Ten2Two

Afgelopen zaterdag weer op de koffie bij Jaap. De koffie smaakte weer prima.
Mooie Tag meegenomen, fijne deal.
Jaap is een topgozer!

2 likes

In blijde, ongeduldige afwachting van de bezorgservice van Jaap, Mikropakket. Wat prettig is dat zij bij bezorging mijn ā€˜inruilerā€™ mee terugnemen en afleveren bij Ten2Two. Handige service :+1:
Nu even geduldā€¦ wordt vervolgd :wink:

7 likes

09.45. Opa staat nog onder de douche :sweat_smile: Ring! Bezorger aan de deur.:flushed: Badjassie aan.
Pakketje aannemen. Inruiler meegeven. Ontdozen. Snel :face_with_monocle:
@SuperC bedankt voor de vlotte deal :+1: Aanbevolen door Topklokkers :muscle:





25 likes

Hmm is uit de hand gelopen, ben er niet geweest, maar wel op Ten2Two site gekeken, wilde een ruil gaan doen met Jaap

Het eindresultaat is dat er nix geruild werd, maar dat ik on-line een horloge bij hem heb gekocht, alle communicatie ging per WhatsAppā€™s :grin:

Anyway, Jaap bood me een mooie prijs dus kon ik niet laten lopen :sunglasses:

1 like

Nomos gekocht bij Jaap. Gisterochtend een mailtje gestuurd, vanochtend is hij afgeleverd. Helemaal top, bedankt!

1 like

Vanochtend mijn nieuwe Aquis mogen ophalen bij Jaap. Wat een feestje! Absoluut voor herhaling vatbaar! :grin:

4 likes

Afgelopen dinsdag mijn sarb033 opgehaald bij Jaap. Prettig contact, horloge zoals beschreven. Gewoon fijn.

3 likes

Hier ook weer een zeer leuke deal met Jaap kunnen maken en zeer tevreden met mijn nieuwe Fortis B42 !

Bedankt en tot de volgende keer :wink:

2 likes

Weer eens live wezen shoppen voor horloges bij Jaap, afgezien van de wandeling naar de parkeerplek, wederom leuk om te doen. Fijn ook dat meteen de banden op maat zijn gemaakt, scheelt mij weer gefriemelšŸ‘

3 likes

Gisteren een leuke (ruil)deal gedaan met Jaap en zoals ook de vorige keer weer perfect verlopen. Nog bedankt :v:

1 like

Paar keer nu bij Jaap wat gekocht en geruild. Heel prettig. Vandaag nog even een band op maat gemaakt voor me. Eerste adres voor mij als het om horloges gaat.

2 likes

Vandaag een pakketje binnen gekregen van Jaap. Bomb proof verpakt en een dag eerder dan verwacht. Horloge uiteraard precies zoals omschreven. :ok_hand:

1 like

Intussen al weer een aantal horloges verder bij Ten2Two sinds de laatste keer hier melding gemaakt te hebben.

Nog steeds reĆ«le in- en verkoopprijzen bij Jaap voor de meest gevarieerde collectie in ā€˜grijsā€™ handelend Nederland/BelgiĆ«. Bedankt weer voor de leuke deal :+1: !

2 likes

Ik was, als ik de comments zo doorlees, niet de eerste die met een bak koffie is ontvangen aan de keukentafel bij Jaap. Mooie Nomos opgehaald. Goeie communicatie en vlotte afhandelingā€¦ net voor de avondklok weer thuis ! Dank !!

2 likes

Mooie en prettige ruildeal met Jaap / @SuperC / Ten2Two gemaakt! Prettige en vriendelijke communicatie. Lekker over horloges gepraat. Top service! Zeker een aanrader! :sunglasses: :+1:

1 like

Via een driehoeksruil mijn Tudor Black Bay Black 79230n gisteren weer bij Jaap / Ten2Two opgehaald. Jaap is een topper! :sunglasses::+1:

1 like

Vandaag bij Jaap op de koffie geweest en een prachtige green willard meegenomen.
De ervaring was weer perfect. Horloge tiptop en heel fijn en relaxed contact.

2 likes

Ook deze avond bij Jaap op de koffie geweest en een mooie ruil gemaakt!
Tevens een mooie blauwe Hirsch band overgenomen.
Uiteraard weer een goed ervaring met Jaap, bedankt. :+1:

2 likes

Jaap weer bedankt! :+1:t2:

1 like

Tweede aankoop bij Jaap gedaan en dat zal niet de laatste zijn. Alles was weer top.Bedankt. Mooie site Ten2Two.

1 like