Een aantal van jullie weten dat ik al (flink) wat MeisterSingers heb gehad… Het horloge wat je de tijd niet geeft, maar wat de tijd voor je benadert. Blijft een topper en een heerlijk merk!
MeisterSinger en ik. Noem het een soort affaire die, wanneer er ‘match’ was, al snel ‘normaal’ werd waarna de MeisterSinger het veld mocht ruimen voor een ander horloge. Inmiddels ben ik 4 MeisterSingers (en vele andere klokken) verder…
Maak nu kennis met mijn nieuwe vriendin welke ik sinds kort in bezit heb: de MeisterSinger no3 met ivoren plaat 43mm. Inclusief vouwsluiting. Werkelijk een plaatje!
Deze kleur plaat heb ik niet eerder in bezit gehad. Ik moet zeggen: de combi ivoor met deze band ziet er zeer chique uit. Niet té, maar prima voor nette gelegenheden/ onder overhemd/ bij een pak. En dat terwijl deze ook casual niet misstaat. Een heerlijke chique allrounder, laat ik m zo maar omschrijven.
Ben benieuwd of het deze keer wél een blijver is, maar het gevoel is nu erg goed! De tijd zal het leren, nu eerst genieten!
Hij staat je vreselijk en is afschuwelijk…
om je verder verdriet te besparen kom ik 'm meteen ophalen.
Een Meistersinger staat hoog op mijn verlanglijst.
ik vind ze zo ontzettend mooi, gedistingeerd…prachtig.
Gefeliciteert met deze schitterende aanwinst.
Ze blijven bijzonder en vrijwel altijd wonderschoon: de Einzeigers van Meistersinger! Ook deze is verschrikkelijk fraai. Veel en langdurig plezier ermee.