Ten2Two

Afgelopen week een fijne deal mogen maken met Jaap @SuperC en dat was net als de vorige keren- enkele jaren geleden- een groot plezier! Alles zoals je hoopt dat het gaat; zo gaat het ook bij Jaap!

Altijd TOP, altijd goed! 5 STARS :star: :star: :star: :star: :star:

Dank Jaap en graag tot een volgende keer! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

2 likes

Een kleine anderhalve week geleden weer een gezellig onderonsje met Jaap gehad.

Ik had wat op het oog en zoals gewoonlijk met Jaap weer een mooie deal kunnen sluiten.

Zoals altijd top. Bedankt weer @SuperC !

2 likes

Een paar weken geleden voor het eerst bij Jaap geweest, mede door alle positieve recensies hier.

Rolex achtergelaten, mooie Tudor meegenomen. Gezellig, realistisch en lekkere koffie. Kortom, al het goede dat eerder is gezegd over Jaap/Ten2Two klopt. Zeer prettige ervaring!

2 likes

Zoals altijd was @SuperC het land uit toen ik hem een berichtje stuurde, mind you dit ligt niet aan de vakantiefrequentie van Jaap maar aan mijn immer belabberde timing, uiteindelijk een afspraak geplanned en een hele mooie deal gemaakt.

:star: :star::star::star::star: 5/5

2 likes

Gisteren was ik weer eens bij Jaap. Leuke deal kunnen doen ondanks zijn scherpe onderhandelingstechniek. Deze man blijft toch een fijne handelaar om naar toe te gaan. Tevens goede koffie. Bedankt!

1 like

En weer een toffe (ruil)deal met Jaap kunnen maken. Als altijd service with a smile, weer helemaal zoals het heurt. Ik weinig meer toevoegen aan hetgeen ik al vaker heb geschreven over Ten2Two, dikke prima en ik blijf bij mijn ‘vijf uit vijf’! Dank je wel Jaap en tot snel.

:star::star::star::star::star:

7 likes

Vandaag Jaap weer geholpen zijn voorraad wat couranter te maken :wink: Leuke deal, babbel en koffie om vervolgens weer tevreden huiswaarts te keren. Fijn ook om even te zien hoe de rouleaux bracelet uit elkaar gehaald word om de band op maat te maken, wel zo prettig meteen :+1:

3 likes

Vandaag weer eens bij @SuperC langs geweest en twee horloges meegenomen en één achter gelaten. Goede bak koffie erbij en weer even bijgepraat.

Bedankt weer Jaap!:+1:

5 likes

En ook hier tevreden klant!

1 like

Fijne deal gemaakt weer met Jaap. Altijd fair en eerlijk. Echte een aanrader voor de flipperaars.

1 like

Ik doe al wat jaartjes ‘zaken’ met Jaap. En dat bevalt me al jaren uitstekend. Prijzen zijn reëel, staat zoals omschreven, snelle acties. Top!

4 likes

Een mooie Speedmaster bij Jaap opgehaald, precies zoals omschreven, een fraai exemplaar. Gezellig ontspannen zakendoen.

1 like

Snel en soepel een horloge aan Jaap verkocht. Dank en veel plezier ervan!

1 like

Heel blij met de deal die ik met Jaap heb gemaakt .
Een top adres !! @SuperC Ten2Two Txs!

8 likes

Vandaag een horloge mogen ontvangen van SuperC,: om te beginnen is het horloge supergoed verpakt, op aanvraag met vertraging verstuurd maar op het perfecte moment afgeleverd! Fijne en eerlijke aankoop kunnen doen waarbij ik keuze had uit zo goed als nieuw en nieuw waarbij SuperC het verschil tussen beiden benoemde en ik dus de z.g.a.n. heb gekocht.

Superfijne ervaring, bedankt @SuperC en graag tot een volgende keer!

3 likes

Vandaag een paar horloges geruild met een prachtige Oris Carl Brashear bij Jaap, oftewel @SuperC .
Lekker met een bakkie (nogal lang) over horloges geleuterd in zijn gezellige keuken.
Bedankt Jaap! ‘Zaken doen’ met jou smaakt naar meer!

Nog geen betere foto, volgt zsm in only Oris topic :slightly_smiling_face:

4 likes

Vandaag een paar horloges geruild met een prachtige Oris Carl Brashear bij Jaap, leuk hem eindelijk eens te ontmoeten.
Lekker met een bakkie (nogal lang) over horloges geleuterd in zijn gezellige keuken.
Bedankt Jaap! ‘Zaken doen’ met jou smaakt naar meer!

Nog geen betere foto, volgt zsm in only Oris topic :slightly_smiling_face:

9 likes

Een week of drie geleden bij @SuperC een Explorer II opgehaald. Weer een gezellige deal, het wordt bijna saai…:laughing:
Bedankt Jaap!

Heerlijk horloge👌

10 likes

Wederom weer een goede en vooral leuke deal gesloten met Jaap.
Zijn prijzen zijn altijd reëel en de ontvangst is altijd top. Tot de volgende keer :wink:

6 likes

Ook via de app is het prettig zaken doen met @SuperC
Afgelopen maand deze 2 laten opsturen:

Het enige nadeel: zelf koffie zetten…:grin:
Bedankt weer Jaap!:+1:

6 likes