Terecht : 2 Seiko's

Deze had ik moeten ontvangen. Maar pakket spoorloos sinds 9 dagen.

Ik had deze geruild tegen :

(Zonder de band)

(op rubber)

Pakket is wel verzekerd. Laat ons hopene dat Hermes daar geen probleem van maakt.

Die witte SUN die mij nooit zal bereiken … pijnlijk.

Hate it when that happens.
Balen joh!

1 like

Dat is knap beroerd!
Terwijl je een schadeclaim indient zou het nog goed kunnen komen. Laatste strohalmen voelen nooit stevig, maar geregeld komen pakketten weer boven water na langere tijd dan na 9 dagen. Duimen maar!

1 like

Balen man.

1 like

Zwaar klote :disappointed:

1 like

Laat ik de heilige Antonius dan maar aanroepen dat werkt veel beter.
dan zijn we gelijk beschermd tegen schipbreuk / pest en koorts .

sterkte en we duimen voor je.

BTW die Seastar is na de ruil wel aangekomen ?

5 likes

Aangetekend is het pakket tot 500 euro verzekerd, maar sterkte ermee

1 like

Dat is balen. Hopelijk is er iets misgegaan waardoor je het pakketje toch nog later krijgt. Heb je geen track & trace? Ik heb namelijk ook eens gehad dat een pakketje ineens in Oostenrijk zat. Kreeg hem een maand later…

1 like

Balen Stefaan :confused:
Hopelijk komt het goed!

1 like

Zoek maar vast een bonnetje of bewijsje van iets van 500,- of plus…

Heb jij of verkoper gedetailleerde foto’s met nummers? Dan kan iedereen Mp bv in de gaten houden!

Sterkte!

1 like

Zal voor je duimen. Weet niet of het helpt maar ik probeer het.
Zelfs als je geld terugkrijgt zijn het de horloges die je wilt hebben!

1 like

Echt niet tof. Sterkte ermee.

1 like

Succes met de strijd tegen de pakketdiensten. Spreek uit ervaring en heb gelukkig uiteindelijk geld terug gekregen. Maar het kan iid nog dat je pakketje alsnog aankomt.

1 like

Echt kl#te, man!
Ben daar ook altijd bang voor. Sterkte en hoop dat 't toch nog goed komt!

1 like

9 dagen… Wacht nog even… Ik heb een pakje per airmail, met priority gewacht voor 2 weken. Het kan soms 3 weken duren, en die kwam van Duitsland. Anderen pakjes van Duitsland kwamen altijd, zonder priority, in een paar dagen. :cold_sweat:

1 like

Dank voor het medeleven.

Is verstuurd met Hermes. Maar Hermes maakt gebruik van de diensten van Mondial Relay in België. Hermes beschouwt het als een verloren zaak, want heeft aan de afzender verzekeringspapieren gestuurd.

Ik heb al meer dan 100 paketten verstuurd naar België, Nederland en Duitsland. Alle zijn aangekomen. Zonder verzekering.

Ik stel me zo de vraag of het verzekerd versturen de aanleiding is geweest tot … diefstal.

Ja, de Duitser had binnen drie dagen mijn Caesar en Tissot.

Misschien geen diefstal, maar een extra behandeling dat maakt dat het pas later komt…
(Ik woon in Belgie, en er was geen staking deze keer, maar toch denk ik dat het probleem de belgische post is.)

Niet bpost maar Mondial Relay

Maar toch België als ik goed heb begrepen.