Terug van weg geweest

Zo,…

Sinds 2011 het forum nog steeds op de achtergrond gevolgd. Er is hier een hoop veranderd met veel nieuwe namen. Helaas zijn er ook veel mensen met de nodige kennis vertrokken. Gelukkig met een paar mensen leuk contact kunnen onderhouden. Hier en daar nog wat PB’s verstuurd voor wat hulp en een enkele keer ook wat hulp kunnen bieden.

De verzameling is redelijk uit zijn voegen gegroeid en dus ook sinds een paar weken afscheid aan het nemen van enkele horloges. Meestal via het eigen netwerk, maar enkele hebben nog niet een goed nest gevonden. Daarbij helaas ook een paar vervelende ervaringen gehad. Met name de ‘commerciëlere’ horloges die ik niet draag mogen worden afgestoft.
Dit forum blijft nog steeds een goed medium en wil daar graag gebruik van maken. Jur was al zo vriendelijk om mijn ‘status’ te verhogen. Dat bleek niet eens nodig, maar echter vind ik het wel zo netjes om dan ook weer een bijdrage te leveren.

Moet ook nodig weer wat foto’s maken, maar dat komt vast wel goed. In de tussentijd zal ik af en toe weer eens een topic openen.

Voor nu een prettige 1 april en ik ga weer even verder neuzen.

Groet,
Bidle

37 likes

welkom terug!

1 like

Welkom terug :grinning::+1:

1 like

Welkom terug! Laat die beauties van je maar weer zien hier :+1:

1 like

Welcome back! Ik zie uit naar je foto’s want die zijn top. Vooral die van de blauwe samurai staat me bij!

Gr, HJR

1 like

Ard! Leuk je weer te zien. Kom maar op met je mooie foto’s (en je KTM)…

Heb je mijn oris regulator nog? Denk je aan me? :wink:

1 like

Dank, gaat ongetwijfeld goed komen!

1 like

Welkom! En horloges te gaan verkopen is je 1 april grap? :clown_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dank, zal mijn best doen met de foto’s. Gelukkig zijn er al genoeg die ik hier nog niet gedeeld heb. :wink:

Die blauwe Samurai zal binnenkort sowieso wel voorbij komen en de witte vermoedelijk ook.

De KTM is al een tijdje weg, maar jouw Oris die tikt hier nog steeds. Blijft voor mij de mooiste versie die ze gemaakt hebben.

9 likes

Welkom terug en aangenaam kennis te maken! :ok_hand:t3:

1 like

Leuk dat je deze kant weer op komt! Licht contact via MF was er al eens :wink:

1 like

Ja klopt, was altijd ook wel een gezellig horloge topic. Sowieso goede tijden beleefd op MF, met name in de tijd van Lt.

1 like

Welkom thuis! Laat al die mooie foto’s maar weer komen!

1 like

Welkom terug

1 like

Welkom terug!

1 like

Welkom terug en weer veel plezier :sunglasses:

1 like

Welkom terug! Erg benieuwd naar de sotc man… Minerva’tjes nog aan boord?

1 like

Welcome back!

1 like

Thx, de Minerva trio is er nog en ook nog wat andere leuke bijgekomen. Waaronder een 2000.

maar de heritage blijft een favoriet:

[edit]
@All: voor de snelle Jelle’s Minerva’s blijven. Voor de overige zal ik tzt gewoon netjes een verkoop topic aanmaken!!
[/edit]

16 likes