Ten2Two

Vanmiddag even bij Jaap (@SuperC) langsgereden om een nieuwe Omega Seamaster Pro 300M te bekijken. Ik was niet per se van plan hem te kopen want ik had een mooie Speedmaster Pro om de pols, nou ja … stiekem wél want ik had de doos en papieren van mijn Speedy vanmorgen alvast in de auto gelegd.

Gezellig keuvelend ‘aan de keukentafel’ heb ik beide horloges even naast elkaar gehouden, op gevoel vergeleken (ze zijn eigenlijk nauwelijks vergelijkbaar) en al snel bleek er een bijzondere klik was met deze nagelnieuwe Omega. De hand geschud, hij was van mij.

Jaap heeft vervolgens keurig even drie bandschakels voor me verwijderd, “met de juiste schreuvendraaiertjes kom je een heel end” en met de stickers nog op de kast (zo bleek thuis) ben ik met mijn NA blij naar huis gereden. :sunglasses:

Ik kan Jaap van harte aanbevelen!
Het is een prima vent met veel verstand van zaken. Vertrouwd adresje … en ook nog eens lekker dichtbij. :wink:

Dank je wel Jaap! Wederom … :ok_hand: :beers:

10 likes

Gisteren wederom naar Jaap gereden omdat hij weer wat moois had staan. Laatste keer alleen een horloge afgegeven…

Nu dus erheen om een prachtig horloge te bekijken/passen en een leuke deal te sluiten. Uiteraard is dit gelukt omdat Jaap prima inruilprijzen gaf voor mijn horloges.

Uiteindelijk richting huis met een topper van een horloge en een ‘super’ gevoel dus weer een fijne ervaring rijker met een HF lid.

Jaap bedankt weer en dit zal vast niet de laatste keer zijn dus een aanrader wat mij betreft :ok_hand:t2:

5 likes

Laatst een Omega aan Jaap verkocht.
Zeer aangenaam contact.
Heel veel dank.

1 like

Gisterenavond een nieuwe Tudor GMT gekocht bij Jaap, mijn tweede horloge alweer via hem! Tja als je goed wordt behandeld ga je gewoon terug. En de tweede keer was ook weer een prettig contact met een goede deal.
Kortom gewoon een aanrader Ten2Two. :+1:t2:

1 like

Vrijdag even bij Jaap (@SuperC)
Langsgegaan en mijn horloge ingeruild op een mooie Oris 65! eerlijke deal voor alle partijen, leuk gesprek en lekkere koffie. Gaat zeker nog een keer gebeuren bij Jaap.
Dankjewel👍🏼

1 like

Gistermidddag weer een mooie deal met Jaap gemaakt.
Weer een prettig gesprek en dito deal.

Blijft een aanrader! @SuperC bedankt weer! Net voor mijn 40e verjaardag is de Speedy weer in huis :wink:

3 likes

Zo maar vergeten een reactie hier te plaatsen.
Vorige week bij Jaap ook, zoals iedereen, een prima deal gemaakt.

Aangenaam gesprek en zeer lekkere koffie (vooral als je uit de nachtdienst komt :wink:)
Voor herhaling vatbaar! @SuperC

1 like

Niets dan lof voor Jaap @SuperC. Ik kreeg een heel net voorstel om mijn Rolex en Sinn in te ruilen op de Zenith die ik nu bezit. Zoals altijd was de communicatie en de afhandeling bijzonder prettig. Warm aanbevolen! :smile: :+1:

1 like

Dank je wel Jaap!

4 likes

Weer een prachtig horloge kunnen aanschaffen bij Jaap :+1:
Dank je weer voor een hele fijne deal Jaap !

2 likes

Prachtige IWC gekocht bij Jaap.
Het was wederom een prettige deal!
Bedankt @SuperC en tot een volgende keer!:grin::+1:

2 likes

Gisteren weer een leuke deal gedaan met Jaap @SuperC en zoals de vorige keren weer perfect verlopen :ok_hand:t2:

Bedankt en tot de volgende :muscle:t2:

2 likes

En weer naar Jaap gereden voor een ruildeal :ok_hand:t2:

Ik kwam erachter dat de Breitling die ik aangeschaft had, het niet zou worden voor mij en dus contact gezocht met Jaap…

Deze bood mij aan hem hem dan maar gewoon terug te kopen. Waar maak je dit nu mee ! Ik kan me geen betere service voorstellen dan dit en dus daarheen gereden om de Breitling af te geven.

Daar aangekomen toch even weer een prachtig horloge omgehad en deze uiteindelijk in een ruildeal meegenomen…

Mijn complimenten voor Jaap alias @SuperC/Ten2two :pray:t2:

2 likes

Gisteren bij Jaap @SuperC Ten2TWo afspraak gehad en de PAM 086 gekocht met daarbij een inruil gedaan. Alles in zeker naar wens verlopen en nog een mooie band gehad die er perfect voor mij bij past. Het is zeer aangenaam om met hem zaken te doen.

Jaap nog bedankt voor alles en ik weet zeker dat we elkaar nog een keer zullen zien,

1 like

Vandaag een prachtige Tudor opgehaald bij Jaap !
Super bedankt weer Jaap :+1:

1 like

Ik had al meer dan een jaar een Omega nog nieuw en ongedragen en vroeg me af wat moet ik ermee.
Zag een paar mooie horloge op zijn website Ten2Two staan en Jaap gemaild of ik deze kon inruilen.

Afgesproken bij Jaap aan de lange en brede keukentafel met in acht name van de Coronaregels en een paar horloges van Jaap waar ik om gevraagd had omgehad en beoordeeld.

Knoop doorgehakt een leuke deal met inruil gemaakt.
Jaap het was gezellig, bedankt voor de fraaie deal en wellicht tot de volgende keer.

2 likes

Vanmorgen van Twente naar Hilversum gereden voor mijn eerste ontmoeting met Jaap @SuperC.
Top ontvangst en tijdens ons prettige gesprek, met goede koffie, de deal rond gemaakt om vervolgens deze prachtige blauwe Datejust 41 mee te mogen nemen.

Bedankt Jaap en graag tot een volgende keer!
:ok_hand:t2:

4 likes

Laatst ook weer een horloge gekocht bij @SuperC en zoals vorige keren ook weer een prettige deal. Op de terugweg keek een Russische truck chauffeur niet goed uit en reed een beetje schade op de auto…het is maar blik dus zal wel goed komen.

Zit dus ook een ‘leuk’ verhaal aan dit horloge jaap :wink:

4 likes

Zo’n ‘leuk’ verhaal als hierboven heb ik niet. :smile: Maar wel weer een zeer prettige aankoop achter de rug bij onze Jaap. Deze keer een mooie Hanhart Minos. Erg blij mee…dank zoals altijd @SuperC :+1:

7 likes

Jaap ,
heel erg bedankt voor jouw superservice :+1::+1::+1:.

1 like