Terug van weggeweest :)

Vandaag heb ik mijn Bulova Oceanographer Snorkel automaat 666ft compleet gereviseerd weer terug ontvangen van Richard. Het heeft even geduurd want onderdelen zijn niet makkelijk te verkrijgen. Ik heb het horloge vorig jaar via eBay in Canada gekocht maar de datum verstelling bleek defect.
Richard heeft een compleet origineel uurwerk weten te bemachtigen en heeft dit na revisie in mijn Snorkel gemonteerd. Hij loopt nu weer als een zonnetje en kan weer met goed fatsoen gedragen worden.
Ik zal jullie de foto’s niet onthouden.

Het “nieuwe” uurwerk

De stalen band

en nog 2 foto’s

Met dit project heeft Richard voor mij weer bewezen dat hij een toppertje is (tu)

Foto’s zijn niet door mij gemaakt.

mvg, Frans

mooi! Gewoon mooi.

Erg Mooie uitvoering! Een goed gelukt project die weer lange tijd met plezier gedragen kan worden!

Prachtig motortje onder de kap!

Nou, dat ziet er netjes uit, hoor! Om van te genieten, Frans! (tu)

Complimenten!!!

Dat is een erg mooie zeg (tu)

Weer een oudje van de ondergang gered(tu)

Veel plezier met de Bulova! Hij ziet er weer netjes uit:)

Cool (tu)

Mooie klok Frans.
Bulova onderdelen kom je hier niet veel tegen, is hier ook weinig verkocht.
Wat zouden we zonder internet doen.

Mijn beste,

Het is weer een horloge geworden, alla ’Toppers van toen’. Ziet er als herboren uit. Chapeau!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Freddy Schreef:

Mooie klok Frans.
Bulova onderdelen kom je hier niet veel tegen, is
hier ook weinig verkocht.
Wat zouden we zonder internet doen.

Ja Freddy hier in Alkmaar kon men mij niet helpen maar gelukkig ben ik dank zij dit forum wat contacten rijker geworden omtrent liefhebber/herstellers :wink:
Overigens wil ik opmerken dat de foto’s het horloge niet echt recht doen, in werkelijkheid ziet hij er cosmetisch nagenoeg nieuw uit wat voor mij ook de reden was om een extra inspanning te doen om hem weer in oude glorie te laten herstellen (mechanisch).

mvg, Frans

Ziet er goed uit frans

Mooie diver zo`n oude Bulova met een mooi uurwerk er in (tu)

Veel draagplezier!

Die Richard kan er wat van (tu)