Ten2Two

Vandaag bij Jaap op de koffie geweest en een prachtige green willard meegenomen.
De ervaring was weer perfect. Horloge tiptop en heel fijn en relaxed contact.

2 likes

Ook deze avond bij Jaap op de koffie geweest en een mooie ruil gemaakt!
Tevens een mooie blauwe Hirsch band overgenomen.
Uiteraard weer een goed ervaring met Jaap, bedankt. :+1:

2 likes

Jaap weer bedankt! :+1:t2:

1 like

Tweede aankoop bij Jaap gedaan en dat zal niet de laatste zijn. Alles was weer top.Bedankt. Mooie site Ten2Two.

1 like

Vandaag weer een snelle, leuke TOPdeal gedaan met Jaap…even gestoeid over de inruil maar uiteindelijk tot elkaar gekomen dus wederom een ritje Hilversum.

Onder het genot van een bakkie zijn Sea-dweller mogen bewonderen maar uiteindelijk naar huis met mijn prachtige aanwinst, de Rolex Air-King :heart_eyes::heart_eyes:

Wederom :star::star::star::star::star:

Tot de volgende :ok_hand:t2:

3 likes

Vanavond een mooie Tuna opgehaald bij Jaap, in één woord geweldig, hartelijk ontvangen, lekker bakkie en met een mooi horloge weer op huis aan…

Heel graag tot een volgende deal Jaap :+1:t2:

1 like

Met gepaste afstand, vanuit het ziekenhuis, een Breitling ruil met @SuperC gedaan, geen koffie deze keer :pensive: maar wel een fijne deal :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Dat horlogevirus krijgen ze er maar niet onder blijkbaar :innocent:

p.s. beterschap gewenst

4 likes

:mask::grin:

Alweer een fijne deal met @SuperC Jaap gedaan vandaag :+1:
Weer bedankt Jaap en graag tot een volgende keer !

2 likes

Jaap, zeer prettig persoon die eerlijk, betrouwbaar en vriendelijk is.
Top, voor zowel aankoop als verkoop van horloges.

Bedankt voor de geweldige deal, voor de gezelligheid en wellicht tot de volgende keer.

Mijn eerste contact vandaag met Jaap @SuperC. Op de koffie geweest voor een goed gesprek en mijn eerste aankoop bij hem in een voor mij nieuw segment. Hij is vriendelijk, sympathiek, hart op de goede plek. Oftewel gewoon een goede gast! Bij hem een Tudor Black Bay 58 gekocht en het openmaken van het doosje was het enige moment dat er een stilte viel. Wow wat mooi die 58!!!
Bedankt Jaap voor deze mooie ervaring! En tot een volgende keer. Aanrader!!

2 likes

Voor de tweede keer een horloge gekocht bij Jaap. Een eerlijk advies en nette prijzen.
Dit is gewoon een adres waar je weer terugkomt!.

1 like

Ook ik heb niets dan lovende woorden voor Jaap. Een heel eerlijke deal kunnen maken voor mijn grail. Ook heb ik voor het eerst een Rolex om de pols gehad dankzij Jaap. Kortom een heel toffe ervaring.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar (en dat gaat in de toekomst ook zeker gebeuren!)

1 like