Ik heb een nette Lorus quartz, die ik vooral om heb bij het dragen van een net kostuum, met een dasje zogezegd. Het is een leuk klassiek horloge met een zwarte wijzerplaat en een rekband, zelf jaren geleden gekocht, en niet té vaak gedragen, want wie draagt er nu altijd “z’n zondagse pak”? Laatst wilde ik er weer eens een nieuw batterijtje inhebben en doe dat gebruikelijk bij Paul van Zeeland. Caseback open, batterijtje er in: “doetutniet!” Ikke: “Wát?” Was altijd prima in orde en nu ineens doe 'ie het niet (overigens mijn vrouw’s nieuwe Sheen ook niet, zijn de batterijtjes bij PvZ over datum of zo? Dus wij het spul weer mee naar huis…:X
Wil er niet veel aan besteden en las toevallig iets over Timex hier op het forum en dacht, laat ik op eBay eens kijken naar Timex!
En verdraaid, ik heb er één gewonnen, met Indiglo!:)-D
Leuk om te zien dat we liefhebbers zijn van heel veel verschillende horloges op het forum. En dat niemand kan zeggen dat om actief mee te doen op het forum je minimaal een klokje moet hebben van enkele duizenden euro’s.
Staat vast goed bij je pak
Leuke optie, dat indiglo, zeker erg mooi in het
donker?
Nou, heb 'm nèt gewonnen op eBay, dus dit zijn nog maar de eBay foto’s en heb 'm nog niet in handen. Bovendien duurt het momenteel erg lang voordat spullen uit de USA hier binnen zijn… >X
En hij is binnen, het is een klein horloge, 35 mm. incl. kroon(tje), kan zelfs nog laten dragen door mijn vrouw (:D, maar werkt prima en dat indiglo is erg netjes, even een drukje op de kroon en het hele wijzerblad licht lichtgroen op. Overigens heeft het horloge ook al netjes lumen op wijzers en blad met kleine ronde puntjes. Keurige dag- en datum aanwijzing, nauwelijks een krasje te bekennen en gelukkig geen extra douanekosten! Zal vast netjes staan bij een keurig overhemd en dasje!