Dit wordt 'm! Ik kan niet wachten
Damn, de verleiding is reuze… Prachtig horloge heb je neergezet, Paul! ![]()
![]()
Thanks!
Exact dit. Bovendien zie ik veel liever lekker helder mineraal glas, dan goedkoop flets saffier. Al helemaal op een net horloge
Dank je. Blauw springt er wel lekker, positief uit.
Is het eigenlijk wel een automaat als er geen “automatic” op de wijzerplaat staat?
Seiko en Longines vinden van niet.
Gaaf!
Prachtig horloge, complimenten! Ik zal op je stemmen.
Erg mooi detail de hitte geblauwde secondewijzer, leuk detail is ook dat de wijzer word geblauwd en daarna de wijzerbus erin word geklonken waardoor deze nog zilverkleuriger blijft.
Is Ai. Nog geen echt plaatje van de wijzer.
Ik hoop ze komende week binnen te krijgen.
Ziet er goed uit.
Ik vind ‘m heel erg geslaagd, ff een HFLE noob vraag. Hoe stem en bestel ik?
cheers!
Vanaf 15 juni kan je stemmen
Zie je vanzelf voorbijkomen
Dit is dus het binnenwerk:
Ah neen, Huub. Miyota, niet Miata.
Als ik het goed begrijp is dit wat erin ligt?
Kon erger, ik heb minder net afgewerkte en dikkere Zwitsers gezien. Weinig mis met zo’n gangwerkje eigenlijk.
Bij deze trek ik mijn voorstel voor HFLE2026 in.
Een saffier uitbreiding op mijn finaal voorstel lag klaar. Maar na een pb vanmorgen, het doorlezen van de andere twee voorstellen en alle reacties die afgelopen week gespuid zijn, trek ik mijn voorstel in.
Laat de strijd maar tussen Laco en Brunmontagne plaatsvinden. Ik merk dat ik dat communicatie gebeuren minder trek en er onrustig van wordt. Aangezien een hfle uitlevering nog wel even duurt vind ik het wel prima zo. Ik wil daarin het liefst neutraal blijven zonder een hekel aan bepaalde mensen te krijgen. “Don’t feed the trolls" wordt vaak gezegd op dit forum. En dat gebeurde veelvuldig. Helaas ook erg dichtbij en vanuit eigen hoek richting de andere voorstellen. Daarvoor excuses. De tijd die Pascal erin steekt en het geduld dat hij heeft vind ik knap. Ik krijg er een maagzweer van als ik niet oppas.
Mijn voorstel voor hf was vooral een verlenging van mijn eerdere topic en daarin is het krijgen van positieve feedback op je product en waardering erg fijn. Waarvoor dank. Ik gunde mijzelf de winst en ik weet zeker dat ik die met jullie hulp zou behalen. Maar de horloges zijn toch al in de maak. Dus degenen die op Angelier zouden gaan stemmen komende week hebben later dit jaar, buiten het forum om, de mogelijkheid er één aan te schaffen met keuze voor mineraal, of saffier.
Buiten dit alles vind ik ook dat het voorstel van @Brunmontagne meer geschikt is als een LE voor het forum omdat het voorstel ontstaan is met inspraak van de HF leden. Ook @MGS wens ik uiteraard veel succes. Vliegers hebben het altijd goed gedaan als hfle, dus dat moet dit jaar ook wel goed komen.
Jammer, succes ermee verder. Het horloge blijft op mijn shortlist staan omdat ik op middellange termijn op zoek ben naar een dresser.
Go Angelier!
Lekker de eer aan jezelf houden!
![]()
Echt heel jammer dat je je zo voelt maar knap dat je een dergelijke beslissing durft te nemen
Als ik het topic zo lees is er i.i.g. voldoende animo
Succes
Jammer Paul, maar ik blijf je volgen en wie weet in de toekomst toch nog eens een Angelier om de pols!