Ten2Two

Vandaag een Sinn van Jaap @SuperC mogen ontvangen. Echt een aanrader. Horloge was uitstekend verpakt en de staat precies zoals beschreven. No-nonsense liefhebber met kennis van zaken.

Jaap, wellicht tot de volgende keer :+1:t2:

1 like

Vandaag van @SuperC, Jaap mijn Certina mogen ontvangen.
Helemaal :ok_hand:t2:.
Vlot, prettig, vertrouwen, een aanrader.
Bedankt Jaap.
Mvg. Bertjan

1 like

In de afgelopen week een leuke deal met @SuperC kunnen maken.
Eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik nu weer tevreden naar m’n horlogedoos kan kijken!
De deal was goed en ik ben een tevreden klant :ok_hand:t2:

Wellicht tot de volgende deal! :grin:

1 like

Mooie deal met Jaap kunnen maken.
Zal vast nog wel vaker gaan gebeuren! :ok_hand::+1:

3 likes

Hier weer een prima deal gedaan met mijn huis dealert Jaap. :+1:
Door hem kom ik eigenlijk nog maar zelden in het blauwe deel op HF. :open_mouth:
Topper, bedankt weer Jaap. :sunglasses:

4 likes

Een week geleden mijn eerste aankoop/ruil gedaan bij Jaap. Top adres en zeker voor herhaling vatbaar :+1:

3 likes

Crafter Blue band voor de Seiko Marine Master 300 met extra MM300 clasp overgenomen van Jaap / @SuperC. Prettige communicatie en snelle afhandeling. De band met clasp naar tevredenheid ontvangen :sunglasses::+1:

1 like

Prachtige Peter Blake overgenomen in een ruildeal met Jaap. Alles weer perfect geregeld…en verzending was bliksemsnel! Super…dankje Jaap :ok_hand:

17 likes

NĆŗ mag je mij PB’en over de Sinn. :sunglasses::ok_hand:

3 likes

Mijn Sinn bij Jaap ingeruild voor een prachtige Tag Heuer.
De deal binnen ā€œno-timeā€ gemaakt en binnen 2 dagen het horloge in huis. Vast en zeker dat ik er nog een keer een deal ga maken.
Bedankt Jaap! :+1:t2:

4 likes

Altijd top bij Jaap. Goede communicatie, snelle levering, perfect verpakt. Top. :+1:

2 likes

Afgelopen week voor het eerst zaken gedaan met Jaap. Fijne vent.

Heb een mooie SBDX001 overgenomen.

Lekker geouwehoerd aan de keukentafel met een lekkere bak koffie.

Qua gezelligheid had Jaap zomaar een Brabander kunnen zijn :slight_smile:

Aanrader!

4 likes

Vandaag bij Jaap een Submariner gekocht.
Superfijne ervaring zeker een aanrader!!
Voor nu en nog eens!!
:ok_hand:

2 likes

Gisteren nog een prachtige klok gaan halen bij Jaap, ondertussen de vierde. Hij is mijn vaste drugsdealer geworden en met goede reden; prettig contact, de immer correcte beschrijving van de horloges, het welgemeende advies en meedenken, en zijn toch wel zeer bewonderenswaardige kennis.

Ik heb onlangs overigens ook een horloge onder consignatie bij Jaap verkocht, in vergelijking met anderen waar ik ervaring mee heb is zijn marge zƩƩr redelijk en de service perfect.

2 likes

Mooie Zenith gekocht bij Jaap. Wederom prima zaken gedaan :+1:t4:

2 likes

Als gevolg van eerdere goede deals (aankoop en verkoop), ben ik eens te raden gegaan bij Jaap voor de verkoop van een horloge in opdracht.
Naast rechtstreeks horloges aan-en verkopen, verkoopt Jaap nl. ook horloges in consignatie tegen een zeer scherpe commissie.
Na snel, duidelijk en aangenaam contact (zowel via mail als persoonlijk), heeft Jaap mijn horloge verkocht met zeer positief resultaat.
Ik kan Jaap dus alleen maar aanraden.
@superc: dank voor de dienstverlening en hopelijk tot snel!

3 likes

Vandaag weer een consult gehad Jaap met betrekking tot mijn verslaving. Helaas is de diagnose dat ik er niet meer vanaf kom.

Het consult is afgesloten met het achterlaten van delen van de verslaving.

Ter compensatie heb ik wel een troostprijsje meegekregen. :sunglasses:

.
.
.
.
.

Met andere woorden, weer een prettige deal met Jaap gemaakt.

Bedankt weer voor het gezellige keukentafel gesprek Jaap! :+1:
Mijn vrouw vond het verhelderend om te zien hoe ā€œonsā€ HF wereldje en verslaving wordt aangepakt. :smiley:

9 likes

Vorige week een leuke ruildeal gemaakt met Jaap. Leuk en vlot contact, snelle verzending en horloge precies zoals omschreven. Inmiddels mijn 2e deal met Jaap, maar zeker niet de laatste.

3 likes

Vanmiddag voor een vierde keer bij Jaap geweest om een horloge wat ik onlangs via dit forum verkocht had en ook alweer ingeruild was door diegene voor iets anders terug te kopen omdat het toch aan mij knaagde dat ik m verkocht had. Prima en gezellige ervaring weer. Heerlijke koffie en buiten mijn aankoop nog gekletst over horloges en de hobby. Tot slot nog een prachtige leren watchrol van Jaap bij mijn aankoop kado gekregen.
Ik kan ten2two bij eenieder van harte aanbevelen.
Bedankt Jaap en tot ziens!

2 likes

Hi,

Recent aangenaam kennis mogen maken met ten2two / @SuperC - Jaap is een bijzonder prettig persoon om zaken mee te mogen doen. Leuk gebabbeld over horloges en een andere gedeelde hobby. Horloge was zoals geadverteerd niet van nieuw te onderscheiden. Ben er erg blij mee en verwacht zeker een volgende aanschaf ook bij ten2two te doen.

Ik kan ten2two dan ook aan iedereen aanbevelen :sunny:

groet, Vincent

6 likes