Ten2Two

Als gevolg van eerdere goede deals (aankoop en verkoop), ben ik eens te raden gegaan bij Jaap voor de verkoop van een horloge in opdracht.
Naast rechtstreeks horloges aan-en verkopen, verkoopt Jaap nl. ook horloges in consignatie tegen een zeer scherpe commissie.
Na snel, duidelijk en aangenaam contact (zowel via mail als persoonlijk), heeft Jaap mijn horloge verkocht met zeer positief resultaat.
Ik kan Jaap dus alleen maar aanraden.
@superc: dank voor de dienstverlening en hopelijk tot snel!

3 likes

Vandaag weer een consult gehad Jaap met betrekking tot mijn verslaving. Helaas is de diagnose dat ik er niet meer vanaf kom.

Het consult is afgesloten met het achterlaten van delen van de verslaving.

Ter compensatie heb ik wel een troostprijsje meegekregen. :sunglasses:

.
.
.
.
.

Met andere woorden, weer een prettige deal met Jaap gemaakt.

Bedankt weer voor het gezellige keukentafel gesprek Jaap! :+1:
Mijn vrouw vond het verhelderend om te zien hoe “ons” HF wereldje en verslaving wordt aangepakt. :smiley:

9 likes

Vorige week een leuke ruildeal gemaakt met Jaap. Leuk en vlot contact, snelle verzending en horloge precies zoals omschreven. Inmiddels mijn 2e deal met Jaap, maar zeker niet de laatste.

3 likes

Vanmiddag voor een vierde keer bij Jaap geweest om een horloge wat ik onlangs via dit forum verkocht had en ook alweer ingeruild was door diegene voor iets anders terug te kopen omdat het toch aan mij knaagde dat ik m verkocht had. Prima en gezellige ervaring weer. Heerlijke koffie en buiten mijn aankoop nog gekletst over horloges en de hobby. Tot slot nog een prachtige leren watchrol van Jaap bij mijn aankoop kado gekregen.
Ik kan ten2two bij eenieder van harte aanbevelen.
Bedankt Jaap en tot ziens!

2 likes

Hi,

Recent aangenaam kennis mogen maken met ten2two / @SuperC - Jaap is een bijzonder prettig persoon om zaken mee te mogen doen. Leuk gebabbeld over horloges en een andere gedeelde hobby. Horloge was zoals geadverteerd niet van nieuw te onderscheiden. Ben er erg blij mee en verwacht zeker een volgende aanschaf ook bij ten2two te doen.

Ik kan ten2two dan ook aan iedereen aanbevelen :sunny:

groet, Vincent

6 likes

Wederom een deal gedaan met jaap. Snelle communicatie en zodoende snel tot een deal gekomen waar we ons allebei in konden vinden. Horloge zoals beschreven en netjes een bericht toen de mijne binnen was.

Aanrader dus!

1 like

Na een aantal mislukte pogingen (doordat ik te lang twijfelde of te traag was) nu een deal gesloten met @SuperC.

Natuurlijk top, goede prijs voor inrul en fantastisch mooi horloge gekocht.

Aanrader!

6 likes

Weer eens een (ruil)deal gemaakt met Jaap. Deze keer mijn Oris 65 voor zijn Grand Seiko SBGV223. Zoals altijd zeer vertrouwd en alles pico bello en razendsnel geregeld. Dank weer @SuperC :+1:

3 likes

Horloge gekocht bij Jaap/ten2two, horloge zag er super uit precies zoals beschreven, ook was het pakketje bomproof verpakt. Erg goede zaken gedaan met jaap en nu ik zijn site ontdekt heb is het forum niet meer de enigste site die ik in de gaten moet houden :wink:.

2 likes

WĂ©Ă©r 'n goede deal & een prachtig horloge.

Thnx Jaap! @SuperC

2 likes

Gisteren een BB58 opgehaald bij http://ten2two.nl/. En mijn omega seamaster voor een goede prijs ingeruild.

Super enthousiaste kerel, kortom een fijn adres.

Blij met de Tudor!

Jaap bedankt!!

3 likes

Mijn blauwe 65 ingeruild bij Jaap @SuperC en een Oris Sixty Five Movember gekocht onder genot van een lekker bakkie .
Echt een aanrader .

5 likes

Gistere de blauwe 65 van @pasd opgehaald bij Jaap @SuperC :wink:

Lekker bakkie koffie en voor je het weet zit je een uur aan de keukentafel over vanalles en nog wat te praten :slight_smile:

Zeer prettige deal en een enthousiaste kerel! Blij dat ik eindelijk een deal met Jaap heb kunnen maken.
Aanrader voor de toekomst :+1:

4 likes

Al flink wat deals gedaan met Jaap, fijn contact, goede prijzen en goede koffie :slight_smile: Soort van de HF huisdealer :slight_smile:

2 likes

Vandaag de Tudor GMT ontvangen. Uitstekende deal en een aanrader!

2 likes

Prachtige Oris Big Crown Pointer Date aangeschaft bij @SuperC . Zoals altijd niets dan lovende woorden. :ok_hand: Dank Jaap.

12 likes

En weer een leuke deal gedaan met Jaap. Thanx! :+1:t2:

1 like

En weer een mooie deal gedaan met Jaap
deze keer voor een van mijn Grail horloges, de Pelagos. Alles zoals gewoonlijk perfect geregeld. Jaap / Ten2Two blijft een absolute aanrader. :ok_hand:

27 likes

Schitterend!

1 like

Vandaag mooie deal gedaan met Jaap, (te) lang geleden dat we nog eens contact hadden en was zoals te verwachten opnieuw gewoon top!

3 likes