Ten2Two

Vandaag een prachtige Steinhart Marine 44 ontvangen van Jaap.
Ik heb lang, veel te lang getwijfeld, of ik niet toch een 100% winkelnieuwe of die van Ten2Two zou kopen…maar na lang gedraal van mijn kant, alles perfect en snel gegaan.
Hartelijk dank!

1 like

Na anderhalf jaar geen horloge’s te hebben gekocht, vandaag weer een deal naar supertevredenheid gesloten met jaap, absolute aanrader!

1 like

Vanmiddag weer een aangenaam bezoek gebracht aan Jaap. Mooie deal gemaakt op deze prachtige PO. Gezellig in de keuken met een lekkere kop koffie al pratend over onze hobby heeft Jaap nog even de band op maat gemaakt. Bedankt Jaap en tot ziens! :+1:

6 likes

Goede deal met Jaap
De dubbele Xpresso stond klaar zoals gevraagd
De Seiko Presage SJE073 nog mooier dan verwacht
Faire inruilprijs voor de SBDC051
Aanrader

1 like

Afgelopen tijd 2x een deal gemaakt met Jaap en beide tot volle tevredenheid.

  • Vriendelijk
  • snel
  • zeer redelijke prijs
  • Horloges allebei in @SuperC staat

Thanks man en tot de volgende :smiley::+1:t2:

1 like

Ik maak er maar even een verzamelstukje van. :slight_smile:

Voor wat het waard is heb ik gisteren mijn (voorlopig) laatste deal met Jaap gemaakt. :roll_eyes:

Niet omdat Jaap dat niet wil of ik negatieve ervaringen heb, zeer zeker niet, want Jaap is gewoon top. :+1:
Maar gewoon omdat ik na de deal met Jaap van gisteren op mijn two-piece collectie ben uitgekomen waarmee ik even een “horloge-sabbatical” ingeluid heb.

Via Jaap heb ik nu zowel een (business) dress, bling, gecompliceerd, handwerk (Glashütte Original Panomatic Lunar) horloge met een prachtige herinnering erbij, als nu een fuctioneel, understated, technisch hoogstandje, geen bling, kan nagenoeg alles, maar net niet onder een pak (Omega Seamaster Railmaster) horloge.

Het verhaal is te lang, ik weet het, maar ik wil Jaap vooral ook complimenteren voor het meedenken en het geven van de gelegenheid om dingen te passen en bepotelen. En dat is best vaak gebeurt in afgelopen half jaar.

Altijd met een vriendelijk woord, koffie, glazen water (tegen de schrik als er weer iets moois op tafel kwam) etc.

Kortom, mijn ervaring met Jaap is altijd top en hoewel nu even niet op korte termijn, zal ik denk ik zeker nog een keer van de diensten van Jaap gebruik maken.

Keep up the good work Jaap!

14 likes

Vandaag een prachtige Hamilton Pilot tegen mijn eerder gekochte Steinhart Marine 44 geruild met Jaap, van Ten2Two.
Hartelijk dank weer aan hem, voor de faire/mooie deal!

4 likes

Mooie Hamilton!:heart_eyes:
Een ex van mij, geniet ervan :+1:

3 likes

Is er hier ondertussen nog iets aan toe te voegen?

Eigenlijk niet. Vrijwel alle reacties hierboven komen overeen met mijn ervaring.

Mocht hij weer eens wat leuks hebben, rij ik zo weer die kant op.

:+1:

2 likes

Ik wil ook nog even beamen hoe fijn het is om iets te kopen bij Jaap. Ik heb laatst voor het eerst een horloge bij hem gekocht en werd al erg gezellig ontvangen. Toen ik eenmaal besloten had dat ik hem wilde bleek ik mijn raboscanner vergeten te zijn en Jaap gaf mij het horloge mee en zei ‘betaal thuis maar.’

Dat vertrouwen waardeer ik enorm en ik zal er zeker nog een keer terug komen :+1:

4 likes

Vorige week een Seiko Prospex Zimbe Shogun Limited Edition aangeschaft bij Jaap. Werden heel gastvrij ontvangen en kreeg rustig de tijd om het horloge te bekijken. Prima communicatie en de koffie was heerlijk! In de toekomst zou ik graag weer zaken doen met Jaap.

3 likes

Mijn eerste keer…:innocent:

Deze week een nieuwe Certina DS action gekocht bij Jaap. Dit horloge, alhoewel in lager prijsklasse dan mijn gangbare smaak…trekt me al tijden.
Behalve op zijn site verder ongezien gekocht.
Na korte telefonische onderhandelingen heb ik direct betaald en heeft Jaap direct verstuurd.
Horloge de volgende dag ontvangen en zoals verwacht in smetteloze conditie.
Hij valt wel wat groot maar dat moet misschien wennen.
Sweet spot lijkt toch meer richting 40mm.

Maar goed; hier zou ik blind nogmaals kopen.

Edit plaatje en nogmaals bedankt @SuperC

7 likes

Onlangs samen met @HorlogeHalle weer bij @SuperC langs geweest om een schitterende Tudor op te halen. Voor het in te ruilen horloge een goede prijs gekregen dus de deal was weer snel rond. Goede kop koffie en prettig gesprek.
Bedankt Jaap en tot de volgende keer!:+1:


Hij is prachtig!:heart_eyes:

11 likes

Mooi man, wel een fors horloge denk ik? Past jou wel goed overigens.

2 likes

42mm op een 20cm pols, pas perfect!:grin::+1:

2 likes

Het is ook werkelijk altijd hetzelfde liedje bij Jaap @SuperC. Gezellig ontvangst, prima koffie, leuk gesprek, prachtig horloge, sympathie prijs, super service :joy: Bedankt Jaap!

3 likes

Wederom een leuke deal met Jaap! Helaas had hij deze keer niets naar mijn smaak, maar @SuperC heeft wel 2 horloges van mij gekocht!

Nette deal, nette prijs, kortom; wederom een dikke :+1: voor Jaap!

Op naar een volgende deal.

3 likes

Wederom horloge verkocht in consignatie en andere horloge rechtstreeks.
Wederom top communicatie, opvolging en afhandeling :muscle:!
Ik kan www.ten2two.nl alleen maar aanbevelen.
Jaap, nogmaals dank!

2 likes

Afgelopen zaterdag bij @SuperC langgeweest en een mooi horloge mee terug genomen! Kon mijn horloge inruilen, mocht hem op mijn gemakje bekijken en nog even over horloges gekletst op het gemakkie. Jaap heeft ook nog het bandje op maat gemaakt dus kon hem direct om! Kan niet anders dan vrezen voor een volgende deal met jaap :wink: ! thanks!

2 likes

Niks dan lof voor Ten2two. Fijn persoon om mee te praten met een bakkie erbij.
En een toekomstige (ver)koop sluit ik ook zeker niet uit.

1 like