Tempus_Fugit

Nogmaals een hele fijne deal gesloten met Ron. Hele vriendelijke vent, snelle verzending en heel dik verpakt. (Tu)

1 like

Wederom een uitstekende ervaring met Ron, kan nergens op katten, hij had er zelfs een verassing bij gedaan !

En dan mag ik als first-timer hier ook reageren. Ron bood een net horloge (in superstaat!) aan voor een nette prijs.
Na een dagje overwegen toch maar tot aanschaf overgegaan. Hele vriendelijke persoon, neemt voldoende tijd om uitgebreid over en weer te communiceren.

Horloge was héél degelijk verpakt (doos in doos, met voldoende demping ertussen) en het horloge is in de staat zoals het werd beschreven (dat heb ik wel eens anders gezien)

Kortom, ik zou zo weer zaken doen met de beste man.

1 like

Een erg leuke deal gemaakt met @Tempus_Fugit :slight_smile:

Snel to the point vriendelijk en duidelijk!! Kortom voor herhaling vatbaar! :slight_smile:

Prima deal met Ron gedaan! Vlot contact en snelle betaling. Graag tot een volgende keer!

Richard

Vlot en zeer prettig contact met Ron, zo hoort het te zijn! Combineer dit met een vlotte deal en 2 tevreden/happy forumleden en je komt uit op een ‘100% aanrader’!

Hele fijne deal met Ron / @Tempus_Fugit!

Onwijs prettige manier van communiceren.
Verpakt z’n spullen uiterst zorgvuldig en verzend het super snel!

Absolute aanrader als je de kans krijgt!

Ron bedankt :ok_hand:

Vandaag bij de VdV met Ron afgesproken voor de Sinn. Perfecte klok, heel gezellige overdracht. Dank voor de goede zaken!

3 likes

Andere ervaringen staan ook hier:

Ron is top!

1 like

Van Tempus een hamilton overgenomen.

Per mail snel tot een deal gekomen.
Communiceert snel en prettig.

afgesproken in zijn woonplaats en onder het genot van een biertje het rond gemaakt.
Is een absolute horloge liefhebber.

informeert nadertijd of alles naar wens was,
aanrader wat mij betreft

1 like

Ook hier een positieve ervaring met Ron. Prettige communicatie en snelle betaling. Graag nog eens!

Hier goede ervaring met Ron, heeft mijn SKX007 overgenomen en erg prettige communicatie, betaling was binnen no-time binnen! Duidelijk, correct en gewoon goede man om zaken mee te doen!

@Tempus_Fugit

2 likes

Weer een uitstekend ervaring met @Tempus_Fugit.

3 likes

Hier ook een uitstekende ervaring met @Tempus_Fugit. Ik zeg het niet snel maar van Ron kan je blind kopen. :+1:

Heel lang verhaal in het kort, Ron laat je niet stikken totdat de deal helemaal rond is, het horloge is geleverd en beide partijen tevreden zijn. Ik kan niet genoeg veren in zijn achterste steken!

Het pakket met het horloge dat ik van hem had overgenomen is een week lang kwijt geweest bij Postnl. Tijdens deze periode dagelijks contact gehad met Ron waarbij alle mogelijke oplossingsrichtingen zijn besproken, waaronder het delen van de pijn mocht het horloge verloren blijken te zijn. Gelukkig kent dit verhaal een goede afloop en heb ik het horloge inmiddels om de pols :smile:.

Ron, de volgende deal wordt face to face, kunnen we er meteen een goed glas op drinken!

Nogmaals dank.

3 likes

Vlotte zaken gedaan, fijne communicatie.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar @Tempus_Fugit!

3 likes

Zeer vlot en prettig zaken gedaan met @Tempus_Fugit onder het genot van een Cappuccino / Muntthee en appelgebak. En later nog even mogen genieten van zijn prachtige achtertuin.

NIets dan lof. Bedankt Ron!

3 likes

Een perfecte deal achter de rug met Ron / @Tempus_Fugit
Heel erg fijne communicatie voor, en na de verkoop! Een echte aanrader voor iedereen.
Nogmaals bedankt en veel plezier met de Orient! :slight_smile:

1 like

Heb een Citizen overgenomen van @Tempus_Fugit. Mede dankzij de leuke PB gesprekken besloten om dit horloge over te nemen. Er zat ook nog een verrassing erbij (obris morgan band). Ik kan Ron 100% aanraden.

Ron is een topvent. Zeer prettig in zijn communicatie en oprecht geĂŻnteresseerd in medeforumleden. Seiko sarb065 van hem gekocht. Hij deed zelfs een onverwacht presentje bij de aankoop. Ron bedankt voor alles.

Ron also known as @Tempus_Fugit heeft van mij een Tissot overgenomen. Vriendelijke mede liefhebber, waarmee het goed zaken doen is. Prima en duidelijke communicatie, snelle betaling en nette terumelding.
Bedankt Ron!

1 like