Tempus_Fugit

Bandje gekocht van @Tempusfugit. Snelle deal en snel in de bus. Goeie transactie. Aanrader!

Een G-Shock horloge overgenomen van forumlid Tempus Fugit. Communicatie prettig en snel, verzending zo mogelijk nog sneller (volgens mij woont hij boven het postkantoor :wink: ) en verpakking helemaal dik in orde. Horloge was, zoals beschreven, keurig netjes. Wat mij betreft dus een dikke (tu)

1 like

Net een schitterende G-Shock voor mijn zoon binnengekregen. Leuk en vlot contact. M.a.w. Tempus Fugit is de beste (tu)

1 like

Perfecte en aangename communicatie , bedankt.

Hier moet even een veer bij! Die veer hoort op dat fijne plekje, maar Tempus Fugit verdient um echt!

Horloge overgenomen, bleek achteraf een kras op het glaasje te zitten. Na melding (niet eens om te reclameren) werden meteen alle opties doorgenomen om mij tot tevredenheid te stemmen. Zeer duidelijk en helder maar vooral op en top netjes en vriendelijk. Vertrouwne is de basis van een forum en dat heeft hij meer dan waar gemaakt.

Rob heeft een nieuw glaasje geplaatst :)… kosten nam de verkoper. HElemaal geweldig!

Dank, dank!

1 like

Gisteren een mooie deal met Ron (een echte liefhebber) gesloten. Lekker ontspannen over onze hobby gesproken. Uiteraard ook communicatie en betaling helemaal top!

Ik zal het maar zeggen … Ron is de beste! :~

Vandaag een horloge verkocht aan Tempus Fugit (Ron).

Een gezellige ontmoeting met een echte liefhebber. (tu)

Echt een aanrader om zaken mee te doen!

Ook hier prettig zaken gedaan met Ron (Tempus Fugit).
Gereageerd op een advertentie van zijn BFK, en vrij snel nog een 2de deal gesloten voor mijn eerste g-shock, die gelijk mee in de doos kon met de BFK.
Zeer vlotte, duidelijke correcte en volledige communicatie, horloges super ingepakt en perfect ontvangen in de staat zoals beschreven.

Dank, Ron!

weer een prettige deal gesloten met Ron!

Naar aanleiding van een WTB een berichtje gekregen van Ron en vandaag een goed verpakt horloge binnen gekregen. Fijne en snelle communicatie: AANRADER!

Gisteren een Oris overgenomen van Ron. Alles vlot en goed afgehandeld.
Goed zaken mee te doen.

Goede ervaring met Ron! Hele fijne communicatie, razendsnelle deal en nog snellere verzending. Zondag een akkoord bereikt en dinsdag lag het klokje op de mat! Thumbs up!

1 like

Vandaag kwam het horloge binnen dat ik gisteren kocht bij Ron. Het zit dus al om mijn pols.

Dat zegt denk ik al meer dan genoeg!
Top!

1 like

Van mij ook een pluim, de Ny 0040 is bijna mooier dan omschreven, snelle levering, kortom top!

1 like

Ook ik heb goede ervaringen met Ron, deze week eerst een leren Nato van hem gekocht welke dezelfde dag nog werd verstuurd en vandaag bij hem langs geweest om een prachtige CW van hem over te nemen.
Ron is duidelijk een liefhebber en een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Opnieuw fijn zaken gedaan met Ron, en enkele bandjes van hem gekocht.
Supersnelle verzending, bandjes in goede staat. :+1:
Bedankt

Ik hoop dat er nog ruimte over is voor nog een extra veer! Ontzettend snel en vriendelijk geholpen met een leren natobandje.

:+1::+1::+1:

Prima zaken doen met Ron, snelle afhandeling, goed verpakt verstuurd!

Een Seiko 007 van Ron gekocht. Precies als beschreven, goed verpakt. Erg fijn om zaken met Ron te doen. Fijne, enthousiaste verkoper! Dank!

1 like

Met zo’ n - volkomen terecht - verenpakket moet Ron straks gewoon kunnen vliegen. :wink:
Hier dus ook een veer van mijn kant.
Vandaag persoonlijk contact gehad op een heerlijk terras en we zijn samen tot volle tevredenheid tot een mooie transactie gekomen.
Ron is een sympathieke en bovenal integere vent waar het goed zaken mee doen is.
Uiterst correcte mailwisseling en afspraak is afspraak.!
Hij is een echte liefhebber en op en top betrouwbaar, een aanrader!
Ron, ik doe graag een volgende keer weer zaken met je. :+1:

3 likes