Terug op het forum

beste mensen.

na ongeveer 2 jaar weg te zijn geweest, begon het weer te kriebelen,
ik was weggegaan omdat ik me ergerde aan bepaalde dingen waar ik echt geen zin meer in had.
toch de nieuwschierigheid heeft me doen besluiten om weer terug te komen.

wel zal ik meer een lezer dan een poster zijn, en zal af en toe eens reageren op een bepaalde post die me intreseerd.

mezelf opnieuw voorstellen heb ik geen zin in, er zullen nog genoeg mensen zijn die mij nog kennen, en heb ook toen ik 2 jaar geleden wegging niet mijn profiel verwijderd, dat omdat ik dacht als ik terugkom zo te kunnen inloggen.

met vriendelijke groet.

arie.

Welkom terug Arie! Jij bent toch liefhebber van klatser-chrono’s?

Ha Arie, goed je weer te zien, ik hoop dat alles goed gaat met jou en de Glycine Big 9 :slight_smile:

Eric

Welkom terug Arie! Jij bent toch liefhebber van klatser-chrono’s?

eigenlijk alles!! maar moet niet onder de 45mm komen.

Ha Arie, goed je weer te zien, ik hoop dat alles goed gaat met jou en de Glycine Big 9

dank je wel eric. jazeker die klok heb ik nog steeds, geweldig ding!!
er is ook in die tijd eigenlijk niets bijgekomen, op een smartwatch na dan, die is erg leuk om een beetje mee te spelen.

speciaal voor ericpp :wink:

:)-d

arie Schreef:

speciaal voor ericpp :wink:

http://i729.photobucket.com/albums/ww292/bucks100/
Afb0302.jpg

Hij blijft mooi, he…?

Welkom terug!
Welke smartwatch is erbij gekomen, en wat zijn je ervaringen er mee?

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom terug dan maar. :slight_smile:

Elf.

Welkom terug, Arie!

Welkom terug!(tu)

Groeten.

Noel.

Top Arie. Mooi merk dat Glycine.(tu)

welkom terug!

Welkom terug en wederom veel lees en post plezier.

Welkom terug en idd mooie klok die CLycine!

Hey Arie!
Goed dat je weer terug bent man. En zoals je in die acht jaar dat je hier lid bent ongetwijfeld wel zal hebben ervaren waait de wind op het forum zo nu en dan gelukkig weer eens een heel andere kant op.

Nu weer eens wat leuke klokjes aanschaffen of hou je het bij de Glycine? Overigens niets mis mee hoor…

wolkom

Bedankt voor de reacties. Ik heb meer klokjes dan alleen die glycine maarten. En ik sluit idd niet uit dat er weer eens een (echte) bijkomt.
Ook zal ik binnenkort een topic maken over de sony sw2 die ik nu een maandje of 3 regelmatig om de pols heb.

Mvg arie.