Terug naar af

hier is het mee begonnen… :slight_smile:
de omega seamaster bond was mijn eerste duurdere horloge aanschaf, intussen is dit in principe de 4e en ik hoop dat hij blijft.
het grappige is dat ik er toen op uitgekeken raakte maar nu na een hele tijd weer 1 om mijn pols heb meteen het gevoel heb dat het goed zit.
er valt op dit gebruikte exemplaar natuurlijk wat aan te merken…de indexxen zijn vergeelt en de luminova van de wijzers is wat grijzer geworden, gelukkig stoort het me geheel niet en vind ik het eigenlijk ook wel wat hebben… een klok die wat geleefd heeft (bij mij krijgen ze daar nooit de kans voor :smiley: )

mvrgr joost

Hoi Joost,

Een mooi horloge, gelukkig (vind ik) zonder allerhande 007 toevoegingen.
De foto’s zijn ook erg goed gelukt, zeker de onderste (tu)

Veel plezier met dragen,

Martin

bedankt…
ik dacht al, bij zo’n standaard klok kunnen wat mooiere foto’s geen kwaad :slight_smile:

Tjonge, dit is en blijft een schitterend horloge! (tu) (tu)

Die staat ook bij mij nog op de lijst, maar zal er voorlopig niet komen :frowning: (mijn vrouw schiet me dood!! )

Mooi horloge, mooie foto’s! (tu)

Groet,
Werner

bedankt… :slight_smile:

bedankt … :smiley:

Mooie foto’s joost >!!

Mooi horloge en inderdaad gelukkig zonder verwijzing(en). Deze

heeft dat helaas wel, maar voor de rest ook een schitterd horloge!

thnx … :slight_smile:

Eric Schreef:

Mooi horloge en inderdaad gelukkig zonder
verwijzing(en). Deze

http://www.luxurylaunches.com/entry_images/0308/18
/omega_seamaster_3-thumb-450x450.jpg

heeft dat helaas wel, maar voor de rest ook een
schitterd horloge!

thnx… ik heb de nieuwe bond ook gezien, maar vind de hoogglans gladde wijzerplaat wel mooi maar niet passend bij het idee en helaas teveel richting een sub op gaan

Terug naar de eerste liefde dus(tu) Gefeliciteerd! Niet in het minst met de fraaie foto’s, schitterend!
Je moet maar durven. Of is hij net getest op waterdichtheid? En hoe oud is hij?

Mijn beste,

Dit blijft gewoon een klassieke schoonheid ‘avant la lettre’.
Immers ook op latere horloge-leeftijd kan je pols ervaringen opdoen die het perspectief verruimen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Pracht horlge en dito foto’s, veel plezier ermee.

Frank

tjvreeken Schreef:

Terug naar de eerste liefde dus(tu) Gefeliciteerd!
Niet in het minst met de fraaie foto’s,
schitterend!
Je moet maar durven. Of is hij net getest op
waterdichtheid? En hoe oud is hij?

bedankt, ach en de waterdichtheid is nog prima natuurlijk en het scheelt ook of dat je hem rustig in 2cm water legt ofdat je met +40gr in een zwembad duikt van 15gr

moest mee boodschappen doen…en kon dit blad natuurlijk niet laten liggen :wink:

Een moderne klassieker, zo kun je de pre-coaxiale Bond wel noemen.

De verkleuring van de indices hoort erbij, geeft extra cachet, en is een teken van volwassenheid.

En het zijn inderdaad schitterende foto´s… (tu) (tu)

bedankt :slight_smile:

Zo’n zelfde heb ik vandaag mogen kopen.
mijn vrouw en ik waren een daggie uit met vrienden in Brugge.
De vrouwen lekker windowshoppen en mijn kameraad en ik op ons gemak lekker bijpratend erachter aan.
Komt mijn vrouw vertellen over een juwelier die stopt met de verkoop van Omega en nog een paar Omega’s in de opruiming heeft.
Wel mijn kameraad en ik dus kijken.
Ikke helemaal verlekkerd en mijn kameraad stomverbaasd.
Na een uitleg van de juwelier(bekende verhaal Omega gaat upmarket en het is niet haalbaar om Omega’s te blijven verkopen enz.)en hevig aandringen van mijn vrouw,wat in dit geval echt wel nodig was(:smiley: die prachtige Seamaster gekocht.
Heb na afloop mijn gezelschap gek gemaakt van blijdschap en onder het genot van een paar Leffe’s mijn vriend getracht uit te leggen wat een horloge nog meer kan zijn dan alleen een instrument waarop je de tijd kunt aflezen.
Om zijn hoofdschudden een halt toe te roepen en mijn verworven aanwinst te vieren nog gezellig wezen eten en ik zit nu terwijl ik dit antwoord schrijf nog heerlijk na te genieten.

met vriendelijke groet,
een geweldige bofkont.

prima dagje, ook van harte met je nieuwe aanwinst :slight_smile:

Gefeliciteerd met de aanwinst en veel plezier met het nieuwe horloge(tu)
En wees zuinig op jou vrouw! Het aanzetten van de wederhelft tot het kopen van een horloge komt niet vaak voor, zoals ik af en toe tussen de regels door op dit forum lees:)
Nu nog de foto’s!