Terug met nwe aanwinsten

Bijzonder prettige vakantie doorgebracht in New York.
Verblijf aldaar was lang genoeg om ook uitgebreid horloges te bekijken en eventueel een leuke aanwinst te scoren.
Het kon niet op,

Deze was niet te koop
En de volgende collectie voor mij onbetaalbaar





Maar deze twee gevonden bij een horlogemaker

Beide Orient met de beschermingfolie nog op het achterdeksel,NOS?
En als laatste de aanschaf van deze Omega.

Was niet echt de bedoeling maar na een leuk gesprek en een zeer aantrekkelijk bedongen korting toch maar gedaan.:slight_smile:

Die omega is echt SUPER mooi!

Mijn beste,

Wat een grandioze reis is dit geweest en wat een happy end heeft dit voor jou mogen betekenen.
Prachtig, zowel de ‘Orient’ horloges als het ’Omega’ horloge kunnen mij bekoren.
Leuke fotoreportage ook.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

das nog eens een leuke vakantie, alledrie leuke aanwinsten ! veel plezier ermee en geniet na van je vakantie !

Gefeliciteerd met de aanwinsten. De Orients zijn leuk met de aparte kalender en een GMT?
Maar die Omega, tsjonge, dat is echt letterlijk een blikvanger(tu)!

Drie mooie horloges! Vooral de Omega, wow… (tu)(tu)
Misschien kun je van die Orients wat close plaatjes posten?

Uiteraard wens ik je alle plezier van je nieuwe aanwinsten! :slight_smile:

Dat zijn een paar mooie klokken! Geen problemen bij de douane gehad?

Veel draagplezier, met alle drie!

Groeten,

Martin

Voetbal bekoort me niet zo, maar de Omega geeft wel een vorm van oranjekoorts. Goed gescoord!

Van die Omega krijg je absoluut geen spijt.

Michel

Mooie aanwinsten. Die planet ocean is om je vingers bij af te likken daar ga je vast veel plezier aan beleven.

Heb je ook close-ups van de orients ben vooral benieuwd wat er bij de linker allemaal op de wijzerplaat staat ter hoogte van de 12 en de 6.

zeer mooie aanwinsten aad mooie reportage veel draagplezier in goede gezondheid gr hans

leuke aanwinsten na zo’n leuke citytrip!
Heb je nog tips waar je die vintages kunt kopen in NY??

Groet,
Arno.

Of de Orient horloges vintage zijn durf ik niet te beweren.
Na wat googlen kwam ik nog een site tegen Die Orient horloges aanbiedt en deze zitten nog in de collectie.
Zelfs met diverse kleuren wijzerplaat.
Ik zelf had ook het idee dat deze exemplaren uit de jaren 70 waren gezien de mdellen en de kleurige wijzerplaten.
Heb de Orients gekocht bij een horlogemaker vlakbij Wallstreet.
Heb ook diverse fleamarkets bezocht,daar worden ook horloges aangeboden.
Wat zeker bezocht moet worden mocht je een trip naar NY plannen zijn de vestigingen van Tourneau.
Is een grote op het gebied van horloges en hebben een gevarieerd aanbod van pre owned watches.
Voor een voorproefje bezoek tourneau.com

dank je wel Aad!!!

Groet,
Arno.