Teruggekocht na gemis en spijt van verkoop.

Onlangs via dit forum mijn Tissot Squelette verkocht aan Jaco, @koetsjh. Prima en snelle verkoop. Ik had al twee weken getwijfeld wel of niet verkopen en bij de verkoopfoto’s maken destijds werd ik beroerd van t idee m niet meer te hebben straks. Mezelf tot de orde geroepen en als je fondsen wilt werven voor iets anders doet een verkoop soms gewoon een beetje pijn. Jaco blij, ik blij met de centjes. Kort daarna loopt Jaco tegen een nieuwe horlogeliefde aan en ruilt zijn Tissot hierop in. Ok!? Zo snel kan t dus gaan. Zag ‘mijn Squelette’ toen bij Jaap, ten2two, in de online etalage staan. Niks van mij bij natuurlijk, eerlijk verkocht. Toch voelde het niet zo. Het begon te wringen en bleef spoken in mijn hoofd. Das mijn horloge! Daarom de knoop doorgehakt, mijn horlogespaarpotje aangesproken en vanmiddag bij @SuperC, ten2two, mijn Tissot squelette teruggekocht.
Wat een opluchting!

Thuis bij mij. Waar ie dus hoort. Ervaringen rijker, eind goed al goed. Zelfs het haaienleren bandje zat er nog bij!
Blij!

83 likes

Hahaha, machtig mooi verhaal. :joy::ok_hand: Gefeliciteerd dat je je horloge terug hebt. :slight_smile:

2 likes

Helemaal goed,… mooi verhaal!!

1 like

Herkenbaar, heb meerdere malen “mijn” horloge weer ergens vandaan gekocht, ook bij Jaap…

5 likes

Schitterend :sunglasses:

1 like

Mooi! Da’s wel een blijvertje voor je!

Geniet er weer van!

2 likes

Dat noemen ze “gejaapt” worden :smile:

9 likes

Haha zo kan dat soms gaan, je weet pas wat je hebt als het er niet meer is.

Veel draag plezier!

1 like

Het heeft zo moeten zijn. Gefeliciteerd! En nu nooit meer laten gaan, he?!:grinning:

1 like

Fijn dat je hem terug hebt. Gefeliciteerd met het feit dat je hem terug kon kopen. :slight_smile:

Nou niet weer per ongeluk verkopen he?

2 likes

Eind goed, al goed!

1 like

Zit hier heel tevreden te genieten van onze hereniging! Bedankt allemaal!

1 like

Machtig mooi dit :ok_hand::grin: …Veel plezier met je ‘oude’ nieuwe aanwinst :+1::grinning:

1 like

Duur foutje geworden?
Geniet ervan!

1 like

Mooi verhaal! Ervan genieten zal wel lukken! :smiley::+1:

1 like

Was goed te overzien! En je hobby kost geld hè? :wink:
Ook leuke ervaringen opgedaan, Jaco ontmoet en Jaap weer eens gezien!

5 likes

Mooi verhaal.
Ben blij voor je dat je hem weer terug hebt. :+1:

Zit zelf ook weleens te denken, zal ik er een paar wegdoen. Maar weet dan echt niet welke dat zouden worden…

1 like

Goed verhaal :slight_smile: ben wel benieuwd welk horloge je wilde kopen!

1 like

Fijn voor je, dat liep met een sisser af. Maar, eind goed al goed!
Geniet ervan.

1 like

Ik snap jou wel, ik blijf dit een hele mooie Tissot vinden.
Er zijn maar weinig skeletons die ik mooi vind, maar deze in elk geval wel!

1 like