Bij @SuperC weer een mooie deal gemaakt, zoals altijd weer erg prettig en aangenaam!
Bedankt Jaap en ongetwijfeld tot een volgende keer👍
Bij @SuperC weer een mooie deal gemaakt, zoals altijd weer erg prettig en aangenaam!
Je hebt 'm net voor m’n neus weggekaapt, zag 'm al een week on hold staan…veel plezier ervan, mooi!!!
Thnx!
Top prachtige aanwinst 

Fijne deal gesloten gisteren met @SuperC. Kwam te laat aan en hij stond me nog steeds lang te woord en kwam heel aardig over!
Ben met deze Citizen Chronomaster weggegaan.
“Kei” fijn contact, professioneel en vertrouwd. Bedankt Jaap!
Gisteren weer bij Jaap @SuperC op bezoek geweest😎!
Zoals altijd was het gezellig en met een mooi horloge weer naar huis gegaan !
Dank je Jaap
!
Wederom een uitstekende ervaring met Jaap.
Tsja. Ik ging op bezoek om me na een tijdje weer te oriënteren.
Maar goed, Jaap had ook mijn stille guilty pleasure Grail te koop en ik kon het niet laten om te vragen om die ook te bezichtigen.
Dat was natuurlijk heel “fout”. 
Dank Jaap, weer voor het prettige contact, de fantastische deal, de mooie JLC en de koffie.
Wat mij betreft, weer minstens 5 sterren. 
Vandaag weer bij Jaap @SuperC langs geweest .
Ondanks mijn aankoop van afgelopen zaterdag bleef een ander horloge trekken .
Vandaag met met de “upgrade” om de pols weer vertrokken
!
Dank je weer Jaap dat je dit mogelijk maakte
!
Gisteren vlot contact gehad met Jaap @SuperC over een mooie Speedmaster. Vanochtend opgehaald. Ben er natuurlijk erg blij mee. Altijd weer zijn voor mij belangrijke kernwoorden van toepassing op Jaap en Ten2Two: betrouwbaar, correct, vriendelijk en accuraat. Bedankt weer, Jaap.
Weer even bij Jaap op bezoek
En weer blij naar Brabant toe
Lekker bakje koffie top zoals verwacht 

Mooie deal gemaakt met Jaap @SuperC, alles op afstand (vanwege mijn drukke agenda), goed geregeld en Jaap heeft er alles aan gedaan zodat ik het horloge snel in huis had. Heel erg bedankt Jaap!
Weer een prachtige Alpina gescoord bij Jaap.
Zoals altijd een prettige ervaring, gezellig en ongedwongen met…
Bedankt weer Jaap
Wederom gezellig bij Jaap
Service als vanouds
Top en dit keer twee x de espresso
Naar huis met een zgan SMP300
De GS Nodate achtergelaten
Aanrader voor zover nog nodig als aanbeveling
Probeer pas weer in het nieuwe jaar terug te zijn 
Vandaag een prachtige Citizen chronomaster opgehaald bij Jaap @SuperC .
Weer lekkere koffie en gezellig kunnen bijkletsen
!
Bedankt weer Jaap 
Gisteren bij Jaap geweest en een nieuw horloge gekocht. Goede service. Vriendelijk ontvangen. Aanrader.
Ik had een mooie Tissot PRX gespot op de site van @SuperC. Op korte termijn kon worden afgesproken en vanmorgen zat ik aan de beroemde keukentafel bij Jaap. Gewoon top geregeld en super gastvrij! Horloge zit wat strak maar dat nemen we maar voor lief

Bedankt, ook namens mij dochter 
Vandaag mijn Grail horloge, De Tudor BB Red gekocht bij Jaap @SuperC, ben zeer goed en vriendelijk geholpen, een man met verstand van zaken! Zeker voor herhaling vatbaar👍🏼
Panerai Luminor gekocht bij Jaap @SuperC. Mogelijk gemaakt door een super toffe deal. Zeker aan te raden! Dank je Jaap! We gaan ons zeker vaker zien!