Vandaag in alle haast de deur uitgegaan, bedenk ik dat ik m’n verkeerde klok voor de dag omhad. Moest ik weer ff gauw terug.
Hebben jullie dat ook wel eens? Of kies je consistent 's ochtends iets uit? Of denk je, laat maar…
Vandaag in alle haast de deur uitgegaan, bedenk ik dat ik m’n verkeerde klok voor de dag omhad. Moest ik weer ff gauw terug.
Hebben jullie dat ook wel eens? Of kies je consistent 's ochtends iets uit? Of denk je, laat maar…
'S morgens ben ik niet op mijn best, dus heb ik over het algemeen zoiets van, ach wat maakt het ook uit. Ik slaap met mijn horloge, dus draag eigenlijk de rest van de dag het horloge waar ik mee heb geslapen. Moet daarom ook altijd de avond van tevoren uitkiezen welk horloge ik de volgende dag wil gaan dragen.
als ik al weg ben, ben ik weg… dan is er echt geen tijd meer om nog een rondje langs huis te gaan…
Ik kies onbewust 's avonds al denk ik…
(ik houd er echt rekening mee met wat ik ga doen die dag! Golf? Motorrijden? andere sporten? klussen?)
Ik kies ook 's avonds uit wat ik de dag erna draag.
Soms wissel ik nog wel als ik terug kom van het werk.
Ik kies ook 's avonds uit wat ik de dag erna
draag.
Soms wissel ik nog wel als ik terug kom van het
werk.
+1
Nee, ik ga niet terug om een ander horloge te pakken. Tenzij ik een krasgevoeliger exemplaar onder mijn motorjas zou dragen…maar dan ben ik nog niet echt weg
Kies mijn horloge 's morgens aan de hand van wat ik aantrek icm. het programma voor die dag. Teruggaan vanwege het ‘verkeerde’ horloge zou ik nooit doen, vanwege geen horloge absoluut wel.
Ik kies 's-avonds mijn horloge uit, daar heb ik 's-morgens geen tijd voor. De laatste tijd ben ik vlug klaar; het is Tudor wat er tikt:D
Het topic: One watch to rule them all is wel heel toevallig, exact die zin schoot mij gisteren ook door het hoofd, vanwege de Tudor. Zou het kunnen, één horloge wat zo veelzijdig is dat daarmee de honger is vervuld?
Nee, want als ik denk aan mijn Seamaster vintage of Girard Perregaux, dan kan ik daar ook erg van genieten. Maar minderen is plotseling wél een reële optie geworden…
Ik neem voor ik weg ga altijd een minuutje de tijd om te beslissen wat ik ga dragen, dus ik heb het nog niet eerder meegemaakt
Ik kies 's ochtends een horloge uit en kan dat redelijk vlot doen. Ik ben nog nooit terug gegaan om een ander horloge om te doen en acht de kan dat dat ooit gaat gebeuren ook vrij klein, tenzij het horloge kapot zou zijn.
Ik ben ook een beetje horlogegetikt op dat gebied. Ik heb m’n horloge voor de volgende dag ook meestal al de avond ervoor klaar liggen. Maar ik slaap met een ‘slaaphorloge’. Om te zorgen dat die genoeg gangreserve krijgt draag ik em 's avonds voor het slapen gaan en in de ochtend voor ik vertrek.
Pas als ik de deur uit ga wissel ik em om. Maar soms is het even haasten geblazen en vandaag vergat ik daardoor de wissel. Gelukkig waarschuwde m’n Spidey-sense dat er iets niet klopte…
Slapen met een horloge lijkt me echt vreselijk. Misschien maar eens proberen, dan weet ik het zeker
Horloge wordt gekozen bij wat ik die dag aantrek. Dus in die zin heb ik nooit zomaar het verkeerde horloge om.
Als ik thuiskom doe ik wel vaak een ander horloge om. Casio protrek of Traser. Ook handig als ik een filmpje kijk. Dan is de kamer namelijk donker en kan ik toch zien hoe laat het is.
Horloge of lunch zou ik kunnen vergeten maar daar zal ik niet voor terug gaan.
Maar als ik mijn shag vergeten ben rij ik terug of stop bij de eerste gelegenheid om shag te kopen.
Erg maar waar,met vriendelijke groet,
Aad
Ik ben als de dood dat er wat beschadigd als ik slaap met een horloge om. Ik heb zo’n gespoten muur wat erg ruw en puntig is, straks ram ik er nog een deuk in.
:~Aad A :stop met roken…B)- en leg dat geld wat je bespaart nou eens een jaar opzij of langer… Scheelde mij dik 2000 euro met mijn rookgedrag! per jaar, jaja ik weet het ik heb mij echt het schrompes gerookt en wat heb ik ermee bereikt? geen ene reet…
Meer lucht, meer smaak in het eten, minder meuren uit m,n mond!.. ik fiets zonder van m,n racefiets te donderen gewoon rondjes van 100km en meer met 2 vingers in den neuze…
de conditie is bizar gestegen bij mij, van roggelend en hoestend door het leven naar een heerlijk vrij ademend gevoel.
