Ten2Two

Alweer bij Jaap op de “koffie” geweest en een mooie Omega Seamaster Aqua Terra gekocht. Fijne vent, goede koffie, heeft er verstand van en verkoopt je geen bull ships. Top!!!

1 like

Eerste deal met Jaap (@SuperC) gemaakt.

Prima ontvangst met een lekkere bak koffie.
Goed advies en Leuke deal kunnen maken.

Aanrader!

2 likes

Jaap blijft een aanrader. Leuke vent welke heel markt conform is. Los van de geweldige gastvrijheid.
Dank je wel weer Jaap!

3 likes

Afgelopen dinsdag weer eens bij Jaap (@SuperC) geweest om wat op te halen.

Super gastvrij ontvangen weer en alles compleet en correct zoals het hoort. Leuk gesprekje, kopje koffie, en weer tevreden op huis aan.

Aanrader!

3 likes

Recent een Oris gekocht bij Jaap, goede communicatie en snelle verzending. Wat een prachtig horloge :star_struck:

1 like

2e mooie ruildeal met Jaap in zeer korte tijd ;), supermooie Luminox van hem, goed verpakt en zoals altijd snel ontvangen.
Hartelijk dank en tot heel snel weer!!
Bij Jaap altijd alles perfect.
A+++++

1 like

Weer een mooie deal met Jaap gesloten !
Dank je Jaap voor het prachtige horloge en ongekende service :+1::+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Zeer goede ervaring met Jaap. Niks gekocht, want het ging om het controleren van echtheid van een horloge. Jaap geeft goede adviezen en weet echt wel waar hij het over heeft. Ik zou in de toekomst niet aarzelen om zaken te doen met hem (wanneer hij iets in stock heeft wat me aanstaat) , enorm gastvrij en open. Jaap weet hoe belangrijk contacten / netwerken zijn. Kortom, fantastisch.

1 like

Jaap bedankt weer voor de fijne deal. Tot de volgende keer! :+1:t2:

1 like

Ook van mijn kant weer zeer bedankt! en graag tot een volgende keer. Altijd heel fijn en snel zaken doen met Jaap.

1 like

Zoals eerdere keren weer een @SuperC ervaring ! Vandaag mijn GS SBGV245 opgehaald en onder het genoeg van een kopje koffie de deal beklonken, waren nog een paar kanshebbers maar deze GS won het toch…

Jaap weer :star::star::star::star::star: Voor je :ok_hand:t2:

3 likes

Alweer een prettige deal gesloten met @SuperC
Eindelijk een kleine prins in de collectie en wat is hij fantastisch!:heart_eyes:

Jaap wederom bedankt!:+1:

9 likes

Vanochtend een bezoekje gebracht bij Jaap. @SuperC (Ten2Two)
Lekker bakkie koffie, beetje kletsen over klokkies en… weer naar huis met een mooie nieuwe aanwinst.

Jaap, bedankt voor de koffie, het goede gesprek, goede service (band gelijk op maat gemaakt) en natuurlijk voor het mooie horloge! :+1:

Groet, Werner

1 like

Wederom niets dan lof over @SuperC!
Vorige week bij Jaap geweest voor een prachtige Oris en gisteren op de website een Bulova gevonden.
Communicatie verloopt zoals gewoonlijk soepel! De Bulova moet nog binnen komen, maar was binnen no-time ingepakt en verzonden.
Vlugge Japie noemen ze ‘m ook wel eens :sunglasses:

2 likes

Op de valreep nog een deal in 2020. Jaap bedankt! :grinning:

2 likes

Ben vandaag in de weer geweest met Jaap @SuperC.
Heeft me een mooi bod gedaan waar we beiden tevreden mee waren.
Nu nog even een datum prikken voor een meeting! :wink:

2 likes

Jammer dat Jaap me nooit een reactie heeft gegeven toen ik interesse toonde in een Submariner.
Had wel zo netjes geweest.

Verder goeie vent en dito zaak.

1 like

Je hebt helemaal gelijk Robin en excuses daarvoor. Het feit is dat Facebook niet in mijn systeem zit. Je mag mij altijd appen!

Fijne jaarwisseling allemaal :tada:

15 likes

Prettige deal gesloten met Jaap.
Goede en heldere communicatie via de mail, fijn gesprek, goede koffie en geduldig het bandje op maat gemaakt. Aanrader!:+1:

2 likes

De eerste dit jaar voor mij en Jaap @SuperC, een erg mooie deal gesloten!:smiley:
Een prachtige Alpina Seastrong Heritage Diver overgenomen van Jaap bij een lekker kopje koffie en een leuk gesprek!
@SuperC is een echte aanrader, prettig persoon en fijn zaken doen.
Bedankt Jaap en goede zaken dit jaar. :+1:

1 like