Terug van weg geweest de Seiko Sarb033

Daar is ie weer, de op het forum graag geziene gast de Seiko Sarb033.

Aantal maanden geleden dacht ik zonder deze klok verder te kunnen, maar niets bleek minder waar.
Ik miste deze stijlvolle, betaalbare dresser toch wel. Dus vorige week donderdagavond een vers exemplaar uit Japan besteld en vanmorgen was hij er al. Hulde voor het pakketjesnetwerk hoor👍🏻

Stalenband verwijderd en een mooie zwarte lederenband van Hirsch erop en het voelt weer vertrouwd. Wat een mooie kast en top afwerking. Blij dat ik deze weer in bezit heb.

Paar foto’s van de nieuwe

Gr Martijn

13 likes

Opnieuw veel draag plezier gewenst!

1 like

Thanks zal wel lukken

1 like

flipperaars onder elkaar… :slight_smile:
Mooie aanwinst toch weer

1 like

Een mooi weerzien :smile::+1:

1 like

Zo blijf je lekker bezig :joy:

Ik weet er alles van.
Ik beschouwde mezelf als non flipperaar , nu heb ik al een skx007 weg gedaan en ook mijn Tag gaat er aan geloven.

incoming grail

1 like

Vertel

1 like

Wow, echt heel stijlvol. Veel plezier ervan.

1 like

Rolex Airking blauwe wijzerplaat , wit gouden lunette

2 likes

Tja das een heel ander segment. Prachtig kan niet anders zeggen. Daar zul je vast veel plezier van hebben. Niet een klok om zomaar te flipperen :smirk:

1 like

Gefeliciteerd, de Sarb blijft toch wel een topper. Logisch dat je ''m mistte. Hopelijk blijven jullie nu wat langer bij elkaar. :wink:

1 like

Zijn er nog meer seikos die je weg gedaan hebt en spijt van hebt?
ik mis de skx007 wel een beetje :cry:

Ja die Rolex ben ik echt verliefd op , zal ik noooit flipperen … net als mijn tag heuer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat is wel het plan😂

1 like

Heb ook de skx007 gehad. Niet echt spijt van, maar speel wel altijd nog met de gedachte om een skx009 aan te schaffen als vakantie duiker. Het is er nog niet van gekomen maar wie weet.
Sarb017 wil ik ook wel eens proberen nog, dus zoals eerder gezegd: je blijft lekker bezig :+1:t2:

1 like

Keep up the good work.

Maar qua flipperen staan we allemaal in de schaduw van koning draaideurflipperaar @anon50762135EV :wink:

2 likes

http://www.creationwatches.com/products/images/large/SGEH45P1_LRG.jpg

Deze heb ik net even in een mandje geduwd , om het gemis van de skx007 te verzachten.
En de sarb017 … ook erg mooi , zucht… dat horloge virus , ik had nooit lid moeten worden hier :disappointed_relieved:

1 like

Haha ja geeft zeker een boost aan je collectie en aanschaffrequentie :joy:

1 like

Proficiat met je aanwinst!

Ik zie een Financieel Dagblad als ondergrond, met de beurskoersen.

Je horloges zijn hopelijk waardevaster dan de AEX …

1 like

Enige functie hier hoor :joy:redelijk waarde vast hoor die sarb