Ter educatie: waar let je op bij aanschaf tweedehands Rolex

Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Hier alweer een filmpje dat je kan helpen dure vergissingen te voorkomen…

7 likes

Bedankt voor het delen. Ik ben zelf niet geïnteresseerd in het kopen van een Rolex, maar vond het wel leuk om te zien.

Gezien de (bijna on)verkrijgbaarheid van bepaalde modellen zal dit ongetwijfeld een lucratieve business zijn voor malafide personen. En het is meer dan zuur als je dan met zo’n nepperd wordt opgescheept waar je altijd teveel voor betaalt.

1 like

Deze zag ik gisteren voorbij komen op YouTube. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Vroeger kon je een fake op een kilometer afstand spotten. Maar het wordt almaar lastiger. Ze repliceren tegenwoordig zelfs het uurwerk. En natuurlijk haal je de fake eruit met een echte ernaast. Maar zonder de referentie van een echte moet je goed weten waar je op moet letten

2 likes

Sorry guys,
Ik begrijp de intentie maar om te voorkomen dat we hele discussies krijgen over hoe goed eea is nagemaakt, waar je ze kan kopen, dat een zelfgemaakte toch een beetje echt is etc etc, is dit topic gesloten.
Zie regels.