Ten2Two

Afgelopen week twee horloges gekocht (en ingeruild) bij Jaap (@SuperC) en beiden naar volle tevredenheid. Heldere communicatie, snelle verzending en horloges in topstaat!

Goed zaken doen met hem!

1 like

Hemingway zei ooit: ā€œIeder mensenleven eindigt op dezelfde manier. Het is slechts de details van hoe hij leefde en hoe hij stierf, dat een mens zich onderscheidt.ā€ Zo ook mijn deal met SuperC.

Op het eerste gezicht kreeg hij een horloge en ik wat geld, maar uiteindelijk kreeg ik zo veel meer. Ik kreeg de bevrediging van het werken met een man die mijn geloof in de mensheid heeft hersteld. En daar ben ik dankbaar voor.

Ik weet nog dat ik een bericht kreeg van SuperC op mijn advertentie en mijn hart maakte een sprongetje. Geen lowballer met een post count van 0 die de laatste centen van je allerlaagste bod probeert af te dingen, geen fatje in een chino die het horloge komt ophalen en je vrouw met zā€™n ogen zit uit te kleden, maar SuperC, een van de weinige leden op dit forum waarvan je vantevoren weet dat een deal beter uitpakt dan je vantevoren kunt hopen.

Ik weet nog dat mā€™n vrouw vroeg toen ik het horloge aan het inpakken was: ā€œZou je niet eerst wachten tot je je geld binnen heb?ā€ Ik zei: ā€œNee vrouw, dit is voor SuperC, dus alles is goed.ā€ En zo was het.

Het leven zit vol problemen, maar een deal met SuperC is daar geen van. Als je een slechte dag hebt, doe jezelf een lol en sluit een deal met SuperC en alles is goed. Haal alles uit het leven, sluit een deal met SuperC. Pluk de dag, sluit een deal met SuperC. Maak je bucket list, sluit een deal met SuperC.

Horloges zijn een ding, maar ik hoop dat mijn zoons later opgroeien om een man te worden als SuperC. SuperC, je bent een man van eer en geweten en ik wou dat iedereen op dit forum hetzelfde kon ervaren als ik toen ik mijn horloge aan jou verkocht.

27 likes

Jammer dat je het horloge hebt moeten verzenden. Het is nog een onwijze knappert ook!

1 like

Wat is een fatje? Is dat net zoiets als een baller?

1 like

Mooie veer zeg.

Elf.

1 like

Ik lees dit draadje en heel mijn dag is weer goed. SuperC, bedankt! :smile:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Hier ook een tijdje geleden ee vlotte deal gedaan met SuperC (Y)

1 like

Als ik dat allemaal zo lees zou ik een Horloge aan superC willen verkopen alleen al om de verkoopervaring :smile::+1:

1 like

Ik kreeg dat gevoel ook een beetjeā€¦:raised_hands:

1 like

Net een horloge binnegekregen die ik van SuperC gekocht heb: als beschreven, erg goed verpakt, supersnel verstuurd, goeie communicatieā€¦
Wat wil je nog meer?
Bedankt, Jaap!

1 like

Gast, voor jou is het bijna therapeutisch haha! Leuk een goede ervaring hoor maar projecteer er ook weer niet teveel uit je leven op :wink:

1 like

Net een fijne ontmoeting en ruil gehad met Jaap! Kan je heel goed afspraken mee maken en goeie deals sluiten.
Een zeer verdiende :thumbsup:.

Thanks Jaap!

1 like

Goede deal gemaakt met Jaap en dan voor een goede bevriende kennis van me. Prima prijs en kort en snel gehandeld. Aanrader !

Wederom top van Jaap en tot de volgende deal :+1:t2:

1 like

Persoonlijke overdracht met Jaap, was gezellig en de overschrijving direct voor elkaar. Top en bedankt!

1 like

Vandaag langs geweest in Hilversum bij Jaap @SuperC voor de Seiko BFK die hij te koop had staan. In het echt een nog mooier horloge dan op de fotoā€™s, maar dat terzijde! :wink: De ontvangst bij Jaap thuis was super en we hadden leuk en vriendelijk contact. Hele relaxte en positieve kerel. Het horloge werd terplekke en daarnaast zeer secuur voor mijn pols op maat gemaakt. Tijdens het proces kon ik genieten van een koude drank die mij bij binnenkomst werd aangeboden. Ik heb ook nog even een Breitling Emergency in mā€™n handen gehad, wat duidde op Jaapā€™s vertrouwen in mijn intenties. Daarom toonde ik direct mijn waardering door mijn portemonnee op tafel te laten liggen toen ik even een pitstop moest maken. Het horloge dat ik om had werd netjes in een prachtige leren watchroll van Ten To Two, het bedrijf van Jaap, gedaan, die ik kostenloos erbij kreeg. Tenslotte was de prijs voor de hele set zeer scherp te noemen, ofwel ik ben 100% tevreden! Zeer aan te raden om zaken mee te doen. :smile: :+1: Bedankt Jaap!

1 like

Mijn eerste deal gemaakt met Jaap aka @SuperC.

Na een tijdje een soort paniek voetbal en erg heen en weer geflipper hier en daar kon ik toch de verleiding niet weerstaan om een horloge (grail) van mijn bucketlist af te gaan strepen. Ik had hem al een tijdje in de smiezen, maar dacht mezelf te moeten toespreken en maar gaan flipperen, dan vergeet je een grail vanzelf. Niet dus.

Dus Jaap benaderd en twee opties voor mezelf open gehouden, dus, met niks terug, of een praktische oplossing, of toch met een grail naar huis.

Een hartelijke ontvangst bij hem thuis was het gevolg. Leuke gesprekken en een geduldige Jaap die de strijd tussen ratio en gevoel op zijn beloop liet. :wink:

Gelukkig heeft bij het bekijken van twee horloges het gevoel van de ratio gewonnen en kon ik eindelijk de Longines Mastercollection Retrograde Moonphase toevoegen.

Dank voor het geduld Jaap!

Absoluut een aanrader!

2 likes

Net een deal met @SuperC (Jaap) gedaan, vriendelijke vent. Jaap was vlug met de reactie (vlugge Japie) , geen gemarktplaats, en overdracht was prettig. Aanrader dus. Als Jaap een keer wat moois in de aanbieding heeft, koop ik blind.

2 likes

Jaap ,
wederom bedankt voor een onvergetelijke deal :+1:!
SUPERRRRRR :trophy:

3 likes

Afgelopen week twee horloges van Jaap gekocht (en ingeruild). Gewoon top, snelle verzending, goede communicatie en horloges precies zoals geadverteerd.

@SuperC is een aanrader!

2 likes