Ten2Two

Vandaag een bij Jaap gekochte grand seiko mogen ontvangen.
Horloge was perfect, communicatie perfect, levering perfect. Kortom een super adres om een aankoop te doen👍

1 like

Vandaag mijn Oris Big Crown ProPilot GMT bij Jaap achtergelaten en een mooie IWC Flieger Spitfire Double Chronograph meegenomen. Het was mijn eerste ervaring met de tweedehands horlogemarkt en dat viel zeker niet tegen.
Ik ga er zeker nog terugkomen.

Oh ja, en goede koffie!

4 likes

2 horloges bij Jaap gekocht.


Dé Sinn u1 geweldig horloge.
Dan de omega seamaster planet ocean gmt
Mond vol voor een prachtig horloge :grinning_face_with_smiling_eyes::hugs:


Zeker een top verkoper veel verstand van wat hij verkoopt.
Een geweldige service met heerlijke koffie :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:
Echt een aanrader.

11 likes

Gisteren besloten dat er nu echt een begin gemaakt moet worden met inkrimpen en het eerste ‘slachtoffer’ geïdentificeerd.

Vanmorgen geappt en @SuperC kwam met een keurig en correct bod, vanavond al aan de keukentafel aangeschoven om het geheel rond te maken. ‘Helaas’ had hij een horloge liggen wat ik eerder in een kleinere maat had gepast en mij compleet aanstond muv de maat. Dus uiteindelijk meer tevreden de deur uitgegaan dan bij alleen verkopen/inkrimpen.

Eeeo8gRUwAAa365

Schitterend om iemand te treffen die volgens de letter van de forumwet een handelaar heet maar eigenlijk gewoon een (hele prettige) oprechte horlogeliefhebber is.

En een enabler…

16 likes

Potverdorie gave bb58 gekocht bij Jaap! Staat is echt fantastisch en bedankt voor de goede service! Tot de volgende :slightly_smiling_face:

4 likes

Bij Jaap (@SuperC) een fantastisch mooie deal gemaakt en terug naar huis met mijn zo lang gewenste Breitling Avenger II GMT.
Gezellig aan de keukentafel met een goede bak koffie.
Hier kom ik zeker nog terug.
Mijn droom verwezenlijkt
Bedankt Jaap :+1:

12 likes

Je hebt een impulsief idee “Goh, een Astron moet ik ook eens proberen!” en gaat op een druilerige zondag op zoek naar ervaringen. Je krijgt een jaloersmakende foto, een Whatsappje er achteraan en tien minuten later zit je aan de koffie bij Jaap (@SuperC) om tussen alle familiaire verplichtingen door een nagelnieuw ogende Astron op te halen!

Het ging als vanouds, alleen deze keer wat sneller. Ben weer dik tevreden over hoe Jaap zijn zaakjes regelt en het vertrouwen wat hij geeft (en krijgt). Een aanrader, dat blijkt ook wel uit alle reacties hierboven

Mooie deal weer, dank je wel Jaap en fijne zondag verder! :ok_hand:

12 likes

Terwijl ik dit stukje schrijf zit ik nog steeds een beetje beduusd op de bank. In de uiterst positieve zin van dat woord.
Dat komt in de eerste plaats omdat ik vandaag de eigenaar ben geworden van een Explorer I (124270) én een Citizen Chronomaster AQ4020-54Y en hier echt als een kind zo blij mee ben!! :smile:
Maar dat heeft in de tweede plaats ook te maken met de persoon die mij deze horloges verkocht heeft. Jaap is namelijk geen handelaar in horloges, maar een liefhebber van horloges, die toevallig ook nog horloges verkoopt. En daarbovenop is het ook nog eens een uiterst sympathieke kerel.
De deal die ik met Jaap kon maken was gewoon top!
Het was mijn eerste bezoek bij Ten2Two, maar het zal zeker niet mijn laatste bezoek zijn!
@SuperC Bedankt Jaap :+1:t3:

12 likes

Gisteren twee prachtige horloges opgehaald en één horloge achtergelaten bij Jaap @SuperC en wederom top geholpen.

Snelle en duidelijke communicatie en direct een goed aanbod en vlotte overeenkomst.

Wellicht ben ik er al teveel geweest, want beide stalen banden waren al perfect op mijn pols aangepast, maar dit is wel net dat stukje service, wat zorgt dat ik klant zal blijven.

Alleen jammer dat 'ie me een Rolex Sea Dweller heeft laten passen… Iemand nog een nier nodig?

9 likes
1 like

Tsja, zo ga je weer eens naar Jaap omdat je wat leuks gezien hebt. Zo wordt het een inruil en kom je onverwacht ook nog eens met méér dan één horloge thuis. En veel later thuis dan gepland omdat het gewoon weer vanouds gezellig bij Jaap was. :smiley:

Bedankt weer @SuperC!

3 likes

ik kende Jaap @SuperC nog niet, maar dat is vanochtend helemaal goed gekomen. Mooi horloge opgehaald, schappelijk geprijsd, even gebabbeld en kreeg nog koffie ook. Ik vrees dat het niet de laatste keer was dat ik die kant op reed. In de gaten houden die website. Oh, dat deden jullie al!

4 likes

Vandaag weer een mooie deal gemaakt met Jaap. Huiswaarts vertrokken met deze om de pols:


Bedankt weer @SuperC, ook voor de koffie😉

8 likes

Weer eens bij Jaap geweest vandaag en een perfecte deal gemaakt.
Jaap nogmaals bedankt en de koffie was zoals gewoonlijk lekker.

2 likes

Hartstikke bedankt weer Jaap, zoals diverse malen eerder, een perfect mooie deal en zoals altijd supersnel verzonden.
Dank nogmaals!!

2 likes

Jaap weer bedankt! :+1:t2:

1 like

Gister avond even langs geweest bij Jaap voor een bakkie en mooie deal.
Leuk gesprek en goede service.

Helemaal blij weer naar huis met een nieuw horloge om de pols

3 likes

Beste Jaap @SuperC, Pars iterum erat :ok_hand:

2 likes

Jaap dit keer een extra dikke dank voor het advies bij het maken van mijn keuze! :sweat_smile:

1 like

Vorige week ( mijn carnavalskater meegenomen … ) bij Jaap geweest en super fijn en correct geholpen !

1 like