Terug van WATCH 2008

Ik ontving het volgende bericht van de organisatie tav de Stowa Ltd die verloot werd:

Hallo Hans,

Bedankt voor je leuke reactie! We hebben een winnaar, een meneer uit Aken. Jörg Schauer van Stowa heeft het winnende nummer gisteren tijdens de slotbijeenkomst met de exposanten getrokken. We wachten alleen nog op een reactie van de winnaar en toestemming om zijn naam te mogen publiceren.

Ik stel het zeer op prijs als je dit op de 3 fora zou willen plaatsen!

Tot Watch2009!!!

Groeten,
Ernie

Hallo,
Wil ook even reageren op watch 2008-Ik zal bij jullie niet zo bekend overkomen maar ik volg toch al wat jaren het forum-Heb alleen de laatste tijd niet meer gepost.Ik was er met mijn vrouw op zondag-Ik moet zeggen dat ik het een fantastische dag vond. Vooral het gegeven dat er relatief onbekende merken waren en echte horlogemakers sprak me erg aan.Normaal gesproken zie je vaak alleen de gevestigde merken met hun overdone aan reclame. Vooral het enthousiasme van deze mensen zonder opdringerigheid om te verkopen was een verademing. De organisatie was prima. Ook de ambiance was erg prettig.Indien ik toch een negatief puntje moet vermelden betreft het de mensen van het blad-Horloges. Ik kwam met hun in gesprek en vermeldde dat ik geabonneerd ben geweest op hun blad-Ik heb het opgezegd aangezien ik vind dat de gemiddelde horlogeliefhebber hier geen horloges van zijn gading aantreft. Er staan aldus teveel onbereikbare (lees onbetaalbare) exemplaren in. Mijns insziens zou men ook horloges moeten plaatsen van een iets normaler gehalte. Hun antwoord was: Wij hebben gekozen voor het hogere segment en wijzigen hier niets aan. Lekker hooghartig. Nou , ze doen maar. Voor de rest niets dan lof voor de organisatie en hopenlijk in 2009 een vervolg.

Groetjes,
Eddie. :stuck_out_tongue: