Terug van vakantie en

een nieuwe aanwinst rijker.

Kon me op Schiphol niet inhouden. Nou had ik natuurlijk door kunnen sparen voor een echte Bell & Ross, maar deze Invicta zag er zo lekker uit dat ik hem toch even om de pols wilde zien. Zo iets groots had ik nl. noch niet eerder geprobeerd. 46 mm en vierkant.
Ach en je bent tenslotte op vakantie en hebt je credit card bij, dus hier het resultaat.

En nog even om de pols

Mijn beste,

Proficiat met je nieuwste aanwinst. Ziet er goed en vooral stevig uit, doch voor mij iets te groot.
Maar ik dacht dat ‘Invicta’ een Amerikaans merk is met Zwitserse movements, hier lees ik Japans!

Orologio Signaturis Temporis

Helemaal niet verkeerd,
Toffe klok,

Groeten,

Stefan

leuk vakantiekado!!! veel plezier er mee.

groet Arno.

Gevaarlijk hoor, die creditcards! Maar gefeliciteerd met de aanwinst. En veel draagplezier!

Groeten, Tom V.

Mooi !

Groet,
Werner

Mooi !!

Ondanks de creditcard waarschijnijk een heel stukje minder $$$$ als een B&R ?

Leuk om te proberen of een B&R echt iets voor je is.

Invicta is Amerikaans, maar gebruikt uurwerken overal vandaan. Miyota is in ieder geval zo Japans als het maar zijn kan. Zelf het ik onder andere een Invicta met een ETA uurwerk.

leuk model , maar dat is ook niet zo vreemd natuurlijk :wink: hij doet me erg veel aan een bell & ross denken…

Wat een gaaf ding !!! Ik ben niet zo kapot van goud-kleurig, maar het lijkt deze goed te staan. Ik zit al een tijdje naar een Welder te kijken, maar dat zijn allemaal quarts modellen, dan is deze automaat toch wel errug leuk.

Ruud

gefeliciteerd.

@ Ruud

Ze zijn er ook in Zwart met Oranje indeling op de wijzerplaat. Alleen heeft dan de glazen zichtbodem een eng kleurtje.

Gefeliciteerd! (tu)
Een erg stoer klokkie.

Stoer ding ! Draagt dat nou nog een beetje comfortabel?

Hij is draagt onverwacht comfortabel. De onderkant van de kast is ook een klein beetje gewelfd, waardoor hij mooi op mijn (toch niet overdreven dikke) pols ligt.
Ook de vrij soepele band helpt hier aan mee. Er zit ook een leder band bij en die is stugger en daarom minder prettig.

Da’s toch het beste begin van je vakantie he? Gefeliciteerd!