Gisteren bij Jaap geweest, deze opgehaald.
Gisteren bij @SuperC een Speedmaster gekocht. Was er al een tijdje naar op zoek, had met een aantal aanbieders contact, maar had er stom genoeg nooit aan gedacht even op de site van ten2two te kijken. Gelukkig wel gedaan. Snel een afspraak gemaakt. Jaap had 2 mooie exemplaren. Een exemplaar nog in de stickers. Gelukkig snel een keus kunnen maken. Bakkie, leuk gesprek en band op maat. Was weer een topervaring. Bedankt, Jaap.
Ook hier weer een paar leuke deals verder met Jaap. Altijd prettig zaken doen in een gezellige sfeer. Graag tot de volgende keer!
Zoals gebruikelijk , vriendelijk, gastvrij een mooie deal gesloten met goede inruilprijs bij @SuperC .
Vandaag mijn Speedmaster Racing opgehaald bij Jaap.
Communicatie, afspraak maken etc ging allemaal super snel en makkelijk. Gezellige ontvangst, bakkie erbij en leuk uurtje ouwehoeren.
Dank voor de fijne ervaring en aankoop👍🏻
Ook ik ben maar eens bij Jaap langs geweest. Het was vanuit het Zuiden een lange weg, maar zeker de moeite waard. Prima koffie en wat gepraat over maffia-praktijkten in Palermo aan de Maas . Betrouwbaar adres, aanrader.
Wederom bezoekje gebracht @SuperC
Twee mooie Zeniths ingeruild op een SMP300 & Santos
Zoals altijd eerlijke prijs en gezellige praat
… en goede koffie uiteraard
Aanrader voor diegene(n) die nog overtuigd moeten worden
Vandaag een Omega Seamaster gekocht van Jaap. Vooraf vlotte en prettige communicatie, evenzo prettige deal met een lekker bakkie koffie erbij. Band op maat gemaakt en met een hele mooie Omega aan de pols huiswaarts gekeerd. Top ervaring, aanrader!
Ook voor een horloge in een lage prijsklasse, is de service top. Goed dat Jaap geen onderscheid maakt of je een Breitling ophaalt, of een Hamilton zoals in dit geval. Topper!
Vandaag effe op en neer naar Jaap om een prachtig horloge op te halen verbaast mooi
Maat ook goed top
En lekkere koffie
Vandaag een mooi horloge van Jaap ontvangen.
Alles super goed verpakt en zeer snel verzonden!
Zaken doen met Jaap is dikke prima
Weer een aanschaf gedaan bij Jaap. Lekker vertrouwd en zoals altijd perfect.
Vandaag weer “even” naar Hilversum afgereisd om een keuze te maken tussen een Breitling Superocean en een Breitling Seawolf.
Jaap geeft goede adviezen en neemt ruimschoots de tijd voor je met een bakkie koffie erbij.
Uiteindelijk naar huis gegaan met de Superocean.
Het was weer prettig zakendoen met Jaap in een relaxte sfeer.
Aanrader
Thnx @SuperC
Ik ben vandaag weer eens bij Jaap geweest om mijn Tudor op te halen.
Ook og 2 andere horloges gepast, gewoon om te passen, Jaap wist dat ik die 2 niet mee zou nemen maar had ze netjes in huis.
Allemaal geen probleem bij Jaap.
Koffie is geweldig en de gesprekken leerzaam als je nog niet alles goed weet.
Aanrader
Thnx @SuperC
Vandaag bij @SuperC (Jaap) horloge opgehaald waarvan ik niet had verwacht dat ik het zou vinden. Jaap had het gewoon en ook nog in bijna nieuwstaat! Enfin, voor een goed gesprek, prima koffie en, uiteraard een fantastisch horloge, moet je dus bij Jaap zijn. Zijn horloges, klantvriendelijkheid, kennis en kunde zijn helemaal top! Ik zou hier dan ook zonder enige twijfel weer een horloge kopen. Bedankt, Jaap en graag tot een volgende keer!
Vandaag weer een bezoekje gebracht aan Jaap Ten2Two.
Tevreden weer naar het zuiden afgereisd met een Oris Big Crown RFDS in de pocket.
Bedankt Jaap voor de gastvrijheid en uiteraard de nieuwe Oris!
Afgelopen donderdag weer bij Jaap op de koffie geweest, om een nieuwe beauty op te halen.
De Breitling Chronomat 44 GMT
Zoals altijd weer gezellig, en met weer een beetje inzicht in de horlogerie en een horloge rijker weer naar het zuiden.
Bedankt @SuperC en ik kom nog een keer terug hoor