Ten2Two

Horloge verkocht aan @SuperC / Jaap. Fijne gang van zaken. Zeer vertrouwd gevoel en duidelijke communicatie. Een van de HF-toppers. Dank Jaap

1 like

Gisteravond bij Jaap, @SuperC een frisse Breitling Superocean opgehaald. Topstaat is een understatement en het contact was gemoedelijk. Kopje koffie aan de keukentafel en lekker ouwehoeren, zo doe ik graag zaken. Aanrader en wellicht niet de laatste keer dat ik er iets koop.

1 like

Tijdje geleden al dat ik mijn IWC ophaalde bij @SuperC, maar alles is vlot, correct en aangenaam verlopen.
zeker een aanrader!

1 like

Wederom weer een hele goede ervaring met @SuperC.
Fijne communicatie, snelle verzending en een horloge zoals minimaal omschreven.
Al met al een dikke aanrader. Tot de volgende keer.

1 like

Gisteren de 2e deal met Jaap in 5 weken. Wederom voelde het goed. Fijn om zaken mee te doen! Is zeker niet de laatste deal. Dank @SuperC!

1 like

Mijn vorige aanschaf laten opsturen, dit weekend een zwarte Black Bay op staal gekocht. Mijn blauwe op leer ingeruild. Prima deal en een prettige kennismaking met Jaap.

1 like

Ik ben inmiddels alweer een aantal transacties verder, dus weer eens tijd voor een veer. :smiley:

Vanmiddag weer een deal en zoals altijd top geregeld.
Meedenken, snelle communicatie en gewoon goede inruilprijzen.
Blijft een aanrader! :ok_hand:

1 like

Wederom de drang om naar Jaap te gaan " Ten2Two " @SuperC en even wat te controleren om misschien aan te schaffen. Dat is weer geluk, blijft zeker de moeite om met hem zaken te doen, lekker easy going , TOP , Jaap, we gaan elkaar nog wel zien :sunglasses::+1:

1 like

Op een winderige parkeerplaats een supersnelle deal op corona afstand gemaakt met Jaap.
Van die man zou ik wel een tweedehands auto durven kopen :sunglasses:

3 likes

Wederom een leuke deal met @SuperC gedaan!

Of het nu koop, inruil of zelfs inkoop is, Jaap denkt altijd met je mee om de deal te sluiten.
Ook nu weer. Een aantal weken geleden heb ik aan Jaap gevraagd of hij eens een Panerai uit de kluis wil halen om te passen. Het merk heeft altijd door mijn hoofd gespookt, maar het is er nooit van gekomen.

Na het passen niet tot aankoop overgegaan, maar de PAM bleef spoken :wink:
Toen er een mooie 312 te koop stond, was Jaap niet te beroerd om (al) mijn vragen te beantwoorden en deze Panarai Noob op die manier gerust te stellen :smile:

Gisteren was het dan eindelijk zo ver, naar Hilversum gereden en met een lekker bakkie erbij de PAM in ontvangst genomen. Ik kreeg er nog een extra band bij van Jaap en deze werd er direct opgezet.

Jaap, alweer bedankt voor een mooie deal! Tot een volgende keer, maar de PAM blijft…denk ik :wink: :stuck_out_tongue:

2 likes

Vanmorgen weer een aangenaam bezoek gebracht aan Jaap. Goede koffie, mooie deal gemaakt.
Wederom bedankt en tot ziens! :grinning: :+1:

1 like

Weer een goede deal met een fijne vent, niets dan lof voor jaap.

1 like

Tja, daar ben ik weer! Alles wat ik over die gozer wil zeggen heb ik al eerder hier opgeschreven … het begint zo langzamerhand mijn ‘huisdealert’ te worden. Lekker in de buurt ook. :sunglasses:

Telkens weer met een aangenaam gevoel en een leuke aankoop huiswaarts. Zo ook deze keer. Dank je wel Jaap (@SuperC) enne tot de volgende keer.

1 like

Vandaag me Oris opgehaald bij Jaap. Zeer blij met me Oris die ik gekocht heb. Een hele goeie ervaring met Jaap gehad TopTopTop.

1 like

Weer even geleden mijn Zenith Defy bij Jaap gekocht. Zeer prettige ervaring en waarschijnlijk niet de laatste deal hier :sweat_smile:

1 like

Vandaag bij Jaap @SuperC geweest voor de koffie, gezelligheid en een hele fijne deal. En niet een maar twee NA’s mee naar huis genomen. Dankjewel Jaap voor de koffie en het praatje. :facepunch:t2:

1 like

Wederom enkele mooie deals gedaan met Jaap @SuperC, dus tijd voor weer een positieve waardering alhier. Jaap blijft zich onderscheiden door zijn prettige manier van zaken doen. Bedankt en graag tot de volgende keer! :+1:t2:

1 like

Vandaag weer vlot kunnen schakelen met Jaap. 2 dozen kwijt en weer 2 klappers erbij. Even langs brengen was geen probleem :+1:

1 like

Tsja, daar moet ik een klein beetje op terug komen.
Gelukkig heb ik geen auto van deze heer gekocht. Heb hem wel mijn Ariadne verkocht, en vanwege zijn hartverscheurende melding dat dit horloge een prive aankoop was, (had spijt dat ie zijn Ariadne ooit verkocht had etc. ) er nog een paar honderd euro “forum korting” vanaf gedaan,
Dag later was er plotseling toch niet de clic…. :scream: en stond het horloge op zijn verkoop site

Voor wat het waard is, ben af en toe toch te goed van vertrouwen.
Gelukkigig zijn de mannen die dit voor elkaar hebben gekregen op de vingers van een hand te tellen :sunglasses:

Elk verhaal heeft twee kanten, dat blijkt maar weer. Ik heb idd een jaar of 10 geleden een Ariadne gehad en spijt gehad van de verkoop, in mijn hoofd heb ik de Ariadne veel groter en specialer gemaakt dan wat het gevoel mij in real life weer gaf toen ik hem terug had. Raar he? Dat kent volgens mij niemand hier op HF :wink: .

Ik heb je overigens nog voordat ik hem toch maar op de site zette (drie dagen ervoor om precies te zijn) een PB gestuurd waarin ik aangaf de klik helaas niet meer te voelen en ook nog met de mededeling dat ik hem voor het aankoopbedrag wilde gunnen aan een van de andere geïnteresseerden. Je hebt toen een HF lid genoemd, die uiteindelijk niet geïnteresseerd was in het zo kopen van de Ariadne (die wilde wat inruilen).

De forumkorting waar je over spreekt, kwam je zelf mee, daar heb ik niet naar gevraagd (wel gewaardeerd). Omdat ik in de volle overtuiging was dit horloge nooit meer weg te doen, was ik zelfs bereid de vraagprijs te betalen.

Het is jammer dat ik jou het gevoel heb gegeven met een of ander smoesje je een horloge afhandig heb gemaakt met als doel het met winst te verkopen, maar dat was nogmaals totaal mijn intentie niet.

17 likes