Gisteren was ik weer eens bij Jaap. Leuke deal kunnen doen ondanks zijn scherpe onderhandelingstechniek. Deze man blijft toch een fijne handelaar om naar toe te gaan. Tevens goede koffie. Bedankt!
En weer een toffe (ruil)deal met Jaap kunnen maken. Als altijd service with a smile, weer helemaal zoals het heurt. Ik weinig meer toevoegen aan hetgeen ik al vaker heb geschreven over Ten2Two, dikke prima en ik blijf bij mijn âvijf uit vijfâ! Dank je wel Jaap en tot snel.
Vandaag Jaap weer geholpen zijn voorraad wat couranter te maken Leuke deal, babbel en koffie om vervolgens weer tevreden huiswaarts te keren. Fijn ook om even te zien hoe de rouleaux bracelet uit elkaar gehaald word om de band op maat te maken, wel zo prettig meteen
Vandaag weer eens bij @SuperC langs geweest en twee horloges meegenomen en één achter gelaten. Goede bak koffie erbij en weer even bijgepraat.
Bedankt weer Jaap!

En ook hier tevreden klant!
Fijne deal gemaakt weer met Jaap. Altijd fair en eerlijk. Echte een aanrader voor de flipperaars.
Ik doe al wat jaartjes âzakenâ met Jaap. En dat bevalt me al jaren uitstekend. Prijzen zijn reĂ«el, staat zoals omschreven, snelle acties. Top!
Een mooie Speedmaster bij Jaap opgehaald, precies zoals omschreven, een fraai exemplaar. Gezellig ontspannen zakendoen.
Snel en soepel een horloge aan Jaap verkocht. Dank en veel plezier ervan!
Vandaag een horloge mogen ontvangen van SuperC,: om te beginnen is het horloge supergoed verpakt, op aanvraag met vertraging verstuurd maar op het perfecte moment afgeleverd! Fijne en eerlijke aankoop kunnen doen waarbij ik keuze had uit zo goed als nieuw en nieuw waarbij SuperC het verschil tussen beiden benoemde en ik dus de z.g.a.n. heb gekocht.
Superfijne ervaring, bedankt @SuperC en graag tot een volgende keer!
Vandaag een paar horloges geruild met een prachtige Oris Carl Brashear bij Jaap, oftewel @SuperC .
Lekker met een bakkie (nogal lang) over horloges geleuterd in zijn gezellige keuken.
Bedankt Jaap! âZaken doenâ met jou smaakt naar meer!
Nog geen betere foto, volgt zsm in only Oris topic
Vandaag een paar horloges geruild met een prachtige Oris Carl Brashear bij Jaap, leuk hem eindelijk eens te ontmoeten.
Lekker met een bakkie (nogal lang) over horloges geleuterd in zijn gezellige keuken.
Bedankt Jaap! âZaken doenâ met jou smaakt naar meer!
Nog geen betere foto, volgt zsm in only Oris topic
Een week of drie geleden bij @SuperC een Explorer II opgehaald. Weer een gezellige deal, het wordt bijna saaiâŠ
Bedankt Jaap!
Heerlijk horlogeđ
Wederom weer een goede en vooral leuke deal gesloten met Jaap.
Zijn prijzen zijn altijd reëel en de ontvangst is altijd top. Tot de volgende keer
Ook via de app is het prettig zaken doen met @SuperC
Afgelopen maand deze 2 laten opsturen:
Het enige nadeel: zelf koffie zettenâŠ

Bedankt weer Jaap!

Weer een leuke deal gemaakt met Jaap (@SuperC) en als vanouds voelde dat helemaal prima. Ik heb aan mijn vorige ervaringen eigenlijk weinig meer toe te voegen. Het gaat altijd vlot, correct en leuk! En lekker dichtbij.
Vijf uit vijf sterren? Zeker! AanraderâŠ
Dank je wel Jaap.
Een fijne Longines Dolce Vita bij Jaap aangeschaft, vlotte communicatie via WhatsApp en toegestuurd gekregen
Helemaal dikke prima!
Volgende keer weer eens face-to-face voor de beleving
Volgens mij was dit mijn 8ste aanschaf al weer bij Jaap, wat inhoud dat hij mijn âhofleverancierâ is
Recidive aankoop gedaan, weer een oude speler teruggekocht. Prima en opsturen gaat ook lekker vlot!