Ten2Two

Een geweldige ervaring met de aankoop van / inruil op mijn eerste Breitling horloge, absoluut een aanrader.

Gr. Marc

4 likes

Ook hier een top-ervaring! Niets toe te voegen aan alle bovenstaande, aardige kerel en alles ā€˜dik voor elkaar’… aanrader!! Dank je wel Jaap (@SuperC).

1 like

Alweer een ruil en prachtige aankoop gedaan bij Jaap/@SuperC . Top kerel en absolute aanrader. Mijn go-to persoon wanneer de kriebels van deze hobby toeslaan.

Niets dan lof!

1 like

Jaap doet z’n werk goed. Prima afspraken en horloge zoals omschreven. Aardige man ook… aanrader dus :+1:

1 like

Goede en snelle deal gemaakt met Jaap. Kwam netjes zijn afspraken na. Kortom top!

1 like

Ik kan alleen maar bevestigen wat hierboven aan positieve commentaren genoemd is.
Vandaag een leuke inruil kunnen doen.
Heldere communicatie, strakke afspraken en een aardige vent @SuperC!

1 like

Thanks Jaap :+1:t2::+1:t2:

1 like

Vandaag Jaap op bezoek gehad omdat ik zelf moeilijk kan reizen :+1:
Weer een fijne deal gesloten !
Jaap , weer enorm bedankt voor je superservice :+1:

3 likes

Horloge overgenomen van Jaap @SuperC. Zijn website en foto’s zijn altijd super duidelijk. Communicatie verloopt snel bij Jaap. 100% een aanrader.

5 likes

Wederom mooie deal met Jaap. Nam alle tijd en de horloges waren allemaal conform verwachting (of beter). Met een prachtklok naar huis gegaan.

2 likes

Al enkele malen bij Jaap geweest en altijd zeer tevreden buitengekomen! :sunglasses:

1 like

Vanavond even op de koffie geweest bij Jaap (@SuperC) en tevreden met een nieuwe aanwinst weer vertrokken! Mooie deal gemaakt, dik tevreden… :+1:

1 like

Mooi deze zeg! Is het ook op leer mogelijk ivm geĆÆntegreerde band?

Super leuke deal gemaakt met Jaap! Al de tweede keer en zeker niet de laatste keer. Thanks @SuperC :smile:

1 like

Wederom bedankt Jaap! :+1:t3:

1 like

Schitterende Omega Seamaster gekocht, ook nog wat in kunnen ruilen.
Op de site stond perfect als staat, in het echt gewoon als nieuw :+1:!
Super service en vriendelijk ontvangst.
Dank Jaap!

2 likes

Ten2Two benaderd voor een mooi horloge en een uur later al om de pols. Jaap bedankt weer! :+1:t3:

2 likes

Afgelopen week twee horloges gekocht (en ingeruild) bij Jaap (@SuperC) en beiden naar volle tevredenheid. Heldere communicatie, snelle verzending en horloges in topstaat!

Goed zaken doen met hem!

1 like

Hemingway zei ooit: ā€œIeder mensenleven eindigt op dezelfde manier. Het is slechts de details van hoe hij leefde en hoe hij stierf, dat een mens zich onderscheidt.ā€ Zo ook mijn deal met SuperC.

Op het eerste gezicht kreeg hij een horloge en ik wat geld, maar uiteindelijk kreeg ik zo veel meer. Ik kreeg de bevrediging van het werken met een man die mijn geloof in de mensheid heeft hersteld. En daar ben ik dankbaar voor.

Ik weet nog dat ik een bericht kreeg van SuperC op mijn advertentie en mijn hart maakte een sprongetje. Geen lowballer met een post count van 0 die de laatste centen van je allerlaagste bod probeert af te dingen, geen fatje in een chino die het horloge komt ophalen en je vrouw met z’n ogen zit uit te kleden, maar SuperC, een van de weinige leden op dit forum waarvan je vantevoren weet dat een deal beter uitpakt dan je vantevoren kunt hopen.

Ik weet nog dat m’n vrouw vroeg toen ik het horloge aan het inpakken was: ā€œZou je niet eerst wachten tot je je geld binnen heb?ā€ Ik zei: ā€œNee vrouw, dit is voor SuperC, dus alles is goed.ā€ En zo was het.

Het leven zit vol problemen, maar een deal met SuperC is daar geen van. Als je een slechte dag hebt, doe jezelf een lol en sluit een deal met SuperC en alles is goed. Haal alles uit het leven, sluit een deal met SuperC. Pluk de dag, sluit een deal met SuperC. Maak je bucket list, sluit een deal met SuperC.

Horloges zijn een ding, maar ik hoop dat mijn zoons later opgroeien om een man te worden als SuperC. SuperC, je bent een man van eer en geweten en ik wou dat iedereen op dit forum hetzelfde kon ervaren als ik toen ik mijn horloge aan jou verkocht.

27 likes

Jammer dat je het horloge hebt moeten verzenden. Het is nog een onwijze knappert ook!

1 like