Ter info: De Oranjes en horloges

In de uitzending van 10 september besteedde het EO programma Blauw Bloed aandacht aan de horloges die de Oranjes dragen.

Wanneer je ‘doorspoelt’ naar 19 minuten begint het item over horloges in de link naar de uitzending: http://www.eo.nl/portals/streams.jsp?number=6457684. De getoonde link vereist wel dat RealPlayer op de computer is geïnstalleerd.

Gerwin

Gewijzigd: tikfoutjes verwijderd

Wat ik onthield van de uitzending van wat de hofhorlogemaker zei:

  • De Prins van Oranje -> Breitling Aerospace
  • Prinses Maxima -> Cartier en Rolex
  • Koningin Beatrix -> Eterna Kon Tiki
  • Prins Bernhard -> Rolex (uiteraard :wink: )

Pieter van Vollenhove -> Rolex Submariner (Green Bezel)

Wat mij opviel was dat er werd verteld dat met diamantjes bezette horloge’s meer was weggelegd voor de Niewe Rijken, maar ik heb ooit eens opgepikt dat dat hetzelfde is voor wat betreft Rolex… en tot mijn enorme verbazing dragen er toch heel wat leden een Rolex. Valt me eerlijk gezegd een btje tegen, zo kan je toch goed zien dat de Elite niet meer is zoals het vroeger is geweest.

Maar verder leuke info en bedankt daarvoor. :smiley:

Hoezo niet meer is zoals vroeger? Vroeger had je geen internet waarop je kan zien hoeveel mensen eigenlijk zo een horloge hebben, en werden zulke horloges alleen maar verkocht in de écht grote steden, amsterdam/rotterdam/eindhoven. Verder vind ik een met diamanten bezette horloge ook niet bij het koninklijk huis passen, daar straalt elegance vanaf, van een diamanten horloge straalt “kijk mij rijk zijn” af.

Ik zeg toch ook niet dat ik het ’ vroeger’ via tv ofzo heb? Volgens mij snap jij mijn punt niet helemaal … maar goed.

Het is nu zelfs mogelijk om als 17-jarige een Omega Seamaster 300 Automatic in je bezit te hebben :frowning:

En dat is juist goed! Want ik ben 17 EN GA ER EENTJE KOPEN :smiley:

Kon dit niet in een ander topic? …

Jaap-Wim, trek het je niet aan, hij is nog maar 17… :).

Gerwin

:smiley: ik ben gewoon blij, ghehe!

Maar die horloges… Wie zou ze uiteindelijk allemaal erven? Wim-Lex :slight_smile:

Heb een keer op TV gezien dat een van die jongens van Beatrix een Panerai droeg.
Ik heb geen verstand van Paneria’s (lelijk !), dus ik weet niet welke. En omdat ik ook geen verstand heb van wie welke prins is, weet ik dus ook niet wie het precies was.

Kortom, je zag een voor jou onbekend iemand met een voor jou onbekend horloge om … bedankt voor de info :smiley:

Ruud

Wat voor horloge heeft balkenellende (of mag je je politieke voorkeur hier niet door laten schemeren? :wink: ) eigenlijk om? Zag hem laatst met een heel klassiek ogend horloge om in de krant, toen ie bij een of andere cricketwedstrijd zwaaide meen ik.

ik heb die cricketwedstrijd helaas gemist, maar ik vermoed dat het dit horloge was:

Ik hoop niet dat ik mijn politieke voorkeur teveel heb laten doorschemeren :smiley:

Geeft niet, ik ben ook fan van hem. Volgens mij was het dit horloge:

lol :d nt

Wat is dat toch, waarom hebben mensen zo’n hekel aan Balkenende? … Ikzelf vind dat 'ie z’n werk prima doet, kan natuurlijk beter, maar uiteindelijk is 't ook maar een mens.

Ja ik vind ook dat Balkenende gewoon zijn werk doet. Hij ziet er alleen uit als een … tja … als … Harry Potter :smiley:

Mee eens (en dat schreef ik ook). Het alternatief is ook niet hoopvol, dan JP maar. Daarom draag ik ook een JP horloge :wink: