Terug na service :-)

Gisteren naar Bredevoort gereden om mijn El Primero op te halen. Dhr. Ubels heeft een full service uitgevoerd. ik ben erg tevreden met het resultaat, en kan mijn prachtige El primero weer met een gerust hard vele jaren dragen.

Wauw!!!(tu)

Schitterende klok(tu)

Mooi hoor! En wat een prachtig uurwerk is zo’n El Primero! Het is niet voor niets dat dit uurwerk ook in de Rolex Daytona is gebruikt.

Veel draagplezier toegewenst! Door z’n onbewerkte bezel, relatief rustige wijzerplaat en z’n semi-rechthoekige pushers blijft dit een schitterende combi van sports- en dresswatch…

Schitterend. Meer woorden behoeft hij niet

allard Schreef:

Veel draagplezier toegewenst! Door z’n onbewerkte
bezel, relatief rustige wijzerplaat en z’n
semi-rechthoekige pushers blijft dit een
schitterende combi van sports- en dresswatch…

Je haalt me de woorden uit de mond! Ook het logo doet leuk mee in deze combi: strakke ‘Zenith’ en ‘automatic’, met daartussen dat heerlijk elegante ‘El Primero’.

Tophorloge.

Beauty!

Ik hoop dat je hem met een gerust hart weer draagt, alhoewel je hem van mij ook gerust hard mag dragen :wink:

Haha, typefoutje !

Klasse, Jan Ubels is een fan van de El Primero techniek.

Prachtig horloge (tu)

Imho. samen met de Speedy Pro de mooiste chrono (tu)
Genieten maar weer van dit icoon!

mvg

Heel fraai.(tu)

mooi hoor …

Een Zenith’s die ik mooier vind dan al die drukke modellen van voorgaande jaren.

Fijn dat ie weer jaren soepeltjes door kan tikken.

Prachtig horloge (tu)

Prachtige klok zeg! Deze staat al een tijdje op mijn lijstje :slight_smile:

mooie klok :~

Heel erg mooi horloge! Is het een witte of zilveren wijzerplaat?

Geniet ervan! (tu)

Gr. Glenn

Mooi!

Ik meen 'm gezien te hebben bij Jan voordat hij er aan begon. Ik vond 'm al mooi voordat Jan er aan begon.

En verder is het mooi op een andere manier, Jan is dan wrs. binnenkort bezig met mijn horloges!

Menno