Ten2Two

Van Ten2Two/@SuperC/Jaap een mooie Oris overgenomen, vlot gaat het dan, geen gedoe en weer een puike set in de staat zoals beschreven. Prima dus! :+1:

2 likes

Vlotte deal gemaakt met @SuperC razendsnelle verzending en horloge helemaal zoals omschreven :+1::+1:

1 like

Weer eens bij Jaap geweest voor een mooie deal, ik had een mooie Oris TT1 Diver GMT op het oog van Ten2Two en mocht daar 2 van mij op inruilen met bijbetaling zei ik gekscherend, ‘dan doen we een zaak en drinken daar een whisky op’, de kijkers van het programma op de NPO ‘van onschatbare waarde’, zullen deze uitspraak wel herkennen. :smile:

Waarop Jaap mij een mooi fles double wood 12 year Malt van het merk Balvenie aanbood om de deal te beklinken! (zelf is Jaap geen whisky drinker)

Ik was natuurlijk een ‘Happy Camper’ en een mooie Oris rijker en een fijne Whisky :sunglasses:

Hieronder de foto’s

Nu had ik recent een Omega De Ville hour vision aangeschaft en was daarvoor nog op zoek naar een zwate padded kroko, waarop Jaap zei dat hij daar een band voor had die geen kroko was maar er wel heel goed bij paste.

Namelijk een Rog met originele Omega doornsluiting en zo geschiedde, is een perfecte match.

Zaken bij Jaap doen is altijd weer een feestje met voor mij vaak onverwachte maar zeer verrassende positieve uitkomt ! :smile:

16 likes

Vanmorgen weer eens op de koffie bij ‘Ten2Two’ Jaap (@SuperC) en ik ben wéér een hele fijne (inruil)ervaring rijker. Helemaal niks op aan te merken, vijf dikke sterren … uit vijf!

:star::star::star::star::star:

Dank je wel Jaap en tot de volgende! :beers:

3 likes

Vandaag weer eens bij ‘Ten2Two’ Jaap (@SuperC) geweest voor een mooie deal.
Zoals altijd gezellig aan tafel met koffie, mijn NA en een fijne babbel over horloges.
Zeker de reis waard en een reden om terug te komen voor een volgende Breitling :+1:

3 likes

Nadat @gvr55 de buit binnen had was het mijn beurt. Diverse impulsaankopen ingeruild op een prachtige Ebel😍

Bedankt weer voor de gezellige en mooie deal Jaap!:+1:
Wederom :star::star::star::star::star: voor @SuperC

8 likes

Gisteren bij @SuperC een Tudor bb58 925 na inruil opgepikt.
Fijne ontvangst en gesprek gehad en met een tevreden gevoel vertrokken.
Goede ervaring en horloge rijker :+1:t2:

1 like

Echt een heel leuke ervaring met Jaap vandaag! Fijne babbel en hij heeft me toch een beetje overtuigd om voor een specifiek horloge te gaan waar ik al zo lang over twijfel…was een heel toffe kennismaking met Jaap!

3 likes

Al jaren doe ik hele leuke deals met Jaap.

Altijd een goed gesprek en een bakkie koffie.
Recentelijk een Breitling Avenger GMT gekocht bij Jaap. Deze heeft ie een tijdje voor me vastgehouden, iets wat ik heel erg waardeer!

Deze Breitling staat al jaren op mijn lijstje, maar door omstandigheden kwam het er “even” niet van :wink:
Deze cirkel is voor mij nu rond en daar ben ik @SuperC heel erg dankbaar voor!

4 likes

Dank je wel Jaap! Heel erg blij mee!

4 likes

Vorige week een hele leuke aankoop kunnen doen bij Jaap.

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie tweedehands SPB317. Bij toeval stond er een bij Ten2Two op de website dus direct geappt. Blijkt dat Jaap op maar 15 minuten rijden bij mij vandaan zit. Ik kon dezelfde middag nog langskomen. Aan de keukentafel onder genot van een goeie kop koffie beetje passen en ouwehoeren over horloges en het leven, dochters, hockey etc.

Kortom, een leuke vent en goeie plek om een gebruikt horloge aan te schaffen.

4 likes

Vandaag voor de zoveelste keer een leuke aankoop gedaan bij Jaap @SuperC
Voor mij dé plek om met een gerust hart een horloge te kopen👌🏼

7 likes

Vandaag weer een prettige inruil deal met Jaap gemaakt. Was zoals altijd gezellig!
Tot de volgende keer maar weer @SuperC .:+1:

11 likes

Weer eens een deal met Jaap (@SuperC ) gemaakt, zoals altijd een deal zoals je hem wil. Snel, betrouwbaar en fair.

Tot de volgende

2 likes

Wederom leuke deal gemaakt met Jaap (@SuperC )

12 likes

Zo kan het ineens gebeuren dat Jaap 3 horloges heeft liggen waar ik niet tussen kan kiezen…
Afspraak gemaakt, ze alledrie bekeken en uiteindelijk een keus gemaakt.
Nette deal, gezellige ontvangst, keurig horloge: Happy!

Alleen hoor ik na een paar dagen van mijn vader dat hij een andere van die drie had gekozen als hij het was geweest, waarop ik zei; Waarom koop jij die dan niet?
Zo geschiedde: Wederom een mooie deal gesloten voor mijn vader en nu 2 blije Berten in midden Nederland! :wink:

8 likes

Afgelopen week een fijne deal mogen maken met Jaap @SuperC en dat was net als de vorige keren- enkele jaren geleden- een groot plezier! Alles zoals je hoopt dat het gaat; zo gaat het ook bij Jaap!

Altijd TOP, altijd goed! 5 STARS :star: :star: :star: :star: :star:

Dank Jaap en graag tot een volgende keer! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

2 likes

Een kleine anderhalve week geleden weer een gezellig onderonsje met Jaap gehad.

Ik had wat op het oog en zoals gewoonlijk met Jaap weer een mooie deal kunnen sluiten.

Zoals altijd top. Bedankt weer @SuperC !

2 likes

Een paar weken geleden voor het eerst bij Jaap geweest, mede door alle positieve recensies hier.

Rolex achtergelaten, mooie Tudor meegenomen. Gezellig, realistisch en lekkere koffie. Kortom, al het goede dat eerder is gezegd over Jaap/Ten2Two klopt. Zeer prettige ervaring!

2 likes

Zoals altijd was @SuperC het land uit toen ik hem een berichtje stuurde, mind you dit ligt niet aan de vakantiefrequentie van Jaap maar aan mijn immer belabberde timing, uiteindelijk een afspraak geplanned en een hele mooie deal gemaakt.

:star: :star::star::star::star: 5/5

2 likes