Terugblik 2022 - hoe was jullie horlogejaar?

1 aanwinst in 2022, doekoe zit in m’n schuur:-(

6 likes

Mooie Oris zeg!

In

Uit

Te koop

13 likes

Ja volgens mij was dit het wel, staat nog een Nomos Club in bestelling :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Dappere en interessante zet. Benieuwd wat er bij komt.

1 like

De enige mooie Rolexen Seumpie2, prachtig! :+1:

1. Niks gekocht en niks verkocht. Ben trots op mezelf!
2 likes

Heel gaaf ding! :sunglasses: :+1:

Best He Was Just Saying It GIFs | Gfycat

Misschien ben je genezen?! :grin:

2 likes

Op de valreep zijn het er toch nog 10 geworden met de 1920’s 14k tonneau :blush: :smiling_face_with_three_hearts:

Denk dat het hier wel bij blijft, maar het jaar is nog niet om :sweat_smile:

8 likes

Ik dacht dat ik een rustig jaar had gehad… oordeel zelf :joy:

IN (en gebleven):

IN en weer OUT:

OUT:

7 likes

Best een rustig jaar :crazy_face:

1 like

Daar lijkt het best wel op ja.

Één eenvoudige dagelijkse klok lijkt ne voldoende. Iets wat niet te standaard is maar wel functioneel.

1 like

Ben pas 1 jaar HF lid en sinds ik een erfstuk heb laten restaureren ook echt gaan verzamelen. Draag hele leven al horloges maar meestal deed ik wel 15 jaar met 1 exemplaar!

Daarom alleen nog maar horloges erbij dit jaar, nog niks verkocht.

IN:

Twee erfstukken laten restaureren:

Verjaardag cadeau:

Gekocht:

7 likes

hele leuke collectie.

1 like

Mooie set zo hoor!

1 like

Een onrustig horloge jaar.

Deze allemaal eruit.

Deze mogen blijven.

7 likes

Mooie stukken Erik, sommige zie je hier (te) weinig

1 like

Ja het was weer een jaartje om U tegen te zeggen.
Horloges in: Veel te veel ( volgens mijn vrouw)
Horloges uit : 2 :face_with_hand_over_mouth: om mijn vrouw te plezieren.
De meeste kwamen uit een veiling van Middelburg en van de antiekmarkt in Tongeren. Ik zak er een paar uitlichten.

Het meest besproken horloge van het jaar.
Verworven via het forum van @rexaflex kunnen overnemen :+1:

Deze NOS Junghans van een bevriende horloge verzamelaar gekocht.
#9 & 8

Deze leuke 2 op de kop kunnen tikken op de antiekmarkt in Tongeren. Heel veel gedragen tijdens de zomer.

Dit oudje loopt lekker en weegt bijna niets. Door de 20mm band draagt hij groter dan hij is. Was een plezierige bijvangst van een lot op de veiling van Middelburg.

Ook deze komt van de veiling van Middelburg. Maar geen bijvangst, dit was een van de 3 waar ik 200km voor ging rijden. In eerste instantie zat het bandje om mijn smalle polsen niet lekker maar na het vervangen van de sluiting blijft hij beter zitten en mag hij blijven :wink:

Weer een mooie Seiko. Door jullie aangestoken met het Seikovirus heb ik deze op de antiekmarkt in Tongeren gekocht. Deze heb ik waarschijnlijk het meeste gedragen het afgelopen jaar.
#3 & 4

Deze 2 geweldige Universal geneve :drooling_face:
Wat geweldig dat ik deze heb kunnen bemachtigen op de veiling in Middelburg. Lopen alle 2 perfect :+1:
Soms moet je gewoon geluk hebben dat er mensen zijn die denken dat een Armani meer waard is dan een Universal Genève :grin:

Deze Frederique Constant stond eigenlijk niet op de planning maar na wat rondgekeken te hebben in het outlet centrum van Roermond zat hij opeens om mijn pols :smirk:

1

Een Vacheron Constantin dresser was al sinds jaren op mijn verlanglijstje #1 en nu waren er toevallig een paar op de veiling in Maastricht. Was heel moeilijk kiezen tussen een stuk of 20 Vacheron Constantins en Patek philippes en nog een handje vol Rolexen en nog veel meer moois. Maar ik ben voor een oude gegaan uit 1944. Pas mooi om mijn smalle polsen. Het was spannend op de veiling maar toen de hamer viel sprong ik 1 gat in de lucht. Altijd leuk als je droomhorloge aan je collectie mag toevoegen. Volgend jaar een jaartje niets nieuws kopen heb ik mijn betere wederhelft beloofd :lying_face:
Alvast een gelukkig Nieuwjaar

7 likes

Spannende aanwinsten tussen en wel heel divers!

1 like

Net zoals mijn muziek smaak. Van alles wat.

1 like