Terug van weggeweest: Seiko SKX007

In juni 2016 kocht ik van @Utrecht2 een Seiko SKX007. Een aankoop waar ik nog steeds erg blij mee ben! Een spiksplinternieuwe Jubilee band van @Tnijland erbij maakte mijn aankoop compleet.
Het horloge was al zo’n 20 jaar oud maar liep naar behoren! Na twee jaar kwamen er wat kuren, de gangreserve werd minder en af en toe kwam het uurwerk niet meer op gang. Her en der wat aanvragen gedaan voor een servicebeurt.
In september jl. zocht ik contact met @Floris155 om het uurwerk te vervangen voor een nieuw uurwerk in plaats van het huidige uurwerk een servicebeurt te geven. Floris vroeg me een maand later nogmaals contact op te nemen.
19 dagen geleden stuurde ik mijn horloge op naar hem. Bij het openen van de kast bleek de wijzerplaat en de wijzers erg beschadigd. Een korte zoektocht hier op het forum bracht mij in contact met @royke74 die “nog wel wat had liggen”, super.
Na het opsturen, het vervangen van de wijzerplaat, wijzers en het uurwerk en een druktest (op waterdichtheid), ontving ik gisteravond mijn SKX retour, als herboren! :smiley:
Mijn dank aan alle hierboven genoemde heren! Ik ben een blij man! :slight_smile:

Op voorhand excuus voor het slechte beeldmateriaal. Het zijn wat snel geschoten foto’s.

23 likes

Mijn beste,

Ziet er weer “pico bello” uit!!
Goed hoor zo’n helpende hand van de heren “HorlogeForum”!!
Veel draag-plezier.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ontzettend leuk en iedere zichzelf serieus nemende verzamelaar heeft hem in de collectie :wink:

Heel veel draagplezier ermee en fijn dat forumleden wilden helpen

1 like

Weer opnieuw veel draagplezier :+1:

1 like

Leuk om te lezen dat de kracht van het forum er voor gezorgd heeft dat dit ruim 20 jaar oude beesie weer in volle glorie is hersteld.

2 likes

Voor mij blijft het een moderne (naja wat heet) klassieker :ok_hand:

4 likes