Je huid knapt er ziende ogen van op en je blaast je centen niet meer de lucht in ,letterlijk en figuurlijk.
Moet ik doorgaan met de voordelen van stoppen met roken? ik ga door …weet je wat je kan KOPEN als je 2 jaar gestopt bent!! Omega, Rolex, Breitling.
Breek uit die visuele cirkel en schop dat pakje shag naar de maan! ik heb er namelijk 24 jaar over gedaan om dat voor elkaar te krijgen en had het echt heel veeeeeeeeeeeeeeeel eerder moeten doen!! schop dat klote nicotine monstertje:X uit je lijf of…wint ie het elke keer weer? wie is er de baas jij? of dat nicotinemonstertje…ik dacht jij! toch?
Ik baal nog steeds van dat ik zo lang aan die klote staaf heb lopen leurken…de mooiste klokken heb ik de lucht in geblazenB)-
Succes met je poging en mogelijk zien we volgend jaar wel een vette dikke klok om je pols…(tu)
Dit is een goed bedoelde spontane actie van mij en hoop dat er iets postitiefs van mag voortkomen ja toch? gezondheid is toch erg belangrijk voor een ieder en ik hoop dat er hierdoor een spontane actie door ontstaat.(tu)
Slapen met een horloge lijkt me echt vreselijk.
Misschien maar eens proberen, dan weet ik het
zeker
Wat ik daarbij wel doe is het klokje niet links, maar rechts te dragen. Zo kan de linker pols ook wat ‘luchten’ bij wijze van spreken.
Enneh, als ik in de Inception toestand kom, hoef ik alleen naar m’n pols te kijken om te weten of ik wakker ben
In de zomer doe ik em soms ook even rechts om niet van die onwijze witte afdruk te krijgen.
Ik ben als de dood dat er wat beschadigd als ik
slaap met een horloge om. Ik heb zo’n gespoten
muur wat erg ruw en puntig is, straks ram ik er
nog een deuk in.
In de muur :D?
Ik ben als de dood dat er wat beschadigd als ik
slaap met een horloge om. Ik heb zo’n gespoten
muur wat erg ruw en puntig is, straks ram ik er
nog een deuk in.
Oef, ken meer mensen met zo een gestuukte muur. Wel eens m’n klauwen aan opengehaald. Dan liever glad gestuukt of behangen.
:~Aad A :stop met roken…B)- en leg dat geld wat
je bespaart nou eens een jaar opzij of langer…
Scheelde mij dik 2000 euro met mijn rookgedrag!
per jaar, jaja ik weet het ik heb mij echt het
schrompes gerookt en wat heb ik ermee bereikt?
geen ene reet…Meer lucht, meer smaak in het eten, minder meuren
uit m,n mond!..ik fiets zonder van m,n
racefiets te donderen gewoon rondjes van 100km en
meer met 2 vingers in den neuze…de conditie is
bizar gestegen bij mij, van roggelend en hoestend
door het leven naar een heerlijk vrij ademend
gevoel.Je huid knapt er ziende ogen van op en je blaast
je centen niet meer de lucht in ,letterlijk en
figuurlijk.Moet ik doorgaan met de voordelen van stoppen met
roken? ik ga door …weet je wat je kan KOPEN als
je 2 jaar gestopt bent!! Omega, Rolex, Breitling.Breek uit die visuele cirkel en schop dat pakje
shag naar de maan! ik heb er namelijk 24 jaar over
gedaan om dat voor elkaar te krijgen en had het
echt heel veeeeeeeeeeeeeeeel eerder moeten doen!!
schop dat klote nicotine monstertje:X uit je lijf
of…wint ie het elke keer weer? wie is er de
baas jij? of dat nicotinemonstertje…ik dacht jij!
toch?Ik baal nog steeds van dat ik zo lang aan die
klote staaf heb lopen leurken…de mooiste klokken
heb ik de lucht in geblazenB)-Succes met je poging en mogelijk zien we volgend
jaar wel een vette dikke klok om je
pols…(tu)Dit is een goed bedoelde spontane actie van mij en
hoop dat er iets postitiefs van mag voortkomen ja
toch? gezondheid is toch erg belangrijk voor een
ieder en ik hoop dat er hierdoor een spontane
actie door ontstaat.(tu)
Bijkomend voordeel, volgens mij kun je beter je horloge zien zonder die grijze smog in je huis
Maareh… heb je misschien een persoonlijke tip voor em? Wat heeft voor jou geholpen om dat stikkie te laten zitten?