Dat is knap beroerd!
Terwijl je een schadeclaim indient zou het nog goed kunnen komen. Laatste strohalmen voelen nooit stevig, maar geregeld komen pakketten weer boven water na langere tijd dan na 9 dagen. Duimen maar!
Dat is balen. Hopelijk is er iets misgegaan waardoor je het pakketje toch nog later krijgt. Heb je geen track & trace? Ik heb namelijk ook eens gehad dat een pakketje ineens in Oostenrijk zat. Kreeg hem een maand later…
Succes met de strijd tegen de pakketdiensten. Spreek uit ervaring en heb gelukkig uiteindelijk geld terug gekregen. Maar het kan iid nog dat je pakketje alsnog aankomt.
9 dagen… Wacht nog even… Ik heb een pakje per airmail, met priority gewacht voor 2 weken. Het kan soms 3 weken duren, en die kwam van Duitsland. Anderen pakjes van Duitsland kwamen altijd, zonder priority, in een paar dagen.
Is verstuurd met Hermes. Maar Hermes maakt gebruik van de diensten van Mondial Relay in België. Hermes beschouwt het als een verloren zaak, want heeft aan de afzender verzekeringspapieren gestuurd.
Ik heb al meer dan 100 paketten verstuurd naar België, Nederland en Duitsland. Alle zijn aangekomen. Zonder verzekering.
Ik stel me zo de vraag of het verzekerd versturen de aanleiding is geweest tot … diefstal.
Misschien geen diefstal, maar een extra behandeling dat maakt dat het pas later komt…
(Ik woon in Belgie, en er was geen staking deze keer, maar toch denk ik dat het probleem de belgische post is.)