TempusFugit

Dit is het ervaringentopic van TempusFugit. Niet te verwarren met Tempus_Fugit

Bandje gekocht van @Tempusfugit. Snelle deal en snel in de bus. Goeie transactie. Aanrader!

1 like

Ook ik heb een bandje overgenomen van Michiel @Tempusfugit. Prima deal, goede communicatie, aanrader kortom.

1 like

Beetje laat bericht nog, maar onlangs van Michiel (@Tempusfugit) een leuke Erika’s MN-strap overgenomen. Zeer plezierige en snelle communicatie, heel netjes opgestuurd, helemaal top! Graag weer een volgende keer, Michiel! :+1:

1 like

Duikhorloge overgenomen van @Tempusfugit. Goed verpakt en snel verzonden, en een nette maar faire prijs voor betaald. Hij wees me er later nog op dat de fabrikant ook een nieuwe strap heeft aangekondigd, dus dat was aardig.

Als jij weer een interessant horloge aanbiedt zou ik zeker weer zaken met hem doen.

1 like

Prettige deal gesloten over de Oris Aquis met Tempusfugit. Horloge is de staat zoals in de advertentie beschreven, perfect. Contact was prima, even kort bijgeklets over de horlogehobby. Fijn forumlid.

1 like

Afgelopen week op zeer prettige wijze mijn Casio GW-6900 aan Ron verkocht.
Prima communicatie. Snelle reacties op e-mails, vragen en/of opmerkingen. TOP!

Hij toont interesse en is ook bereid te betalen voor hetgeen hij ziet.
Eerlijk manier van zaken doen. Even onderhandelen, niet te lang, gewoon duidelijk. En zeer prompte betaling. Ok, als voordeel dat we beiden bij Rabo bankieren :slight_smile:

Kan Ron van harte aanbevelen. (tu)

Groeten
Harm