Ten2Two

Afgelopen week mijn collectie wat kunnen inkrimpen en een mooie Tudor aangeschaft bij @SuperC.

Mijn eerste deal met Jaap. Vlotte communicatie via Whatsapp en met een liefhebber bomen over (o.a.) horloges maken het voor herhaling vatbaar.

Kortom: een deal met Jaap is een aanrader! :ok_hand:t3:

3 likes

Gisteren weer bij Jaap geweest en prachtig horloge gekocht dat ik al eens had en ingeruild had en toch spijt en gaat nu ook niet meer weg top Jaap koffie was weer lekker

2 likes

Zoals reeds eerder gemeld: Ook als het niet om high-end horloges gaat, word je bij Jaap minstens zo goed geholpen. Altijd prettig, altijd open en eerlijk en zo gebeurt het dat ik twee horloges armer en twee horloges rijker ben.

Bedankt weer voor de goede zorgen @SuperC het was me wederom een genoegen. Ongetwijfeld weer tot ziens!

5 likes

Zoals vaker weer eens een erg mooie aanschaf gedaan bij Jaap @SuperC. Gezellig om de tafel met een kop koffie, in alle rust passen en ouwehoeren over horloges enz. terwijl het buiten flink sneeuwt. :snowflake::snowflake::snowflake: Een prima ochtend! Dankjewel weer Jaap. :ok_hand:

17 likes

Told you so … prachtig horloge en zgan right?

2 likes

Oh man…je had echt niets teveel gezegd…in perfecte like new staat! En dat voor een bijna 7 jaar oude GS. :ok_hand: Dank voor de goede zorgen Tuur…en papa Tuur. :sunglasses::+1: Erg blij mee.

3 likes

Voor het eerst een horloge aangeschaft. Vlotte communicatie, nog vlottere verzending! Super geholpen.

1 like

Ook hier weer :star::star::star::star::star: @SuperC
Snel verzonden, goed verpakt en zgan

Bedankt Jaap!:+1:

6 likes

Dat heeft niet lang geduurd. Weer een super deal bij Jaap. Deze keer een Tudor Black Bay.
In de ochtend geappt en om 13 stond de koffie klaar. Dank je Jaap!

1 like

Gisteren weer richting Jaap
En super tevreden weer terug 3maal scheepsrecht bij mij 5 maal :+1:t3::+1:t3:
Tot volle tevredenheid dank Jaap topper
En natuurlijk lekkere :coffee:

1 like

Gisteren weer eens bij Jaap geweest na afspraak maken en ben weer 2 Italianen rijker , alles weer :+1:

1 like

Meerder horloges gepast bij Jaap omdat de maat altijd een dingetje is bij mij (kleine pols). Goed advies en een leuke aankoop ervaring.

Aanrader.

1 like

Was me weer een waar genoegen. Fijne deal. Dank Jaap!

2 likes

Vele deals verder dus tijd voor weer een update: Jaap blijft fijn om zaken mee te doen, schenkt lekkere koffie en levert goed advies. Tot de volgende keer! :smiley:

3 likes

Vandaag weer eens bij Jaap op de koffie (thee) geweest voor een mooie deal.

Gezellig gesprek over de hobby en met een mooie NA naar huis.

Zoals altijd weer een fijne ervaring met Jaap.

1 like

Weer is op de koffie geweest bij Jaap
Toppertje

1 like

Was al veel te lang niet op de koffie bij Jaap geweest! Altijd gezellig, altijd mooie horloges en fijne deals. Thanks again Jaap @SuperC!

9 likes

Kort maar krachtig! @mhoutman @SuperC
Tot de volgende :+1:

2 likes

You can’t go wrong bij Jaap @SuperC. Voor mij volstrekt onbekend maar des te leuker de Brellum opgehaald en met weer een bijzonder leuke ontmoeting vertrokken. Grazie mille!

7 likes

Ik kwam voor een Breitling en ging weg met een…Breitling. Jaap doet niet eens een beetje moeite me een Rolex aan te smeren. Wat is dit voor een verkoper? :flushed::confounded:

23 likes