Ten2Two

Als iedereen zo on point was als deze meneer, dan zou het leven van de horlogenerd een heel stuk simpeler zijn. Velen gingen me voor, velen zullen nog volgen. Topper! :v:

4 likes

Gisteren bij Jaap een Seiko sumo gekocht vriendelijk ontvangen, prima koffie, Jaap is een prima kerel!

1 like

Onlangs bij Jaap een Tudor Heritage Black Bay gekocht en vlak daarvoor een Omega Planet Ocean. Het is altijd gezellig en leuk, eerlijk en prettige communicatie. Jaap is een topper!

1 like

Afgelopen week wederom een leuke en gezellige deal gemaakt met Jaap…

Zoals elke keer :white_check_mark:

3 likes

Wederom een leuke en mooi deal gemaakt, Jaap is een fijn mens dank weer Jaap!

5 likes

Jaap weer bedankt voor de gastvrije ontvangst en leuke deal! :+1:t2:

2 likes

En nog maar een keer. Thanx! :grinning:

2 likes

Dan doe ik mee :grinning_face_with_smiling_eyes:!
Bedankt weer Jaap :+1:!

2 likes

In de afgelopen twee weken enorm geholpen door Jaap met de afbouw van mijn collectie.
Maar liefst 10 horloges eruit en slechts 2 erin. Uiteraard met cash-up.
Inmiddels een Zenith en een Omega rijker en heel wat Seikos en Certinad armer.
Top adres en een 10 voor Jaap

3 likes

Gisteren een fijne Breitling van Jaap overgenomen én voor de deur kunnen parkeren👍
Top dag dus en prettige deal weer😃

6 likes

Goede deal gemaakt met Jaap, ook voor de deur kunnen parkeren en met een lekker bakkie koffie. Fijne vent ook.

@GMTplus1 heb jouw Oris Aquis achtergelaten bij Jaap haha

8 likes

Had deze geflpperd en spijt. Gelukkig had Jaap nog een hele mooie.


Bedankt weer!

11 likes

Voor dit soort aankopen zit je op Horlogeforum: ik ben al lang op zoek naar een Seiko SARX035. @Number4 Luuk wees me op zo’n model dat bij Jaap @SuperC Ten2two te koop stond voor een zeer redelijke prijs.
Deal snel gesloten, en snel verstuurd door Jaap. Prima adres.

7 likes

Fijn dat je hem gevonden hebt en hier is inderdaad het forum voor :+1:t2:

Veel draagplezier van de nieuwe aanwinst :ok_hand:t2:

3 likes

Wuuut? Heb ik nog geen review over Jaap hier achter gelaten?

Nou bij dezen!
T
O
P

2 likes

Deze week de BB58 verkocht aan @SuperC vanwege een andere aankoop en kreeg er een fantastische service bij waar ik hem enorm dankbaar voor ben. Een echte toffe gast. Nogmaals bedankt Jaap!

6 likes

Mooie Seiko marine master sla021 gekocht
Toffe kerel deal snel rond top :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Gisteren weer bij @SuperC Jaap langs geweest om 2 horloges te verkopen. Kei gezellig, en een eerlijke prijs gekregen. Net zoals iedereen hierboven ook al schrijft, een dikke aanrader!
Jaap bedankt voor het mede realiseren van m’n grail!!!

5 likes

Vanmorgen om half 8 in de auto richting Hilversum voor een sessie bij verslavingstherapeut Jaap aka @SuperC.
Ik kan er weer even tegen na een vriendelijke ontvangst en goede kop koffie. Mooie deal gemaakt en met deze om de pols weer richting het oosten😄.


Jaap, wederom bedankt voor de prettige deal👍

17 likes

Vandaag na de klus richting Hilversum vanuit Rotterdam-zuid naar Jaap a.k.a. @SuperC a.k.a. ten2two…iets meer dan een uurtje…zoals altijd een bak koffie aangeboden gekregen maar die sloeg ik vandaag even af…toevallig was Piet er vandaag ook (zijn alias ben ik alweer kwijt ) ook lid van ons forum…ff wat gekletst…tafel lag vol met gave horloges waaronder 2 Citizen en een Crepas Megamatic 1200 m duiker…wat een stoer ding en wat een kwaliteit…die hou ik ff in het achterhoofd.

Jaap haalde de 2 OP’s tevoorschijn…De blue dial is erg mooi maar wederom was het toch weer zwart wat het voor mij deed…dus de knoop doorgehakt en de Breitling Bandit ingeruild (hele nette inruilprijs :ok_hand:) op de Rolex OP 39 black dial…

De maat was precies goed!!
De OP was ouderwets super compleet…zelfs met alle tags, omdoos en het originele “bonnetje” :wink:

Hup om de pols heen geslingerd nog wat gekletst en daarna vol gas naar het vrouwtje en die bak eten naar binnen schuiven…

Bedankt en tot de volgende :wink:…Jaap!!

5 sterren!!!

18 likes