Ten2Two

Vandaag bij Jaap langsgeweest voor een leuke ruil. Kan alle lof hierboven beamen, leuk gesproken over horloges en meer. Bedankt @SuperC en tot de volgende keeršŸ‘

1 like

Net weer een prima ruildeal gedaan met Jaap. Dit was de zoveelste keer en zal ook zeker niet de laatse keer zijnā€¦

Duidelijke snelle communicatie en zo zat ik weer in de auto ! Bedankt weer en tot de volgende deal. Dikke duim :+1:t2:

1 like

Een geweldige ervaring met de aankoop van / inruil op mijn eerste Breitling horloge, absoluut een aanrader.

Gr. Marc

4 likes

Ook hier een top-ervaring! Niets toe te voegen aan alle bovenstaande, aardige kerel en alles ā€˜dik voor elkaarā€™ā€¦ aanrader!! Dank je wel Jaap (@SuperC).

1 like

Alweer een ruil en prachtige aankoop gedaan bij Jaap/@SuperC . Top kerel en absolute aanrader. Mijn go-to persoon wanneer de kriebels van deze hobby toeslaan.

Niets dan lof!

1 like

Jaap doet zā€™n werk goed. Prima afspraken en horloge zoals omschreven. Aardige man ookā€¦ aanrader dus :+1:

1 like

Goede en snelle deal gemaakt met Jaap. Kwam netjes zijn afspraken na. Kortom top!

1 like

Ik kan alleen maar bevestigen wat hierboven aan positieve commentaren genoemd is.
Vandaag een leuke inruil kunnen doen.
Heldere communicatie, strakke afspraken en een aardige vent @SuperC!

1 like

Thanks Jaap :+1:t2::+1:t2:

1 like

Vandaag Jaap op bezoek gehad omdat ik zelf moeilijk kan reizen :+1:
Weer een fijne deal gesloten !
Jaap , weer enorm bedankt voor je superservice :+1:

3 likes

Horloge overgenomen van Jaap @SuperC. Zijn website en fotoā€™s zijn altijd super duidelijk. Communicatie verloopt snel bij Jaap. 100% een aanrader.

5 likes

Wederom mooie deal met Jaap. Nam alle tijd en de horloges waren allemaal conform verwachting (of beter). Met een prachtklok naar huis gegaan.

2 likes

Al enkele malen bij Jaap geweest en altijd zeer tevreden buitengekomen! :sunglasses:

1 like

Vanavond even op de koffie geweest bij Jaap (@SuperC) en tevreden met een nieuwe aanwinst weer vertrokken! Mooie deal gemaakt, dik tevredenā€¦ :+1:

1 like

Mooi deze zeg! Is het ook op leer mogelijk ivm geĆÆntegreerde band?

Super leuke deal gemaakt met Jaap! Al de tweede keer en zeker niet de laatste keer. Thanks @SuperC :smile:

1 like

Weer een tevreden koper, mooie Breitling gekocht, wat in kunnen ruilen, maar ook mooie andere horloges gezien en wat weg geouwehoerd, gezellig weer!:+1:

1 like

Wederom bedankt Jaap! :+1:t3:

1 like

Schitterende Omega Seamaster gekocht, ook nog wat in kunnen ruilen.
Op de site stond perfect als staat, in het echt gewoon als nieuw :+1:!
Super service en vriendelijk ontvangst.
Dank Jaap!

2 likes

Ten2Two benaderd voor een mooi horloge en een uur later al om de pols. Jaap bedankt weer! :+1:t3:

2 likes