Ten2Two

Hoppa, …daar zijn we weer! :wink:

Ja, als je eenmaal tevreden bent en je ziet weer eens wat leuks waarom zou je dan eigenlijk naar een ander gaan? Zo stond ik vanmiddag weer voor de deur bij Jaap (@SuperC) en liep ik wéér met een nieuwe aanwinst de straat uit! Lekker hoor. Alles weer op zijn gemakkie, horloge en toebehoren uiteraard keurig zoals geadverteerd en het bakkie koffie als vanouds. Prima!

Jaap, dank je wel en tot de volgende keer! :+1:

2 likes

Het was weer eens zo ver… een onbedwingbaar verlangen naar een ander.

Vandaag daarom maar weer eens afgesproken met de welbekende horloge pooier die hier ook wel bekend is onder de aliassen Ten2Two, SuperC en Ingedepinge. Zijn echte naam is voor mij nog steeds een groot mysterie.
Ondanks zijn matje, zwart leren jas, trimschoenen, trainingspak, dikke gouden ketting, gouden pinkring en ongure uiterlijk, weet hij toch altijd weer niet te versmaden modelletjes te vinden en deze voor zeer schappelijk bedragen aan te bieden.

Kortom, om mijn onbedwingbare lusten te kunnen botvieren, heb ik vandaag een oud modelletje ingeruild voor een ander, voor mij nieuw maar feitelijk nog ouder, modelletje dat mij, ondanks haar leeftijd, in extase weet te brengen.

Alle gekheid op een stokje: wederom een prettig samenzijn en leuke deal kunnen maken. Jaap wordt door mij wederom van harte aanbevolen.

4 likes

Nog nooit een horloge verkocht. Niet eens één. En toen, toen kwam ik erachter dat ik er wel heel veel had. En maar 2 polsen. En ik draag maar aan 1 pols een horloge. Dus…

Collectie gekrompen van te veel naar te veel min 4. Alles in 1 keer. Naar @SuperC gereden, alles laten zien, er kwam een bod en geld werd ter plekke overgemaakt.

In de tussentijd twee kopjes koffie. Gepraat over horloges en een gezamenlijke (ex-)werkgever.

Nog bedankt voor alles, Jaap! Bedankt voor de trade, was top geregeld. Ik weet wel waar ik naartoe als ik iets wil verkopen… Naar @SuperC!

2 likes

Fantastische IWC bij @SuperC gekocht.
Prachtig horloge, goed gesprek en dito koffie.
Een vertrouwd adres voor een goede deal.
Bedankt Jaap!:grin::+1:

2 likes

Vandaag met een tas vol horloges naar @SuperC gereden, terug gereden met een big smile en een tas vol andere horloges. Zo makkelijk👍

8 likes

Vandaag een Sinn van Jaap @SuperC mogen ontvangen. Echt een aanrader. Horloge was uitstekend verpakt en de staat precies zoals beschreven. No-nonsense liefhebber met kennis van zaken.

Jaap, wellicht tot de volgende keer :+1:t2:

1 like

Vandaag van @SuperC, Jaap mijn Certina mogen ontvangen.
Helemaal :ok_hand:t2:.
Vlot, prettig, vertrouwen, een aanrader.
Bedankt Jaap.
Mvg. Bertjan

1 like

In de afgelopen week een leuke deal met @SuperC kunnen maken.
Eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik nu weer tevreden naar m’n horlogedoos kan kijken!
De deal was goed en ik ben een tevreden klant :ok_hand:t2:

Wellicht tot de volgende deal! :grin:

1 like

Mooie deal met Jaap kunnen maken.
Zal vast nog wel vaker gaan gebeuren! :ok_hand::+1:

3 likes

Hier weer een prima deal gedaan met mijn huis dealert Jaap. :+1:
Door hem kom ik eigenlijk nog maar zelden in het blauwe deel op HF. :open_mouth:
Topper, bedankt weer Jaap. :sunglasses:

4 likes

Een week geleden mijn eerste aankoop/ruil gedaan bij Jaap. Top adres en zeker voor herhaling vatbaar :+1:

3 likes

Crafter Blue band voor de Seiko Marine Master 300 met extra MM300 clasp overgenomen van Jaap / @SuperC. Prettige communicatie en snelle afhandeling. De band met clasp naar tevredenheid ontvangen :sunglasses::+1:

1 like

Prachtige Peter Blake overgenomen in een ruildeal met Jaap. Alles weer perfect geregeld…en verzending was bliksemsnel! Super…dankje Jaap :ok_hand:

17 likes

Nú mag je mij PB’en over de Sinn. :sunglasses::ok_hand:

3 likes

Mijn Sinn bij Jaap ingeruild voor een prachtige Tag Heuer.
De deal binnen “no-time” gemaakt en binnen 2 dagen het horloge in huis. Vast en zeker dat ik er nog een keer een deal ga maken.
Bedankt Jaap! :+1:t2:

4 likes

Altijd top bij Jaap. Goede communicatie, snelle levering, perfect verpakt. Top. :+1:

2 likes

Afgelopen week voor het eerst zaken gedaan met Jaap. Fijne vent.

Heb een mooie SBDX001 overgenomen.

Lekker geouwehoerd aan de keukentafel met een lekkere bak koffie.

Qua gezelligheid had Jaap zomaar een Brabander kunnen zijn :slight_smile:

Aanrader!

4 likes

Vandaag bij Jaap een Submariner gekocht.
Superfijne ervaring zeker een aanrader!!
Voor nu en nog eens!!
:ok_hand:

2 likes

Gisteren nog een prachtige klok gaan halen bij Jaap, ondertussen de vierde. Hij is mijn vaste drugsdealer geworden en met goede reden; prettig contact, de immer correcte beschrijving van de horloges, het welgemeende advies en meedenken, en zijn toch wel zeer bewonderenswaardige kennis.

Ik heb onlangs overigens ook een horloge onder consignatie bij Jaap verkocht, in vergelijking met anderen waar ik ervaring mee heb is zijn marge zéér redelijk en de service perfect.

2 likes

Mooie Zenith gekocht bij Jaap. Wederom prima zaken gedaan :+1:t4:

2 likes