Ten2Two

Gisteren vlot contact gehad met Jaap @SuperC over een mooie Speedmaster. Vanochtend opgehaald. Ben er natuurlijk erg blij mee. Altijd weer zijn voor mij belangrijke kernwoorden van toepassing op Jaap en Ten2Two: betrouwbaar, correct, vriendelijk en accuraat. Bedankt weer, Jaap.

2 likes

Weer even bij Jaap op bezoek
En weer blij naar Brabant toe
Lekker bakje koffie top zoals verwacht :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Mooie deal gemaakt met Jaap @SuperC, alles op afstand (vanwege mijn drukke agenda), goed geregeld en Jaap heeft er alles aan gedaan zodat ik het horloge snel in huis had. Heel erg bedankt Jaap!

1 like

Weer een prachtige Alpina gescoord bij Jaap.
Zoals altijd een prettige ervaring, gezellig en ongedwongen met…:coffee:
Bedankt weer Jaap

@SuperC

5 likes

Wederom gezellig bij Jaap
Service als vanouds
Top en dit keer twee x de espresso
Naar huis met een zgan SMP300
De GS Nodate achtergelaten
Aanrader voor zover nog nodig als aanbeveling
Probeer pas weer in het nieuwe jaar terug te zijn :innocent:

2 likes

Vandaag een prachtige Citizen chronomaster opgehaald bij Jaap @SuperC .
Weer lekkere koffie en gezellig kunnen bijkletsen :+1:!
Bedankt weer Jaap :+1:

6 likes

Gisteren bij Jaap geweest en een nieuw horloge gekocht. Goede service. Vriendelijk ontvangen. Aanrader.

3 likes

Ik had een mooie Tissot PRX gespot op de site van @SuperC. Op korte termijn kon worden afgesproken en vanmorgen zat ik aan de beroemde keukentafel bij Jaap. Gewoon top geregeld en super gastvrij! Horloge zit wat strak maar dat nemen we maar voor lief :wink: :joy:

Bedankt, ook namens mij dochter :slightly_smiling_face:

3 likes

Vandaag mijn Grail horloge, De Tudor BB Red gekocht bij Jaap @SuperC, ben zeer goed en vriendelijk geholpen, een man met verstand van zaken! Zeker voor herhaling vatbaaršŸ‘šŸ¼

3 likes

Panerai Luminor gekocht bij Jaap @SuperC. Mogelijk gemaakt door een super toffe deal. Zeker aan te raden! Dank je Jaap! We gaan ons zeker vaker zien! :wink:

3 likes

Afgelopen week mijn collectie wat kunnen inkrimpen en een mooie Tudor aangeschaft bij @SuperC.

Mijn eerste deal met Jaap. Vlotte communicatie via Whatsapp en met een liefhebber bomen over (o.a.) horloges maken het voor herhaling vatbaar.

Kortom: een deal met Jaap is een aanrader! :ok_hand:t3:

3 likes

Gisteren weer bij Jaap geweest en prachtig horloge gekocht dat ik al eens had en ingeruild had en toch spijt en gaat nu ook niet meer weg top Jaap koffie was weer lekker

2 likes

Zoals reeds eerder gemeld: Ook als het niet om high-end horloges gaat, word je bij Jaap minstens zo goed geholpen. Altijd prettig, altijd open en eerlijk en zo gebeurt het dat ik twee horloges armer en twee horloges rijker ben.

Bedankt weer voor de goede zorgen @SuperC het was me wederom een genoegen. Ongetwijfeld weer tot ziens!

5 likes

Zoals vaker weer eens een erg mooie aanschaf gedaan bij Jaap @SuperC. Gezellig om de tafel met een kop koffie, in alle rust passen en ouwehoeren over horloges enz. terwijl het buiten flink sneeuwt. :snowflake::snowflake::snowflake: Een prima ochtend! Dankjewel weer Jaap. :ok_hand:

17 likes

Told you so … prachtig horloge en zgan right?

2 likes

Oh man…je had echt niets teveel gezegd…in perfecte like new staat! En dat voor een bijna 7 jaar oude GS. :ok_hand: Dank voor de goede zorgen Tuur…en papa Tuur. :sunglasses::+1: Erg blij mee.

3 likes

Voor het eerst een horloge aangeschaft. Vlotte communicatie, nog vlottere verzending! Super geholpen.

1 like

Ook hier weer :star::star::star::star::star: @SuperC
Snel verzonden, goed verpakt en zgan

Bedankt Jaap!:+1:

6 likes

Dat heeft niet lang geduurd. Weer een super deal bij Jaap. Deze keer een Tudor Black Bay.
In de ochtend geappt en om 13 stond de koffie klaar. Dank je Jaap!

1 like

Gisteren weer richting Jaap
En super tevreden weer terug 3maal scheepsrecht bij mij 5 maal :+1:t3::+1:t3:
Tot volle tevredenheid dank Jaap topper
En natuurlijk lekkere :coffee:

1 like