Telstar 7733 Racing Chrono met nieuwe schoenen

Jongens, jongens, jongens, wat kan een bandje een verschil maken! Rally style canvas band in plaats van een blauwe haaienband.




11 likes

Inderdaad een veel betere combi zo :+1:

1 like

Zeer geslaagde combi!

1 like

Super! :+1:

1 like

Ik ben er ook erg happy mee! Zit ook echt te dubben, houden of verkopen? Maar goed mijn laatste aanwinst (Wittnauer Super Compressor) was een behoorlijke uitgave, dus denk dat ik hem zo maar op wus zet.

Niet verkopen zou ik zeggen. Krijg je spijt van. :+1:

1 like

Tja, da’s een goeie, heb het horloge uiteraard ooit gekocht omdat ik het prachtig vond, en vind. Maar ja dit ding krijgt zo weinig tijd op m’n pols, dus lieverd dan een nieuw baasje die er wel lol van heeft!

Ik heb motoren en model treinen verkocht omdat ik geld wilde voor iets anders, Ging later altijd weer zo.n model zoeken

1 like

Helaas ff geen funding :pensive:, anders zou ik je graag “helpen”.
Oftewel: hij is mooi! Fris klokje!

2 likes

Mijn beste,

Schitterend.:+1:
Ik wens je dan ook veel draag-plezier van deze solide verbintenis!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Dank, dank, driewerf dank!
Maar de kogel is door de kerk, hij mag weg, zal morgen een nieuw verkooptipic maken

Zeer fraaie combinatie zo met die band!
Succes met verkopen, wellicht trekt hij met deze band meer kopers :smile:

1 like

Dat hoop ik wel ja, bij voorkeur iemand die hem lekker zelf gaat dragen! Zal zometeen eens even een topicje aanmaken

Wát een schatje, inderdaad! Houwen zo! :+1:

1 like

Staat te lezen in je verkoopstopic.

Aangezien het een chrome-plated horloge betreft mag je dit wel vergeten :stuck_out_tongue:

1 like

Chroom kun je toch ook polijsten ?
als je het maar niet te heftig doet kun je er vast wel iets aan verbeteren.

1 like

yeps, mits heel voorzichtig dus je kunt uit chroom wel een haarkrasje halen of verminderen maar echt polijsten zoals bij RVS is niet mogelijk.

ah ja, echte krassen heeft hij niet dus wellicht wat teveel enthousiasme in m’n advertentie

Normaal niet zo voor racing straps, maar dit is echt knap!

1 like

Heerlijke combo, prachtig!

1 like