Terug naar begin.. ORIS big crown pointer date

Kort verhaaltje vanuit enthousiasme…

Ze komen en gaan, altijd weer de volgende. Iets eruit voordat iets erin mag… de ene financieren met de andere. Gek word ik ervan.

Gisteren stond ik weer op een parkeerplaats… auto uit, auto in, horloges overdragen, kijken, voelen, slap lullen en weer door….

Maar ook kwam er gisteren een pakketje binnen……

2009… DZVL (wie was erbij?)… als onbekende zag ik daar iemand met een Oris op een nato… Ooh, wat was ik er weg van. Voor de kenners, het was D B. Inmiddels zijn sporen wel verdiend in de horloge wereld; AVW (meen ik), ongewild TV optreden, Ace, Watchbase… hij maakte me gek met dit horloge en voor 400,- Euro kocht ik mijn eerste Oris!! Wat was ik blij.

Helaas, het hek was van de dam… upgrades, bergen seiko’s, micro brands, breitlings, omega’s, zelfs de Rolexen vlogen in en uit. Altijd opzoek naar iets anders.

Inmiddels heeft oris een opvolger… moderner, saffier, sexy 4…. Maar de oude bleef trekken…

Totdat ik brutaal was en iemand zag met deze oude… plexi, toe aan een beurtje, maar dat mag de pret niet drukken. Berichtje, leuke praat, hij wilde wel scheiden van het horloge. (Succes met je nieuwbouw!) . En zo geschiedde dat er gisteren een pakketje kwam. Na 2x deze, keertje de bi-color en zelfs 1x de nieuwe opvolger ben ik terug bij de oude versie: dit dus de 3e keer dat ik de oude zwarte heb! :joy::joy:.

Waarom? Check de sexy-plexi, de kleinere uren nummers, beter “maantje” voor de dag aanduiding. En wat ik mooi vind is de 31 op de 12-uur positie (itt de nieuwe, die heeft daar de 1. ??)

Hierbij snel een plaatje. (2x zelf, 1x impressie met Nato :heart_eyes:) Het enige is dat een extra schakeltje fijn zou zijn… (dus die mag je aanbieden!)

Voorlopig heel blij!

Dank voor lezen…

71 likes

Mooie aanwinst !

1 like

Don’t we all!?
Zolang het bij horloges blijft en je dat niet met je levenspartner doet, ach YOLO!

Fantastisch mooie aanwinst !

1 like

Mooie Oris, geniet van je NA. :+1:

1 like

Als er nog eentje zou komen: dan zo’n eentje. Zo’n big pointer pur sang. Jaloersmakend.

1 like

Mooie Oris, veel draagplezier!

1 like

Prachtige Oris. Geniet ervan!

1 like

Leuk om de route er naartoe te lezen! Geniet ervan en drie maal is scheepsrecht dus niet meer weg doen :wink:

1 like

Een winnaar!
Gefeliciteerd

1 like

Gaaf hoor! Thanks voor het mooie route verhaal!

1 like

Zeer mooi. Je kan met dit horloge alle kanten op.
Enig idee in welke periode deze werden geproduceerd?

1 like

:star_struck: prachtig :star_struck: gefeliciteerd met deze aanwinst.

1 like

Dit is echt een hele mooie pointer date!!
Heb er zelf ook 1. Met ook de 31 boven de 12 maar met champagne kleurige wijzerplaat. Het zwart met stalen band is een mooie combinatie.

Op Chrono zag ik er ook 1. Maar wel voor heel wat meer. Veel draagplezier

1 like

Prachtige klassieker, geniet ervan!

1 like

Supertof! Veel plezier er mee, man!

Nou zeg. Met die houding was ik nooit bij m’n vrouw (de vijfde) aangekomen. Sad.

2 likes

Heel erg gaaf zeg! Ontzettend veel draagplezier

1 like

Blijft een gave uitvoering deze! Eentje om te koesteren :+1:

1 like

Prachtige classic! Veel draagplezier gewenst :heart_eyes:

1 like

Heel mooi Frenk :sunglasses: Die nato staat hem verrassend goed zeg! Heel gaaf

1 like

Haha , klinkt zo bekend :wink: maar het heeft je wel weer een prachtige Oris opgeleverd. :+1:

1 like