Ten2Two

Jaap heeft mij en mijn broer maandag goed geholpen. Mooie horloges, prettig gesprek, ongedwongen sfeer, lekkere koffie. Helemaal goed. Aanrader dus :+1:

1 like

Ook ik kan aansluiten in de rij van tevreden HF-leden :slight_smile: Erg leuk met Jaap over horloges, muziek en van alles gepraat, en een mooie ruildeal gesloten waar ik heel blij mee ben … bedankt @SuperC voor de service! (en de koffie natuurlijk!)

1 like

Zeer tevreden over Jaap @SuperC en de horloges die ik in een ruildeal van heb ontvangen.

Absolute aanrader!!!

1 like

Vandaag mijn eerste ‘‘echte’’ horloge gekocht. Ik heb een tripje naar Hilversum gemaakt en daar een turquoise PRX opgehaald bij @SuperC Jaap. Erg vriendelijk ontvangen en heel blij mee.

Ik wilde perse deze kleur en was al wezen kijken bij de AD. Echter toen ik hem jong gebruikt op zijn site tegen kwam en alle goede reviews daarbij horend, besloten hem daar te halen.

Ik heb het gevoel dat ik daar nog wel eens terug kom en ook dat dit niet mijn laatste PRX is.

1 like

Nogmaals een heel tevreden transactie met Jaap ( @SuperC ) deze week … en nu is het potje echt leeg voorlopig :stuck_out_tongue:

2 likes

Wederom een meer dan prettige ervaring bij @SuperC. Zowel het horloge, de koffie en de conversatie was weer boven verwachting :blush:

Bedankt Jaap!:+1:

5 likes

Gisteren voor het eerst kennisgemaakt met Jaap. Wat een fijn ontvangst en een heerlijke bak koffie. Mooie ruildeal met Jaap gemaakt en super blij weer naar huis.
Jaap Ten2Two @SuperC jij maakt onbewust mensen nog verslaafder aan horloges! Echt een aanrader!

8 likes

Vandaag bij Jaap alweer een leuke deal gesloten naar volle tevredenheid zoals altijd.
Nog bedankt @SuperC :+1:

4 likes

Gisteren onder het genot van een kop koffie aan de keukentafel bij Jaap mijn Seiko ingeruild op een mooie Tudor. Prima deal gemaakt en een prettige ervaring!

1 like

Ik had Jaap alweer een tijdje niet gezien, en daar hebben we vandaag verandering in gebracht. Thanks👊🏻

:star::star::star::star::star:

2 likes

Afgelopen week weer een goede en leuke deal bij Jaap gemaakt, dank weer! :pray:t2: :+1:t2:
Tot een volgende keer weer :smiley:

1 like

Mooie deal met Jaap, ken Jaap eigenlijk niet persoonlijk, maar via mail altijd even hartelijk!
Dank en tot de volgende weer.

1 like

Vandaag weer een leuke deal met Jaap kunnen maken! Altijd een aanrader👌

1 like

Altijd een aanrader inderdaad! :+1:t2:

Weer gezellig in Hilversum! Bedankt Jaap!

1 like

Onvoorstelbaar eigenlijk maar voor het eerst een horloge bij Jaap gekocht :wink: wat kan ik zeggen? Alles top :+1:t2: super snel en vriendelijk geregeld :ok_hand:t2: thanks Jaap tot de volgende :sweat_smile:

1 like

Vandaag weer een mooie deal gemaakt met Jaap en naar huis gegaan met een hele mooie Omega. Contact was weer zeer prettig echt een aanrader.

1 like

Zo weer een ritje naar Noord-Holland gemaakt met een tas horloges. Kleiner tasje mee terug genomen oftewel prima deal weer!

4 likes

Mijn grail gevonden bij Jaap (SuperC). Dus de reis gemaakt naar Noord Holland waar ik gastvrij werd ontvangen met koffie. Jaap is de man als het gaat om vertrouwen, verstand van zaken maar ook met je meedenkt. Mijn reis in horlogeland is volbracht en ben genezen dit was mijn laatste horloge, zeg maar een afscheid cadeautje. Jaap bedankt!

9 likes

Semi off topic, maar ik ben wel benieuwd naar jouw exit piece! :smiley:

1 like