TERUGGETROKKEN Voorstel - Angelier Automatic Frosted Silver

Technisch mogelijk: is een mineraalglas 1:1 vervangbaar door een saffier in dezelfde vorm, zonder aanpassingen aan kast, dichtingen, toleranties, dikte, etc? Kan je dezelfde vorm überhaupt maken?

Commercieel haalbaar: wat kost een dergelijk zwaar bewerkt saffierglas in een mini serie vanaf 25 stuks?
Voor 5000 kan ik me voorstellen dat de machines graag eens los gaan en de prijs te drukken is, maar HFLE kaliber oplagen? Een gevestigde fabrikant spreekt vanuit een ander standpunt dan een start-up.

Blauwe wijzer altijd een plus voor me.

De snowflake heeft dat ook.

Indien heat blued, iedere lichtinval weer een andere kleur.

1 like

Hahaha nee mijn ogen zijn prima in orde :slightly_smiling_face: heb wel een goeie dosis ADHD en heb zelf het vermoeden dat het daar meer mee te maken heeft.

1 like

Exact dit dus.

Van een vingerafdruk op het glas raak ik al in de war.
Een kras op mijn horlogeglas leidt dan mogelijk tot ggz opname, vrees ik.

2 likes

Vervelend, lange wachttijden momenteel.

5 likes

Klopt. Erg naar.
Beter krassen voorkomen.

:crazy_face:

Ben ik trouwens de enige waarbij dit topic sticky lijkt, maar niet is? Hij zakt weg bij mij ondanks de aanduiding.

Lijkt me voor het competitie-element bijzonder onwenselijk.

@Jur?

Edit: zie dat de punaise omgekeerd is ten opzichte van de andere HFLE voorsteltopics

1 like

Als je op titellink duwt, draait de punaise inderdaad om.

1 like

In plaats van dat die sticky-status individueel is, of enkel voor mods beschikbaar is, is die globaal en voor elke TL-X beschikbaar. Dus die topics zijn al honderd keer vastgepind en terug losgemaakt omdat iedereen denkt dat het voor zijn/haar account individueel is.

6 likes

Even een schop omhoog en vastgemaakt :man_shrugging:

1 like

Het zal je niet verbazen dat ie inmiddels al weer los is😉

2 likes

Zo jammer…

2 likes

Waarom? Wie zit bewust dit topic naar beneden te jengelen? Zo flauw en dat gun ik dit horloge niet. @junior ? Weet jij meer?

Het is heel simpel, als je op je telefoon scrollt raak je het zo aan.
Misschien moet de functie uit voor tl3ers.

Ik heb m ook al een keer per ongeluk aangeklikt.

Na het lezen van een topic wordt deze automatisch ‘ontpind’. Voor jezelf dan hè.

Nee.

Kan niet. Sorry.

Zo is het! Bij mij in ieder geval.

Zullen we het weer over de voorstellen gaan hebben? :wink:
Fijn weekend!

8 likes

Dan kunnen de pins beter gewoon helemaal verwijderd worden. Dit levert alleen maar frustratie en periodieke off-topic zijsporen op. Kan dat wel @jur?

1 like

Waarom zo moeilijk?
Is toch super overzichtelijk in het zwarte deel…??

7 likes

:arrow_down:

Anders moet ik weer reacties gaan verwijderen enzo.

2 likes

Ik vind het een mooi voorstel!

1 like