Gisteren weer eens bij Jaap geweest na afspraak maken en ben weer 2 Italianen rijker , alles weer
Meerder horloges gepast bij Jaap omdat de maat altijd een dingetje is bij mij (kleine pols). Goed advies en een leuke aankoop ervaring.
Aanrader.
Was me weer een waar genoegen. Fijne deal. Dank Jaap!
Vele deals verder dus tijd voor weer een update: Jaap blijft fijn om zaken mee te doen, schenkt lekkere koffie en levert goed advies. Tot de volgende keer!
Vandaag weer eens bij Jaap op de koffie (thee) geweest voor een mooie deal.
Gezellig gesprek over de hobby en met een mooie NA naar huis.
Zoals altijd weer een fijne ervaring met Jaap.
Weer is op de koffie geweest bij Jaap
Toppertje
Was al veel te lang niet op de koffie bij Jaap geweest! Altijd gezellig, altijd mooie horloges en fijne deals. Thanks again Jaap @SuperC!
You can’t go wrong bij Jaap @SuperC. Voor mij volstrekt onbekend maar des te leuker de Brellum opgehaald en met weer een bijzonder leuke ontmoeting vertrokken. Grazie mille!
Ik kwam voor een Breitling en ging weg met een…Breitling. Jaap doet niet eens een beetje moeite me een Rolex aan te smeren. Wat is dit voor een verkoper?
Ik zag al een tijdje mooie Omega’s staan bij Jaap op zijn site, vooral de Seamaster PO blauw. Contact gelegd met Jaap en gevraagd of ie 2 horloges wilde inruilen van mij voor deze mooie PO.
Na 2 e-mails waren we er al snel eens over de prijs. Vandaag de PO mogen ontvangen en ben er heel blij mee, een mooi horloge voor de zomermaanden.
Horloge is ook exact in de staat zoals omschreven.
Kortom een aanrader @SuperC , kun je goed zaken mee doen
Heel lang om de Grand Seiko Toji op de site van Jaap heen gedraaid.
Toch het besluit genomen en weer een mooi deal met Jaap kunnen maken.
Zoals altijd, top ervaring weer!
Bedankt Jaap!
Zal ik eens een heel negatief verhaal neerpennen hier? Die positieve geluiden worden zo eentonig…
Probleem alleen is, dat ik dan wel iets moet verzinnen, want ook ik kan alleen maar positief zijn! Voor de zoveelste keer langs geweest in Hilversum en als gelukkig man met twee prachtige horloges weer huiswaarts gekeerd! Jaap, bedankt voor de heldere en goede deal wederom en ongetwijfeld tot snel! BK
Tja… Nog geen 8 uur na mijn voorganger kan ik ook slechts een positief bericht plaatsen.
Het was mijn eerste bezoek bij Jaap en hoe eentonig ook, alle positieve reviews kloppen.
Heel hartelijk ontvangen, lekker over horloges en fotografie gekletst.
Absolute aanrader en ik ben zeer tevreden het weekend in gereden. Wel weer even opletten dat je nergens tegen aan rijdt omdat ik het horloge meteen om had gehouden
Jaap bedankt! En tot snel denk ik.
Horloge gekocht van Jaap / @SuperC. Wat moet ik nog toevoegen na zoveel goede ervaringen… wederom een goede ervaring! Fijne communicatie en super verpakt. Dank Jaap
Na al eerder iets bij Jaap aka @SuperC te hebben gekocht, heb ik er vandaag een prachtige “Fiddy” aangeschaft. Wederom een zeer prettig contact op voorhand en zeer gastvrije ontvangst!
Een absolute aanrader!
Al een paar keer leuk zaken gedaan met Jaap (@SuperC), vandaag wederom een mooie Seiko duiker mogen ontvangen van Jaap, weliswaar 2 dagen vertraagd, maar dit was de schuld van PostNL.
Kortom alleen maar positieve ervaringen met Ten2Two !
Dan maak ik het jubileumnummer vol.
Horloge geruild/ingeruild bij Jaap. Altijd een eerlijke deal, prettig gesprek, goede koffie en als service nog even een schakel van mijn Sub die ik om had verplaatst van links naar rechts omdat hij vond dat daardoor het draagcomfort zou verbeteren.
En gelijk hattie!
Dank Jaap!