Ten2Two

Tijdens mijn dagelijkse bezoek aan de site van @SuperC zag ik een mooie Zelos😁
Heb ik hem nodig, nou nee
Wil ik hem hebben, nou ja dus
Vandaag bezorgd👍

Top geregeld weer bedankt Jaap!

11 likes

Mijn eerste bezoek afgelopen woensdag aan Ten2Two was direct een succesvolle. Dank aan @SuperC voor de fijne ontvangst en deze prachtige Longines Conquest VHP:

8 likes

Afgelopen vrijdag effe op en neer naar Jaap
En toppertje rijker en weer heerlijke koffie

1 like

Afgelopen week weer een fijne horlogedeal gedaan met Jaap @SuperC en dat was net als de vorige keren een echt plezier!

Deze zeer correcte en vriendelijke liefhebber is dusdanig bekend en geliefd op het forum dat ik daar niets aan toe hoef te voegen. Het is altijd consistent goed! Jaap denkt oprecht mee en vindt het fijn om zijn klanten een plezier te doen. Dat geeft een goed gevoel! TOP dus! :ok_hand:

Dank weer en tot het volgende horloge! :slightly_smiling_face:

5 likes

Vanochtend op bezoek geweest bij Jaap en mijn eerste echte horloge gevonden, de Breitling Avenger Seawolf grey.
We werden hartelijk ontvangen en kregen rustig de tijd en uitleg die we nodig hadden.
We zullen hem ook zeker aanraden bij anderen als ze zoekende zijn naar een mooi horloge.

11 likes

Ik mag me aansluiten in de lange rij HF-ers die zaken deden met Jaap. Wat een prettige ervaring was dat (inderdaad)! Jaap is een heel prettige kerel, die met je meedenkt en de tijd voor je neemt. Warm aanbevolen, maar dat is geen nieuws. Dank en tot een volgende keer, Jaap.

7 likes

Vorige week een vergeten zoekertje voor een 22mm Erika’s even een schop gegeven en een paar minuten later een appie van Jaap (@SuperC). Hij had er twee liggen waaronder eentje die qua uitvoering was wat ik zocht. Meteen toegehapt en vandaag ontvangen. Ben er blij mee …

Ben ook wéér blij met de vlotte afhandeling, onze communicatie en ditmaal ook met een lekker snelle verzending (normaal rij ik even langs). Prima geregeld!

Dank je wel Jaap. :ok_hand:

10 likes

Gisteren een deel van de collectie naar Jaap gebracht. Was weer gezellig Jaap!

1 like

Vrolijk vakantie horloge aangeschaft bij Jaap @SuperC en keurig en op tijd verzonden en aangekomen. Vertrouwd als altijd, I tip my hat!

2 likes

Oh ja, helemaal vergeten om hier nog even aan te geven dat ik voor een tweede keer heel fijn zaken heb gedaan met Jaap.
31 augustus een prachtige Yema Flygraf M1 gekocht. Draagt fijn, ziet er geweldig uit.
Bij het naar buiten gaan helemaal vergeten te betalen, komt deels door het gezellige gebabbel, ik heb dat vaker. Uiteindelijk wel betaald, uiteraard. Jaap herinnerde mij er heel subtiel aan toen ik al op straat stond :scream:.

Plaatje:

10 likes

Bij @SuperC weer een mooie deal gemaakt, zoals altijd weer erg prettig en aangenaam!:grin:

Bedankt Jaap en ongetwijfeld tot een volgende keer👍

19 likes

Je hebt 'm net voor m’n neus weggekaapt, zag 'm al een week on hold staan…veel plezier ervan, mooi!!!

2 likes

Thnx!:+1:

Top prachtige aanwinst :hugs::grin:

1 like

Jaap bedankt weer voor je gastvrijheid en de mooie nieuwe aanwinst…:+1::+1:

13 likes

Fijne deal gesloten gisteren met @SuperC. Kwam te laat aan en hij stond me nog steeds lang te woord en kwam heel aardig over!

Ben met deze Citizen Chronomaster weggegaan.

17 likes

“Kei” fijn contact, professioneel en vertrouwd. Bedankt Jaap!

1 like

Gisteren weer bij Jaap @SuperC op bezoek geweest😎!
Zoals altijd was het gezellig en met een mooi horloge weer naar huis gegaan !
Dank je Jaap :+1:!

10 likes

Wederom een uitstekende ervaring met Jaap.

Tsja. Ik ging op bezoek om me na een tijdje weer te oriënteren.

Maar goed, Jaap had ook mijn stille guilty pleasure Grail te koop en ik kon het niet laten om te vragen om die ook te bezichtigen.

Dat was natuurlijk heel “fout”. :rofl:

Dank Jaap, weer voor het prettige contact, de fantastische deal, de mooie JLC en de koffie.

Wat mij betreft, weer minstens 5 sterren. :ok_hand:

4 likes

Vandaag weer bij Jaap @SuperC langs geweest .
Ondanks mijn aankoop van afgelopen zaterdag bleef een ander horloge trekken .
Vandaag met met de “upgrade” om de pols weer vertrokken :smiling_face_with_three_hearts:!
Dank je weer Jaap dat je dit mogelijk maakte :+1:!

3 likes