Recent een horloge online gekocht bij Tensen te Antwerpen. Het bestellen en verzenden verliep voorspoedig en het horloge was met 3 dagen al binnen. Bij binnenkomst viel mijn direct op dat het bandje gedragen was en het horloge niet nieuw was. Vooral het plexiglas zat onder de krassen. Direct een mail gestuurd en een paar dagen gewacht op antwoord. Toen dit uit bleef heb ik het horloge alvast retour gestuurd.
Na 8 dagen kwam er eindelijk antwoord.
Al onze uurwerken die wij aanbieden op onze website, zijn uurwerken die ook effectief in onze etalage staan, daar wij ook een fysieke winkel hebben.
De uurwerken en juwelen op onze website zijn zoals u aangeeft onze winkelvoorraad.
Onze website geeft onze klanten namelijk de mogelijkheid om al even te kijken wat wij op voorraad hebben voor zij een aankoop doen in onze winkel.
Dit zou handig zijn om op de website te vermelden. Ze worden op internet verkocht als zijnde nieuw, niet als winkelmodel.
Daarna heeft het nog een maand geduurd voor de terugbetaling vanaf het moment dat het horloge retour was ontvangen. Hier heb ik ze voor moeten mailen en bellen. Vanuit Tensen werdt eerst niet gereageerd, pas nadat ik ze voor de 2e keer aan de lijn had.
Hoe de service in hun winkel is kan ik niet over oordelen. Derhalve ook graag deze review lezen als oordeel over de webshop.
Pluspunten:
- Snelle verzending
- Vriendelijke reactie per mail
Minpunten:
- Winkelmodellen als nieuw aanbieden
- Zeer traag reageren
- Nog trager in terugbetalingen
- Retourkosten niet vergoeden
Oordeel:
- Nooit weer.