Daar kon je wel weer eens een winnaar hebben. Zeer knap gevonden
Die 13 lignes kwam ik al op uit. Alhoewel het uurwerk precies tussen 12 3/4 en 13 in zit.
Daar kon je wel weer eens een winnaar hebben. Zeer knap gevonden
Die 13 lignes kwam ik al op uit. Alhoewel het uurwerk precies tussen 12 3/4 en 13 in zit.
Bravo Alphons ! Mooi merk Cortebert! Je ziet wel dat het goede kwaliteit is aan de prestaties die jij er na honderd jaar nog uit weet te halen!
Ik heb zitten graven in mijn voorraad met kronen ( en dat zijn er best veel ( 1 bakje en 7 doosjes) maar dit soort kroon heb ik helaas niet. Komt wellicht nog wel eens ergens boven drijven.
Ik zou hem lekker zo laten, maar als je je er aan stoort dan kan je altijd een nieuwe halen, eerst lekker dragen
Heb al wel in de gaten dat zo’n lentille glaasje veel sterker is dan een savonette glaasje. Pakte de oude er net nog even bij is dat is zo flexibel als ik weet niet wat. Mocht je per ongeluk toch eens ergens tegenaan stoten kan zo’n lentille meer hebben. En dus beter beschermd.
Klopt. En daarom zitten die savonette glazen dus altijd achter zo’n deksel. en horen ze niet op dit horloge.
Welke maat heeft de kroon? Ik kan ook wel eens kijken in de doosjes van Josef. Idem ultra platte glazen (platter dan lentille, nog geen savonette), heb ik er waarschijnlijk ook wel een paar van.
Mooie cushion, leuk die zo te zien opleven
Uhm … hoe moet ik dat meten ?
Als ik een kroon mis probeer ik altijd maar wat. A of hij op de stem past, B bij de kast past qua tube en C qua uiterlijk.