Ten2Two

Vandaag weer een snelle, leuke TOPdeal gedaan met Jaap…even gestoeid over de inruil maar uiteindelijk tot elkaar gekomen dus wederom een ritje Hilversum.

Onder het genot van een bakkie zijn Sea-dweller mogen bewonderen maar uiteindelijk naar huis met mijn prachtige aanwinst, de Rolex Air-King :heart_eyes::heart_eyes:

Wederom :star::star::star::star::star:

Tot de volgende :ok_hand:t2:

3 likes

Vanavond een mooie Tuna opgehaald bij Jaap, in één woord geweldig, hartelijk ontvangen, lekker bakkie en met een mooi horloge weer op huis aan…

Heel graag tot een volgende deal Jaap :+1:t2:

1 like

Met gepaste afstand, vanuit het ziekenhuis, een Breitling ruil met @SuperC gedaan, geen koffie deze keer :pensive: maar wel een fijne deal :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Dat horlogevirus krijgen ze er maar niet onder blijkbaar :innocent:

p.s. beterschap gewenst

4 likes

:mask::grin:

Alweer een fijne deal met @SuperC Jaap gedaan vandaag :+1:
Weer bedankt Jaap en graag tot een volgende keer !

2 likes

Jaap, zeer prettig persoon die eerlijk, betrouwbaar en vriendelijk is.
Top, voor zowel aankoop als verkoop van horloges.

Bedankt voor de geweldige deal, voor de gezelligheid en wellicht tot de volgende keer.

Mijn eerste contact vandaag met Jaap @SuperC. Op de koffie geweest voor een goed gesprek en mijn eerste aankoop bij hem in een voor mij nieuw segment. Hij is vriendelijk, sympathiek, hart op de goede plek. Oftewel gewoon een goede gast! Bij hem een Tudor Black Bay 58 gekocht en het openmaken van het doosje was het enige moment dat er een stilte viel. Wow wat mooi die 58!!!
Bedankt Jaap voor deze mooie ervaring! En tot een volgende keer. Aanrader!!

2 likes

Ook ik heb niets dan lovende woorden voor Jaap. Een heel eerlijke deal kunnen maken voor mijn grail. Ook heb ik voor het eerst een Rolex om de pols gehad dankzij Jaap. Kortom een heel toffe ervaring.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar (en dat gaat in de toekomst ook zeker gebeuren!)

1 like

Een redelijke tijd geleden een horloge aangeschaft; erg netjes geholpen, faire prijs. Aanrader!
Tevens een goede en duidelijke communicatie!

1 like

3 weken geleden voor het eerst kennis gemaakt met Jaap, als koper, toen kocht hij mijn Sub 114060. Bood gelijk de vraagprijs en stond de volgende dag al op de stoep. Daar hou ik van… :smiley: :ok_hand:Vandaag was ik naar Hilversum gereden om de Breitling Avenger Bandit van hem over te nemen…super nette staat dus de deal was snel rond :handshake: …het was ook een gezellig onderonsje met een lekker bakkie, natuurlijk over horloges gekletst, ook nog even een hele mooie Speedmaster bekeken en gepast die nu inmiddels ook op mijn wishlist staat. Zijn voorgevel (van zijn huis :stuck_out_tongue_winking_eye:) kwam ook nog ter sprake…

Wat ik nu weet van Jaap is dat ie :

Een aardige gast is…
Een eerlijke verkoper is…
Horlogegek is…
Gezellige klets is…
Geen voetbal kijkt…
Zeilen geen reet aan vindt… :sailboat: :rofl:

Kortom…Ten2Two is nu ook 1 van mijn favoriete horlogedealers!!! :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand:

8 likes

Prachtige AquaTerra aangeschaft. Prettig contact en een correcte afhandeling. Hier komen we gerust nog een keer terug!:slight_smile:

1 like

Jaap weer bedankt voor een mooie deal. Tot de volgende keer!

Jaap, wederom bedankt voor de super deal!
Erg blij mee! had ik meteen moeten doen😁

5 likes

Weer eens een horloge gekocht bij Jaap. Was alweer een tijdje geleden. Prettig app contact en snel tot een deal gekomen. Verzending ging ook snel en het horloge was zoals omschreven.

Kortom, een vluggertje zoals ik ze graag zie. Zonder al te veel woorden maar wel doeltreffend en bevredigend.

Dank weer @SuperC

1 like

Een regenachtige tweede pinksterdag, 9 uur 's ochtends, een parkeerplaats langs de A27. Als je daar nog een leuke ervaring van weet te maken dan ben je een héle grote. Bedankt voor weer een prettige deal Jaap!

4 likes

Voor het eerst een horloge gekocht bij Jaap. Fijne communicatie en snelle verzending.
Gewoon top.

1 like

Vanmiddag weer eens de auto ingestapt richting Hilversum. Weer vriendelijk ontvangen met een kopje koffie en uiteindelijk weer met een grote glimlach en een horloge naar huis! :sunglasses:
Wederom bedankt Jaap! :+1:t3:
@SuperC is en blijft een aanrader!

1 like

Ik heb pas geleden ook een mooie inruilactie gehad met Jaap. Super handelaar.

1 like

Vandaag weer eens gezellig op bezoek geweest bij Jaap en een Tudor GMT mee naar huis genomen. Jaap is een kanjer…een echte liefhebber en fijn mens. Thx wederom Jaap @SuperC

9 likes