Ten2Two

Tja wat moet ik hier nog over zeggen…

sinds afgelopen jaar het ‘virus’ te pakken en Jaap @SuperC heeft me hierin meermaals goed kunnen bijstaan.
Na eerder 2 prachtige horloges bij hem te hebben gekocht, waar ik naderhand toch niet helemaal een klik mee kreeg, nu toch maar voor een van mijn grails gegaan. Speedmaster Pro met Sapphire in een zeer mooie staat! Andere 2 horloges weer goed op in kunnen ruilen en gewoon een mooi deal gedaan. Prachtig horloge!

Koffie is goed, gezelschap prettig en de informatie waardevol…ik kom zeker weer terug!

2 likes

Ook hier van de week een prima deal gedaan met Jaap.
Makkelijk in communicatie, voor iemand die zijn geld er mee moet verdienen & ook nog belasting er over moet afdragen gewoon hele goede inruil prijzen.

Thnx, en het zal zeker niet de laatste deal zijn!:ok_hand:

2 likes

Leuke ruildeal gedaan met Jaap. Van twee klokken die ik niet zo graag had af, en er iets wat ik wél heel graag wilde hebben voor terug.

Ondanks dat het Jaap z’n werk is, maakte hij duidelijk de indruk vooral ook een liefhebber te zijn.

Jaap, nogmaals bedankt!

1 like

Snelle levering en perfect verpakt …
:+1::+1::+1::+1:

1 like

Prachtige Oris 65 overgenomen van Jaap aka @SuperC. Perfecte deal zoals altijd. Thx Jaap :+1:

15 likes

Wederom een leuke deal met Jaap gesloten (eerste onder mijn nieuwe forumnaam :wink: ).

Jaap is toch wel mijn go-to guy als het gaat om snelle, leuke deals.

Thanks weer!

10 likes

Vandaag weer een mooie deal gemaakt met Jaap van Ten2Two @SuperC waarin ook een horloge door mij werd ingeruild. We kwamen er achter dat ik al een jaar of zeven geleden bij Jaap een horloge kocht en de afgelopen maanden maakten we ook al ik geloof drie maal een deal.

Bij Jaap geen gedoe; snelle communicatie en als het goed is, is het goed. Fijne vent, zeer betrouwbaar en dus een echte aanrader!

3 likes

Super(snelle)deal gemaakt met Jaap. Top :ok_hand:

1 like

Mooie deal met Jaap gemaakt vandaag!!!

Een echte horlogeliefhebber zoals bij iedereen inmiddels wel bekend is!

1 like

Ook hier een tevreden klant van Jaap. Prima deal, keurige afhandeling en vlotte communicatie. Aanrader!!

1 like

Weer een leuke deal kunnen doen met Jaap, aka @SuperC

No nonsense, straight to the point. Zeker weer een aanrader

2 likes

Gisteren een erg leuke deal kunnen doen met Jaap.
Erg tevreden weg gegaan en blij met mijn Oris 65 Movember

5 likes

Vandaag een erg leuke deal kunnen doen met Jaap.
Erg tevreden weg gegaan en blij met mijn Oris 65 Movember

@purple300 :wink:

10 likes

Vandaag mooie deal gemaakt met Jaap voor een MeisterSinger. Zeer prettige man om zaken mee te doen. Kan hem ten zeerste aanraden.

3 likes

Jaap, @SuperC, is en blijft een enorme aanrader. Gastvrij en komt zijn afspraken volledig na.
Top!

1 like

Net weer een ouwe getrouwe bij @SuperC /Ten2Two / Jaap opgehaald, soort van pandjeshuis deal zeg maar, bedankt voor de goede zorgen :grinning: en graag tot een volgende gelegenheid!

6 likes

Vandaag mijn nieuwe horloge binnen gekregen van Jaap. Donderdagavond voor het eerst contact en vandaag perfect ingepakt binnen. Dus goed, snel contact en snelle afhandeling. Nogmaals bedankt.

1 like

Eind 2018 2 deals gemaakt met Jaap. Beide precies zoals beschreven op de site. Nette communicatie, fijne ontmoeting en ik ben blij met de horloges. Mooi dat ik zo’n betrouwbare verkoper heb leren kennen dankzij het horlogeforum :slight_smile:

2 likes

Vandaag weer een top transactie afgerond met Jaap.
Lekker onder het genot van koffie zitten bomen over horloges.
Jaap is een aanrader eerste klas en een 100% betrouwbare topgozer. :+1:

2 likes

Vandaag mijn Tutima ingeruild bij Jaap van Ten2Two, niet verwacht dit al zo snel te zullen doen maar ik kon de Dreadnaught voyager uit zijn prachtige aanbod niet weerstaan.
Jaap bedankt nogmaals en wie weet tot een volgende keer :+1::+1:IMG_20190110_123558_1

3 likes