen en iedere keer trappen ze er weer in

Op naar de volgende countdown timer!

1 like

Ik vind het opzich wel grappig dat ze een Ceramic horloge uitbrengen en ook eentje die METAS certified is. Materiaal soort die Tudor nog niet had en er ĂŒberhaupt nog niet was voor 4.5k. Omega’s met een ceramische kast en METAS uurwerk zijn 8k plus. Opzich is dit weer best innovatief van Tudor.
Maar waarom moet er Black Bay op de dial staan en niet gewoon:
ft/meters
officially certified
METAS Chronometer

1 like

Dan kunnen ze er ook wel Rolex opzetten

Overigens erg vreemd en verwarrend dat in de aankondiging werd gehind naar “de Marine” geen idee wat Ceremic en zwart hiermee te maken heeft :roll_eyes:

Dit uurwerk vind ik wel mooi om te zien :ok_hand:

2 likes

Absoluut! :+1:

2 likes

Tja, de lachende nar lacht jullie weer uit haha

wiEik1lQ_400x400

2 likes

Is dat? 3 Weken geleden is er een samenwerking tussen MN en Tudor bekend gemaakt (met release in het najaar '21), maar op geen enkele officiële teaser op insta/fb voor deze release kwam MN ter sprake.

2 likes

Precies wat @MaartenD ook zegt. Tudor heeft met deze release niks gehint naar M.N. Dat deden wij. :joy:

Geloof me nou maar, die Tudor x M.N. release komt in september.

Tudor Submariner M.N.

Coming September '21

It will be better than expected

The Return.

Of A Legend.

4 likes

Is de Nar degene die het dubbele wil betalen om de koning te zijn?

1 like

Ben al in therapie om de teleurstelling te verwerken
 :face_with_raised_eyebrow:

2 likes